Potrzebujesz indywidualnych konsultacji w zakresie Google Ads? Chcesz przeszkolić swój zespół pracowników w zakresie analityki internetowej czy, reklamy w Google?

Jeżeli dostępne na rynku szkolenia nie spełniają Twoich indywidualnych oczekiwań lub po prostu nie lubisz szkolić się w grupie nieznanych osób, to mam dla Ciebie rozwiązanie:

Indywidualne szkolenie z marketingu w Google.

Dlaczego taka forma szkolenia jest lepsza, niż szkolenia otwarte? Jest kilka powodów:

  1. Masz całą moją uwagę dla siebie.
  2. Szkolenie / konsultację dopasuję dokładnie do Twoich potrzeb. Nie będę Ci opowiadał o ogólnych zasadach i pokazywał zrzutów z ekranu innych klientów, ale będziemy pracować na Twoich danych, aby rozwiązać Twój konkretny problem.
  3. Jeżeli zależy Ci na zachowaniu w tajemnicy danych z Twoich kont, to możesz liczyć na pełną dyskrecję. Możemy podpisać umowę o zachowaniu poufności i będziesz mieć gwarancję, że tylko Ja będę znał parametry Twoich kampanii.
  4. Być może nie lubisz presji grupy i nie czujesz się dobrze, jeżeli prowadzący co chwila pyta, czy nadążasz?
  5. Masz jedyną możliwość, aby wpłynąć na przebieg szkolenia i szczegółowo dopytać o to, co uznasz w danym momencie za najważniejsze, albo poprosić o rozwinięcie tematu, który nie jest dla Ciebie do końca zrozumiały.
  6. Jeżeli zechcesz, to wprowadzę potrzebne ustawienia i zmiany na Twoich kontach, tłumacząc dokładnie co robię i po co.

Czas i miejsce konsultacji Google Ads.

Jestem elastyczny. Przewiduję kilka wariantów.

  • Możemy spotkać się on-line. Wtedy całe szkolenie przeprowadzę na udostępnionym ekranie.
  • Możesz przyjechać do Lublina i spotkać się ze mną osobiście.
  • Ja mogę przyjechać do Ciebie, gdziekolwiek w Polsce , aby przeszkolić np. Twój zespół marketingowy.

Koszty.

Przewiduję dwa pakiety:

  • 4 godziny szkolenia – 1000 zł netto
  • 8 godzin szkolenia – 2000 zł netto

Jeżeli potrzebujesz bardziej kompleksowej wiedzy, proponuję wielokrotność 8 godzin, czyli szkolenie 2-3 dniowe – cena do negocjacji.

Zakładam, że całe szkolenie odbywa się jednym ciągiem, z zachowaniem rozsądnych przerw np. na kawę lub przy szkoleniu 8 godzinnym, na obiad.

Jeżeli ja mam przyjechać do Ciebie, do ceny dojdzie koszt dojazdu i ewentualnego noclegu. Będziemy to ustalać indywidualnie

Po Twojej stronie jest również ewentualny koszt wynajęcia sali szkoleniowej.

Jeżeli chcesz, abym przeprowadził szkolenie dla większej grupy osób (więcej niż 2), to będę to traktował jako szkolenie zamknięte, na które obowiązują inne stawki.

Zakres szkoleń Google Ads i Google Analytics.

Proponuję szkolenia / konsultacje w następującym zakresie:

  • Podstawy Google Ads Search
  • Zaawansowany Google Ads Search + display + remarketing + gmail
  • Podstawy Google Analytics
  • Zaawansowany Analytics + Tag Manager
  • Google Ads dla e-commerce podstawy + średnio zaawansowany
  • Google Ads dla e-commerce zaawansowany

Trener

mariusz-bluza-gora

Kila słów o mnie. Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Od 1999 roku zajmuję się szeroko rozumianym marketingiem internetowym, od pozycjonowania, przez Google Ads i Facebook po Linkedin. Od 7 lat specjalizuję się w marketingu efektywnościowym, czyli w dostarczaniu klientom konkretnej, mierzalnej wartości. Do tej pory przeprowadziłem wraz ze swoim zespołem ponad 500 kampanii. W obsługiwanych sklepach generuję co miesiąc około 1,5 mln sprzedaży tylko z bezpośredniego ruchu z Google Ads. Od prawie 2 lat dzielę się swoją wiedzą z innymi reklamodawcami, pisząc artykuły eksperckie na blogu PPCefekt, przygotowując szkolenia dostępne na VOD.mariuszpryszczewski.pl i prowadząc rozmaite webinary.

Potrzebujesz indywidualnego szkolenia / konsultacji?

Zadzwoń bezpośrednio do mnie:

504282345

Lub napisz na

mariusz@ppcefekt.pl.

W mailu napisz, czego konkretnie potrzebujesz, kiedy i gdzie chcesz się szkolić.

 

Zapraszam po wiedzę.

Szkolenia / konsultacje indywidualne Google Ads (AdWords), Analytics.
5 (100%) 2 votes

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.