eplytki.pl – Case Study

Przed rozpoczęciem współpracy klient przez kilkanaście miesięcy samodzielnie prowadził swoje kampanie AdWords. Do oceny skuteczności używał wskaźnika ilości konwersji systemu AdWords, zliczanych przy użyciu standardowego kodu śledzenia konwersji AdWords.

Co zostało zrobione?

Na etapie prac przygotowawczych:

  • Zainstalowano kody śledzenia transakcji e-commerce systemu Google Analytics
  • Przeprowadzono pełną integrację systemu AdWords oraz Analytics
  • Skorygowano miejsce instalacji kodu śledzenia konwersji, gdyż był on zainstalowany na przedostatnim zamiast na ostatnim kroku realizacji zamówienia

W czasie trwania kampanii:

  • Przygotowano osobne kampanie tekstowe dla wszystkich grup produktowych
  • Przygotowano kampanie remarketingowe kierowane do grup klientów oglądających poszczególne grupy produktowe
  • Przygotowano kampanię remarketingową na grupę klientów, którzy porzucili koszyk.
  • Przygotowano kampanię reklamową na słowa kluczowe związane z producentami w poszczególnych grupach produktów.
  • W sposób ciągły prowadzono optymalizację kampanii w celu obniżenia kosztów konwersji i zwiększenia ich ilości.

 Efekty:

  • W ciągu 3 miesięcy koszy kliknięć zostały obniżone o 43%
  • Koszt pojedynczej konwersji spadł 4-krotnie
  • Osiągnięto zwrot z inwestycji ROI na poziomie 3000%
  • Współczynnik konwersji z ruchu PPC wzrósł z 0,07 do 0,41%

Konwersja

W trakcie prowadzenia kampanii, niezależnie od działań AdWords prowadzono prace nad optymalizacją konwersji. Jako jeden z elementów wpływających na konwersję przetestowano zmianę układu karty produktu. Jako cel do weryfikacji przyjęto ilość kliknięć przycisku „dodaj do koszyka”. Poniższy wykres przedstawia przebieg eksperymentu i jego wynik:

Wersja poprawiona uzyskała w porównaniu do oryginału o 36 % lepszą skuteczność.

Przebudowano również poszczególne elementy ścieżki zakupowej w samym koszyku, dzięki czemu współczynnik konwersji dla całego sklepu wzrósł o 80%.

Co mówi klient?

 „…Przed rozpoczęciem współpracy z Centrum Internetowym prowadziliśmy kampanię na własną rękę. Wydawaliśmy na nią sporo pieniędzy, bo wyglądało na to, że coś się dzięki niej sprzedaje. Jednak Pan Mariusz Pryszczewski pokazał nam, jak dokładnie zmierzyć te rezultaty i szybko przekonał nas, że można to zrobić znacznie lepiej. Efekty? Trzy razy większa sprzedaż z AdWords i zwrot z inwestycji na poziomie 3000%! I to po uwzględnieniu opłat i prowizji!

Firmę Pana Mariusza polecam wszystkim, którzy chcą zacząć zarabiać dzięki AdWords.”

Jarosław Grebluk
Prezes www.eplytki.pl

Pozostałe referencje:

Pozostałe referencje:

„Powierzyliśmy firmie Centrum Internetowe obsługę kampanii Adwords dla wszystkich naszych inwestycji ponieważ działania tej agencji są bardzo skuteczne.
… W trakcie kilkuletniej współpracy firma trzyma bardzo wysoki poziom realizacji usług czym umacnia wypracowane zaufanie”   www.wikana.pl

„…. nigdy nie odczuliśmy, żeby firma Centrum Internetowe dążyła za wszelką cenę do podniesienia budżetu kampanii, pomimo,że był on podstawą do naliczenia opłaty za prowadzenie kampanii … działania specjalistów były zawsze skupione na efektywnym wydatkowaniu budżetu i realizacji celu”   www.marken.com.pl

„Pan Mariusz Pryszczewski prowadzi dla nas kampanię AdWords nieprzerwanie od marca 2015 r.
W naszej ocenie kampania prowadzona jest bardzo profesjonalnie i realizuje założone cele
…uzyskaliśmy również wiele cennych wskazówek na temat optymalizacji naszych stron internetowych aby jeszcze efektywnej wykorzystać ruch z reklam.”   www.dginwest.com.pl

„Nasza współpraca z firmą Centrum Internetowe trwa nieprzerwanie od 2003 roku.
… zadaniem Centrum Internetowego było prowadzenie szerokich działań w zakresie promocji stron WWW w internecie w tym przede wszystkim działania w środowisku Adwords
…mogę z całym przekonaniem polecić tą firmę jako sprawdzonego partnera biznesowego we wszelkich działaniach marketingowych w internecie”   www.forbo.com.pl

„Centrum Internetowe w ramach umowy od 4 miesięcy prowadzi dla nas kampanię linków sponsorowanych. Efekty pracy firmy są zadowalające i spełniają nasze oczekiwania.
Firma wyróżnia się otwartym podejściem do klienta, pomysłowością oraz długoletnim doświadczeniem.”   www.taxsafe.pl

„Firma pana Mariusza Pryszczewskiego, działająca pod marką PPCefekt.pl prowadziła dla mojego serwisu Rockefeller.com.pl kampanie adwords od marca do maja 2017. To, co zwróciło moją uwagę, to zaangażowanie w działanie poza samą kampanią, które miały na celu podniesienie konwersji.”   www.rockefeller.com.pl

„Efekty kampanii dostarczane nam są w postaci przejrzystych, comiesięcznych raportów, dzięki którym możemy obiektywnie ocenić skuteczność kampanii.” www.marco-em.pl

„Doświadczenie oraz wiedza pracowników Centrum Internetowego okazała się pomocna zarówno w trakcie tworzenia kampanii AdWords, jak i jej optymalizacji oraz efektywnego wykorzystania budżetu reklamowego.”   www.modelmotor.pl

„Doświadczenie poparte fachową wiedzą sprawia, że możemy polecić firmę Centrum Internetowe innym sklepom internetowym, planującym rozpoczęcie działań w zakresie AdWords.” www.klimatop.pl

„Firma uruchomiła dla nas kampanię AdWords, dbając o odpowiednią jej strukturę oraz stałą optymalizację. W trakcie kampanii firma proponowała wdrażanie kolejnych, innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na zwiększenie efektywności kampanii.”   www.dasoft.com.pl

„Pracownicy firmy wykazali się dużą wiedzą oraz inicjatywą, proponując kolejne, korzystne rozwiązania do wykorzystania w naszej kampanii, systematycznie rozszerzając jej zakres w celu zwiększenia sprzedaży.” www.chantarelle.pl

„Z pełnym przekonaniem mogę zarekomendować Centrum Internetowe jako profesjonalistę w zakresie obsługi kampanii w Google AdWords. Nasza współpraca przebiegała bardzo merytorycznie i sprawnie. Centrum Internetowe wykonuje swoje usługi solidnie i kompetentnie. Cała kampania AdWords cechowała się bardzo wysoką jakością wykonania oraz dokładną analizą i raportowaniem działań.”   www.e-watches.pl

„Miły zespół zaangażowany w swoją pracę to to, co wyróżnia firmę na tle innych” www.djband.com.pl

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.