eplytki.pl – Case Study

Przed rozpoczęciem współpracy klient przez kilkanaście miesięcy samodzielnie prowadził swoje kampanie AdWords. Do oceny skuteczności używał wskaźnika ilości konwersji systemu AdWords, zliczanych przy użyciu standardowego kodu śledzenia konwersji AdWords.

Co zostało zrobione?

Na etapie prac przygotowawczych:

  • Zainstalowano kody śledzenia transakcji e-commerce systemu Google Analytics
  • Przeprowadzono pełną integrację systemu AdWords oraz Analytics
  • Skorygowano miejsce instalacji kodu śledzenia konwersji, gdyż był on zainstalowany na przedostatnim zamiast na ostatnim kroku realizacji zamówienia

W czasie trwania kampanii:

  • Przygotowano osobne kampanie tekstowe dla wszystkich grup produktowych
  • Przygotowano kampanie remarketingowe kierowane do grup klientów oglądających poszczególne grupy produktowe
  • Przygotowano kampanię remarketingową na grupę klientów, którzy porzucili koszyk.
  • Przygotowano kampanię reklamową na słowa kluczowe związane z producentami w poszczególnych grupach produktów.
  • W sposób ciągły prowadzono optymalizację kampanii w celu obniżenia kosztów konwersji i zwiększenia ich ilości.

 Efekty:

  • W ciągu 3 miesięcy koszy kliknięć zostały obniżone o 43%
  • Koszt pojedynczej konwersji spadł 4-krotnie
  • Osiągnięto zwrot z inwestycji ROI na poziomie 3000%
  • Współczynnik konwersji z ruchu PPC wzrósł z 0,07 do 0,41%

Konwersja

W trakcie prowadzenia kampanii, niezależnie od działań AdWords prowadzono prace nad optymalizacją konwersji. Jako jeden z elementów wpływających na konwersję przetestowano zmianę układu karty produktu. Jako cel do weryfikacji przyjęto ilość kliknięć przycisku „dodaj do koszyka”. Poniższy wykres przedstawia przebieg eksperymentu i jego wynik:

Wersja poprawiona uzyskała w porównaniu do oryginału o 36 % lepszą skuteczność.

Przebudowano również poszczególne elementy ścieżki zakupowej w samym koszyku, dzięki czemu współczynnik konwersji dla całego sklepu wzrósł o 80%.

Co mówi klient?

 „…Przed rozpoczęciem współpracy z Centrum Internetowym prowadziliśmy kampanię na własną rękę. Wydawaliśmy na nią sporo pieniędzy, bo wyglądało na to, że coś się dzięki niej sprzedaje. Jednak Pan Mariusz Pryszczewski pokazał nam, jak dokładnie zmierzyć te rezultaty i szybko przekonał nas, że można to zrobić znacznie lepiej. Efekty? Trzy razy większa sprzedaż z AdWords i zwrot z inwestycji na poziomie 3000%! I to po uwzględnieniu opłat i prowizji!

Firmę Pana Mariusza polecam wszystkim, którzy chcą zacząć zarabiać dzięki AdWords.”

Paweł Chyl
Prezes www.eplytki.pl

Pozostałe referencje:

Pozostałe referencje:
„Efekty kampanii dostarczane nam są w postaci przejrzystych, comiesięcznych raportów, dzięki którym możemy obiektywnie ocenić skuteczność kampanii.”www.marco-em.pl

„Doświadczenie oraz wiedza pracowników Centrum Internetowego okazała się pomocna zarówno w trakcie tworzenia kampanii AdWords, jak i jej optymalizacji oraz efektywnego wykorzystania budżetu reklamowego.”www.modelmotor.pl

„Doświadczenie poparte fachową wiedzą sprawia, że możemy polecić firmę Centrum Internetowe innym sklepom internetowym, planującym rozpoczęcie działań w zakresie AdWords.”www.klimatop.pl

„Firma uruchomiła dla nas kampanię AdWords, dbając o odpowiednią jej strukturę oraz stałą optymalizację. W trakcie kampanii firma proponowała wdrażanie kolejnych, innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na zwiększenie efektywności kampanii.”www.dasoft.com.pl

„Pracownicy firmy wykazali się dużą wiedzą oraz inicjatywą, proponując kolejne, korzystne rozwiązania do wykorzystania w naszej kampanii, systematycznie rozszerzając jej zakres w celu zwiększenia sprzedaży.”www.chantarelle.pl

„Z pełnym przekonaniem mogę zarekomendować Centrum Internetowe jako profesjonalistę w zakresie obsługi kampanii w Google AdWords. Nasza współpraca przebiegała bardzo merytorycznie i sprawnie. Centrum Internetowe wykonuje swoje usługi solidnie i kompetentnie. Cała kampania AdWords cechowała się bardzo wysoką jakością wykonania oraz dokładną analizą i raportowaniem działań.”www.e-watches.pl

„Miły zespół zaangażowany w swoją pracę to to, co wyróżnia firmę na tle innych.”www.djband.com.pl