Dla niektórych biznesów Facebook jest wymarzonym medium reklamowym. Precyzyjne kierowanie, remarketing, olbrzymi zasięg, mnogość form reklamy – to jego niezaprzeczalne atuty. Facebook doskonale uzupełnia też Google Ads jako źródło pierwotnego ruchu lub platforma remarketingowa.

Co dostaniesz w tej ofercie?

Zaawansowane kierowanie reklam na FB;
Testy kilkudziesięciu grup docelowych;
Reklamy produktowe FB;
Reklamy kontaktowe FB;
Podłączenie pomiaru konwersji z FB;
 Remarketing FB;
Integrację reklam kontaktowych z mailem lub CRM
Dedykowanego specjalistę;

Chcesz zlecić nam prowadzenie kampanii?
Poproś o bezpłatną wycenę.

Zaawansowane kierowanie reklam;

Facebook ma jedną bardzo istotną cechę, która decyduje o jego skuteczności w marketingu. To 100% rozpoznawalność użytkowników wymuszona koniecznością zalogowania do platformy. Dzięki temu, niezależnie od używanych urządzeń Facebook zawsze jednoznacznie wie, kto się czym interesuje, jakie strony czy posty lubi i gdzie przebywa. W połączeniu z danymi, które użytkownicy podają dobrowolnie przy zakładaniu konta, FB pozwala używać naprawdę elastycznego kierowania reklam. Poniżej masz kilka mniej oczywistych przykładów:

  • Osoby, które prowadzą własny biznes
  • Osoby, które w ciągu 2 tygodni obchodzą urodziny.
  • Osoby, które mają dzieci w określonym wieku
  • Osoby, które w ciągu ostatnich 7 dni odwiedziły określone miejsce

Do tego oczywiście dochodzi pełne spektrum zainteresowań, geografia i demografia oraz remarketing. Na FB bardzo skutecznie działa też kierowanie reklam na grupy podobnych użytkowników (tzw. lookalike.)

Testy kilkudziesięciu grup docelowych;

W odróżnieniu od Google Ads, na platformie Facebook klienci nie zadają zapytań, które pozwalają określić ich potrzeby. To specjalista prowadzący kampanię musi ustalić, jak najlepiej skonfigurować grupę docelową. Dlatego kampania na FB to ciągły test i nieustanne wymyślanie nowych metod kierowania. Porównując wyniki specjalista jest w stanie optymalizować taką kampanię.

Reklamy produktowe FB;

Nie wszyscy wiedzą, że na platformie Facebook, podobnie jak w Google Ads można prowadzić kampanie produktowe, kierujące klientów bezpośrednio do produktów w sklepie internetowym. Nie we wszystkich branżach kampania produktowa na FB się sprawdzi. Dobre efekty uzyskuje się tam, gdzie klient działa emocjonalnie i kupuje pod wpływem impulsu. Bardzo dobrym przykładem jest szeroko rozumiana moda.

Reklamy kontaktowe FB;

To kolejne, bardzo skuteczne narzędzie w arsenale marketingowym Facebooka. Ich siła polega na tym, że po pierwsze klient nie musi opuszczać platformy FB, aby zostawić soje dane w formularzu kontaktowym, a po drugie podstawowe dane w formularza są automatycznie uzupełniane przez FB. W wielu przypadkach, kiedy potrzebujesz np. tylko imienia, maila i telefonu, klient praktycznie tylko klika przycisk „Wyślij” i komplet danych jest do Twojej dyspozycji.

Podłączenie pomiaru konwersji z FB;

Podobnie jak Google, także FB ma swój system pomiaru konwersji. Oparty jest on o tzw. piksel konwersji. Jest to kawałek kodu, który dokleja się do stron docelowych, na które kierujemy reklamę. Dzięki temu dokładnie wiemy, które kampanie i metody kierowania są najskuteczniejsze.

Remarketing FB;

W oparciu o piksel konwersji i śledzenie skuteczności działań, na platformie FB można zbudować kampanię remarketingową. Może ona działać również jako rozszerzenie kampanii prowadzonej w innych mediach, np. za pomocą Google Ads. Bardzo ciekawą opcją jest też kierowanie kampanii na grupy użytkowników podobnych do jednej z naszych grup. Przykładowo, możesz kierować reklamę do użytkowników podobnych do tych, którzy dokonali zakupu w Twoim sklepie, albo wypełnili formularz kontaktowy.

Integracja reklam kontaktowych z mailem lub systemem CRM

Reklamy kontaktowe umożliwiają bardzo łatwe pozyskanie danych potencjalnego klienta. Jednak standardowo dane te są składowane na Twoim koncie na FB. Jeżeli nie masz systemu CRM wspieranego przez Facebook, będziesz skazany na ręczne sprawdzanie kampanii pod kątem pozyskanych danych. Jednak w ramach współpracy możemy dla Ciebie stworzyć mechanizm, który w czasie kilku minut dostarczy pozyskane dane bezpośrednio na Twój adres e-mail lub po modyfikacjach, do Twojego innego systemu informatycznego. Dzięki temu Twój handlowiec będzie mógł skontaktować się z potencjalnym klientem niemal natychmiast po tym, jak złoży on zapytanie.

Dedykowany specjalista

Podejmując współpracę z naszą agencją nie będziesz jednym z tysiąca anonimowych klientów, rozpoznawalnych tylko po numerze konta. Dostaniesz kontakt telefoniczny do swojego certyfikowanego specjalisty, który poprowadzi Twoje kampanie i będzie chciał wczuć się w Twój biznes. Jeżeli uznasz, że Twoje wskazówki mogą być pomocne przy prowadzeniu kampanii, wystarczy że zadzwonisz.

Opinie klientów:

„Efekt? Po 6 miesiącach okazało się, że byłem zmuszony przerwać reklamę naszych inwestycji ponieważ sprzedały się wszystkie mieszkania. Kampania okazała się strzałem w dziesiątkę!

Witold Samulak

Prezes zarządu SBM Unia

Pozostałe referencje:

Referencje-diamentowe Facebook Ads

Kampania Facebook Ads prowadzona przez Centrum Internetowe jest najbardziej wartościowym ze źródeł ruchu. Przyniosła nam najwięcej zapytań od klientów.

Oferta Facebook Ads
5 (100%) 1 vote

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.