Lista Stron
- 10 sposobów na zbudowanie efektywnej kampanii Google Ads
- Audyt SEO
- Bezpłatne poradniki i szkolenia.
- Bezpłatne szkolenie wideo
- Bezpłatne szkolenie wideo – informacje.
- Blog
- Case Study
- Case Study One
- Case Study Three
- Case Study Two
- Cennik
- Contact
- Dziękuję za rejestrację. Wszystko przebiegło pomyślnie.
- Dziękuję, że jesteś z nami
- Google Ads – wybierz profil swojej firmy
- Growth Layers System – Skalowanie sprzedaży w e-commerce
- Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
- Jak budować content w sklepie internetowym aby zwiększyć sprzedaż? [Podcast]
- Jak przygotować się do reklamy na Facebooku – webinar Facebook Ads
- Jak wielokrotnie wykorzystać tą samą treść w działaniach marketingowych? [Podcast]
- Jak zaplanować i zarządzać budżetem w kampanii Google Ads w e-commerce?
- Jak zbudować system promocji sklepu internetowego za pomocą Google Ads? – Webinar Google Ads
- Jak zbudować system promocji sklepu internetowego za pomocą Google Ads? – Webinar Google Ads
- Kampanie Google Ads dla klientów B2B
- Kampanie Google Ads dla sklepów internetowych
- Kampanie reklamowe na TikToku
- Klienci
- Klienci
- Kontakt
- Lista nagrań
- Obejrzyj wideo
- Obsługa systemu Edrone
- Oferta Facebook Ads
- Oferta LinkedIn
- Podcasty o marketingu
- Podziękowanie za zapis
- Podziękowanie za zapis na webinar Analytics
- Podziękowanie za zapis na webinar SEO
- Podziękowanie za zapis na webinar z podstaw
- Polityka cookies
- Polityka prywatności
- Potrzebujemy kilku informacji.
- Pozycjonowanie lokalne
- Pozycjonowanie stron WWW
- Services
- Style guide.
- Szkolenia
- Szkolenie wideo
- Szkolenie wideo 1
- Szukasz wsparcia w swoich działaniach marketingowych? Potrzebujemy kilku informacji:
- Szukasz wsparcia w swoich działaniach marketingowych? Potrzebujemy kilku informacji:
- test google
- Umów się na BEZPŁATNĄ konsultację marketingową.
- Wszystko przebiegło pomyślnie. Mam jeszcze dla Ciebie jednorazową propozycję.
- Wszystko przebiegło pomyślnie. Mam jeszcze dla Ciebie jednorazową propozycję.
- Zapis na webinar podstawy
- Zapis na webinar seo
Lista wpisów na blogu
Pozycjonowanie
- Jak automatyzować Instagram z ManyChat i skutecznie zwiększyć sprzedaż: przewodnik dla nowoczesnych marketerów
- AI Overview – co to jest i jak wpłynie na SEO?
- ROI a ROAS – na czym polega różnica?
- Wyszukiwanie obrazem – funkcja Google, którą warto znać
- Core Web Vitals – wszystko co musisz wiedzieć o nowym algorytmie Google.
- Czy Twoja strona jest gotowa na nowy algorytm Google? [Podcast]
- Gdzie giną klienci na Twojej stronie WWW?
- Pozycjonowanie stron WWW 2020 – Co jeszcze wpływa na pozycję strony?
- Pozycjonowanie stron www 2020 – linkowanie strony
- Pozycjonowanie stron www 2020 – jak to zrobić, żeby nie podpaść Google? Część 1 – zawartość strony
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
- Audyt SEO – co warto wiedzieć o swojej stronie, aby poprawić jej pozycję w wynikach naturalnych Google?
- Kampanie reklam dynamicznych Google Ads DSA (Dynamic Search Ads) jako tania alternatywa dla pozycjonowania na tzw. długi ogon.
- Pozycjonowanie – nie daj sobie wmówić, że ktoś wie lepiej, czego szukają Twoi klienci
- Pozycjonowanie – jak przygotować się do kampanii.
- Pozycjonowanie – jak przygotować się do kampanii, aby uniknąć rozczarowania i zaoszczędzić dziesiątki tysięcy złotych.
- Prawdziwa różnica pomiędzy Google Ads a SEO
- Rewolucja w Google – Google Ads vs SEO 4:0
- Linki sponsorowane kontra SEO
Google Ads
- Marketing wielokanałowy – czym jest i jak go skutecznie wykorzystać?
- 1200zł na Twoją reklamę w Google Ads
- Case Study: 16-krotny zwrot z nakładów na reklamę po 6 miesiącach współpracy w sklepie z chemią gospodarczą dzięki kampaniom Google Ads
- Czy reklama w Google może być realną alternatywą dla kampanii na Facebooku?
- Kampanie Performance Max – czym są i kiedy je stosować?
- ROI a ROAS – na czym polega różnica?
- Case Study – Branża meblarska. 1,1 mln zł sprzedaży przy ROAS x 16 ze zintegrowanych kampanii Google + Facebook
- Jak dzięki analityce internetowej możesz zdecydowanie poprawić skuteczność swoich kampanii?
- Efektywna kampania Google Ads dla sklepu internetowego – jak dobrze wystartować?
- Strategia optymalizacji kampanii Google Ads za pomocą eksperymentów.
- Generator najlepszych słów kluczowych – skuteczny sposób na optymalizację kampanii Google Ads.
- Jak zmiana jednego zdania zwiększyła ilość klientów ze strony o ponad 50%?
- Jak policzyć spodziewany zwrot z nakładów na reklamę w kampanii Google Ads?
- Niski budżet kampanii Google Ads – czy to na pewno oszczędność?
- PPCefekt w TOP10 rankingu najlepiej widocznych witryn w kategorii „marketing” wg Senuto
- Czy to dobry czas na kampanię reklamową w Google Ads?
- Ten błąd w Google Ads kosztuje Cię nawet 80% budżetu reklamowego
- Google Ads – Sprint czy maraton? Wyniki kampanii po 3 latach.
- Drobiazg, którego brakowało w Inteligentnych Kampaniach Produktowych w Google Ads – Podział do poziomu poszczególnych produktów.
- Szkolenie „Dobry start z Google Ads” już do kupienia na VOD.
- Analiza konta Ads na żywo
- Inteligentne kampanie produktowe (SSC) w Google Ads – Czy to ma sens? (wyniki)
- Technologia PPCpilot do zarządzania słowami wykluczającymi w kampaniach Google Ads
- Nagranie – w całości i bezpłatnie – z webinaru: „8 najczęstszych błędów w kampaniach reklamowych Google Ads dla e-commerce”
- Nagranie z webinaru „5 strategicznych elementów do budowy efektywnych kampanii Google Ads”
- Nagranie z trzeciego webinaru z cyklu „Analiza i optymalizacja konta Google Ads na żywo” – całość – ponad 2h
- Nagranie z drugiego webinaru z cyklu „Analiza i optymalizacja konta Google Ads na żywo” – całość – ponad 2h
- Nagranie z pierwszego webinaru z cyklu „Analiza konta Google Ads na żywo” – całość – 2h
- Szkolenie Podstawy Google Ads + Analytics do kupienia na naszej platformie VOD.
- Co to jest Google Ads?
- Kampanie Display w Google Ads z płatnością za konwersje.
- Reklama PLA w Google. Czy Kampanie produktowe mogą być bardziej skuteczne?
- Ostry start kampanii Google Ads. ROAS 2862% w 4 dni!
- PPCefekt Laureatem Google Elevator 2017
- Webinar Google Ads – Optymalizacja kampanii produktowych
- Dlaczego Twoje kampanie Google Ads nie przynoszą oczekiwanych efektów? Zobacz wideo.
- Google Shopping (kampanie produktowe)
- Poradnik Google Ads– Część 10 – modyfikacja struktury kampanii pod kątem uzyskania większej kontroli i wpływu na skuteczność reklam
- Poradnik Google Ads – Część 9 – Wykorzystanie Kampanii reklam dynamicznych (DSA)
- Poradnik Google Ads – Część 8 – Zastosowanie remarketing w wyszukiwarce, czyli RLSA
- Poradnik Google Ads – Część 7 – Analiza i wykorzystanie w kampaniach dopasowania stawek w różnych segmentach.
- Poradnik Google Ads– Część 6 – Pomiar skuteczność połączeń telefonicznych w kampaniach
- Poradnik Google Ads – Część 5 – Mierz realne efekty kampanii (konwersje)
- Poradnik Google Ads – Część 4 – Wpływ konstrukcji kodu strony na skuteczność kampanii.
- Poradnik Google Ads – Część 3 – Efektywność różnych typów dopasowań i stawek w kampanii
- Poradnik Google Ads – Część 2 – Dopasowanie słów kluczowych w kampanii do zawartości Twoich stron i reklam – wynik jakości słów kluczowych.
- Poradnik Google Ads – Część 1 – Zarządzanie stawkami CPC słów kluczowych i pozycją reklam w kontekście efektywności kampanii
- Jak ustawić optymalną stawkę za kliknięcia w kampaniach PPC i zarabiać więcej na swoich kampaniach?
- Czy warto walczyć o najwyższe pozycje reklam w kampaniach Google Ads?
- Kampanie reklam dynamicznych Google Ads DSA (Dynamic Search Ads) jako tania alternatywa dla pozycjonowania na tzw. długi ogon.
- Nowy interfejs Google Ads.
- Nietypowy sposób na tańszą reklamę Google Ads.
- Etyczne kampanie Google Ads.
- Jak sprawdzić, czy zarabiasz z Google Ads?
- Google Ads – reklamy elastyczne w kampaniach display.
- Prawidłowe cele w kampanii Google Ads
- Prawdziwa różnica pomiędzy Google Ads a SEO
- Nowy format reklamy w kampaniach Google Ads.
- Google Ads – od czego zacząć?
- 10 przykazań reklamodawcy Google Ads.
- Rewolucja w Google – Google Ads vs SEO 4:0
- 10 pytań, które zweryfikują skuteczność Twojej kampanii Google Ads
- Kampanie Google Ads – darmowy poradnik: „10 sposobów na obniżenie kosztów” cz.2
- Kampanie Google Ads – darmowy poradnik: „10 sposobów na obniżenie kosztów” cz.1
- Linki sponsorowane – jedyna (sensowna) droga na szczyt.
- Kampanie Google Ads w Gmail – nowy wymiar mailingu.
- Optymalizacja kampanii produktowych Google Ads (PLA)
- Reklama w Google – szersze ujęcie.
- Showrooming – Jak dzięki Google Ads przejąć klientów ze sklepów stacjonarnych?
- Jak ugryźć Google Ads – część 2
- Jak ugryźć Google Ads.
- Czy wiesz jak reklamuje się Twoja konkurencja?
- Marketing Automation
- Optymalizacja współczynnika konwersji.
- Kampanie Google Ads – Linki sponsorowane
- Kampanie Google Ads – 5 najczęstszych błędów – bezpłatny poradnik
- Jak wybrać słowa kluczowe kampanii Google Ads i oszacować potrzebny budżet? – Poradnik eksperta, cz.2.
- Jak określić cele kampanii Google Ads? – poradnik eksperta cz.1
- Czy kampania Google Ads opłaci się w Twoim biznesie?
- Google Ads – cena kampanii
- Jak zmierzyć zwrot z inwestycji w kampanii Google Ads?
- Linki sponsorowane kontra SEO
TikTok Ads
- Marketing wielokanałowy – czym jest i jak go skutecznie wykorzystać?
- TikTok: Top 3 polskie konta reklamowe
- Reklama na TikToku – bądź tam, gdzie Twoi klienci
Marketing Automation
- Personalizowane wiadomości – współczesny must-have w e-mail marketingu
- Skaluj sprzedaż dzięki Email Marketing Automation
- Email Marketing Automation – skuteczne wiadomości w sieci
- Edrone – zachowania klientów mają moc
- Marketing automation w biurze nieruchomości
Facebook Ads
- Marketing wielokanałowy – czym jest i jak go skutecznie wykorzystać?
- Targetowanie reklam na Facebooku — jak zrobić to dobrze?
- Case Study: 23-krotny zwrot z nakładów na reklamę i ponad 4,4 mln zł sprzedaży w sklepie internetowym z zabawkami dzięki kampaniom Google Ads
- ROI a ROAS – na czym polega różnica?
- Co to jest Facebook Ads i jak to działa?
- Reklama sklepu internetowego na Facebooku, czyli jak zwiększyć sprzedaż
- Bot na Messenger – wszystko, co musisz wiedzieć
- Dziel się wiedzą – prosta i skuteczna strategia reklamowa na Facebooku.
- Facebook jako precyzyjne medium reklamowe.