Prowadzisz kampanie reklamowe w środowisku Google Ads, ale nie uzyskujesz oczekiwanych efektów? To potężny system i wykorzystanie pełni jego możliwości wymaga wiele doświadczenia. Dodatkowo, bardzo często okazuje się, że problem ze skutecznością kampanii nie wynika z ustawień samych reklam, ale np. z niepoprawnych ustawień konta Analytics, albo ze skomplikowanej nawigacji na stronie. Dlatego proponuję Ci…

Bezpłatną analizę Twojej strony, analityki i kampanii reklamowych w Google.

Nie musisz za nic płacić. Nie musisz podpisywać umów. Ale powinieneś umówić się na tą rozmowę! Ryzykujesz jedynie tyle, że dowiesz się, jak usprawnić swój marketing.

Po analizie podzielimy się z Tobą wnioskami w czasie 30-minutowej rozmowy telefonicznej. Brzmi ciekawie?

Wypełnij formularz i umów się na rozmowę:

Jakie elementy sprawdzimy?

Braki lub błędy w ustawieniu analityki;
Błędy funkcjonalności strony;
Błędy w ustawieniach reklam;
Niewykorzystane możliwości systemu reklamowego;
 Dopasowanie budżetu do potencjału reklamowego;
 Podział budżetu pomiędzy kampaniami;
 Wyniki jakości słów kluczowych;
 Segmentację kampanii produktowych

Chcesz usprawnić swój marketing?
Poproś o bezpłatną analizę kampanii.

Po zgłoszeniu, w ciągu kilkunastu minut dostaniesz na podany adres e-mail instrukcję dalszego postępowania.

Dlaczego to robię?

W tym miejscu zapewne zaczynasz zastanawiać się, gdzie tkwi haczyk? Dlaczego mam robić coś dla Ciebie za darmo?

Nie ma haczyka. Zrobię dla Ciebie tą analizę, ponieważ chcę Ci pokazać, że znam się na tej robocie i potrafię zmienić coś na plus w Twoim biznesie. Nie zamierzam Cię naciskać i namawiać do rozpoczęcia współpracy, bo to przede wszystkim Ty musisz chcieć zmiany. Ja najwyżej mogę Ci w tym pomóc, jeżeli mnie o to poprosisz.

Może się też okazać, że w Twoim marketingu nie ma co poprawiać. Wtedy dostaniesz potwierdzenie, że wszystko jest w najlepszym porządku i możesz z czystym sumieniem zająć się liczeniem zysków.

Bezpłatna analiza Twojej kampanii reklamowej.

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.