Umów się na BEZPŁATNĄ konsultację marketingową.

Prowadzisz płatną reklamę, ale jest ona nieopłacalna? Twoja strona nie pokazuje się w wynikach wyszukiwania Google? A może masz ruch na stronie, ale nie daje on oczekiwanych efektów w postaci zapytań, telefonów lub sprzedaży? Niezależnie od źródła problemów możemy pomóc Ci je odkryć i naprawić, dlatego proponuję Ci konsultację marketingową dotyczącą Twoich działań reklamowych i sprzedaży.

Czego się dowiesz?

  • Jaka strategia reklamowa będzie odpowiednia dla Twojej branży;
  • W jakie kanały reklamowe i ile pieniędzy należy inwestować, aby uzyskać najwyższą skuteczność, bez przepalania budżetu;
  • Jakiego zwrotu z inwestycji w reklamę (ROAS) i w jakim czasie możesz się spodziewać;

Dodatkowo, jeżeli już prowadzisz działania reklamowe:

  • Czy mierzysz właściwe cele do optymalizacji reklam;
  • Czy wykorzystujesz wszystkie możliwości systemu reklamowego;
  • Czy w swoich działaniach nie popełniasz krytycznych błędów, obniżających wyniki kampanii.

Jak wygląda konsultacja?

  1. W formularzu podaj dane kontaktowe i adres strony. Jeżeli już prowadzisz działania marketingowe, to w polu pytania napisz co robisz i jakie są efekty. Jeżeli zależy Ci na analizie konkretnego środowiska reklamowego, również o  tym napisz
  2. W ciągu max. 48 godzin skontaktuje się z Tobą nasz specjalista ds. strategii reklamowych. Wypyta dokładnie o Twoje cele marketingowe, dotychczasowe działania i oczekiwania.
  3. Jeżeli będzie konieczność zbadania strony, konkurencji czy Twoich kampanii, to tu do akcji wkroczą specjaliści z danego zakresu i przygotują zbór najważniejszych uwag do Twoich działań.
  4. Kiedy będziemy mieli już komplet informacji i wyniki naszej analizy, ponownie skontaktuje się z Tobą nasz specjalista ds. strategii reklamowych, żeby przedstawić Ci te wyniki i zaproponować rozwiązania, które w naszej ocenie mogą realnie poprawić sytuację.
  5. Jeżeli Twoje zgłoszenie, lub dane pozyskane ze zgłoszonej strony będą niewystarczające do przeprowadzenia konsultacji, poprosimy Cię o wypełnienie dodatkowego briefu, który pozwoli nam zrozumieć Twoją sytuację.

Administratorem Twoich danych będzie firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, Lublin, ul. Melomanów 3/17. Twoje dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Możesz również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.