Kampanie Google Ads dla klientów B2B

Jeżeli Twoja firma pozyskuje z Internetu kontakty do potencjalnych klientów, zapytania telefoniczne, lub zgłoszenia z formularzy na stronie WWW, to poniższa oferta jest dla Ciebie. Jeżeli natomiast prowadzisz sklep internetowy, przejdź tu.

Twoje korzyści z naszej oferty

  • Nawet o 60% mniej nietrafnych zapytań dzięki Inteligentnej technologii PPCpilot
  • Dostęp do rozszerzonego szkolenia Google Ads VOD o wartości 599 zł (zapytaj o szczegóły)
  • Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia
  • Skuteczność potwierdzoną opiniami klientów

Technologia PPCPilot do zarządzania wykluczeniami

W Twojej kampanii wykorzystamy nasz autorski mechanizm PPCPilot, który analizuje skuteczność wyszukiwanych haseł w oparciu o dane konwersji z systemów Google Ads i Analytics. Następnie system automatycznie blokuje wyświetlanie reklam na najmniej skuteczne, a zarazem najbardziej kosztowne zapytania. W ten sposób jest w stanie ograniczyć wydatki reklamowe nawet o 50-60%, bez wpływu na skuteczność kampanii. Dzięki temu koszty pozyskania klientów w Twoich kampaniach będą dużo niższe. Jeżeli natomiast pozostawisz budżet bez zmian, wzrośnie ilość konwersji.

Poproś o bezpłatną konsultację:

Szkolenie „Dobry start z Google Ads” w formie 7 webinarów (z dodatkiem e-commerce)

Zależy nam na tym, abyś rozumiał, co robimy w ramach kampanii. Wtedy znacznie łatwiej jest nam rozmawiać z Tobą o celach, wynikach i naszych działaniach. Dlatego postanowiliśmy naszym klientom, którzy zdecydują się na dłuższą współpracę udostępnić za darmo szkolenie „Dobry start z Google Ads” w rozszerzonej wersji. Oczywiście nie musisz z niego korzystać, ale dzięki niemu będziesz rozumiał, co dzieje się na koncie i będziesz mógł świadomie podejmować wszelkie decyzje związane z kampanią.

Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia

Podstawą dobrej współpracy jest zadowolenie klienta. Dlatego zdecydowaliśmy się na prowadzenie kampanii Google Ads z umową na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Co to oznacza w praktyce? Jeżeli uznasz, że nie chcesz z nami dłużej współpracować, możesz w dowolnym momencie wypowiedzieć umowę. Rozstaniemy się z końcem najbliższego, pełnego okresu rozliczeniowego.

Badanie użyteczności witryny i współczynnika konwersji

Wielu reklamodawców nie ma o tym pojęcia, ale nasze analizy wskazują, że około 20% stron dla których prowadzone są kampanie ma większe lub mniejsze błędy techniczne lub związane z nawigacją, które utrudniają, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwiają dokonanie klientowi zakupu. Oczywiście bardzo wpływa to na skuteczność i koszty wszelkich działań reklamowych. Decydując się na współpracę z nami możesz liczyć na to, że  niezależny specjalista przetestuje Twoją stronę pod tym kątem. Jeżeli znajdziemy jakiekolwiek błędy lub utrudnienia wpływające na konwersję, zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie, aby Twój budżet już od pierwszej złotówki był wydawany możliwie racjonalnie.

Dedykowany specjalista

Podejmując współpracę z naszą agencją nie będziesz jednym z tysiąca anonimowych klientów, rozpoznawalnych tylko po numerze konta. Dostaniesz kontakt telefoniczny do swojego certyfikowanego specjalisty, który poprowadzi Twoje kampanie i będzie chciał wczuć się w Twój biznes. Jeżeli uznasz, że Twoje wskazówki mogą być pomocne przy prowadzeniu kampanii, wystarczy że zadzwonisz.

Do 375 zł budżetu na nowym koncie

Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Google Ads i nie masz jeszcze konta, albo Twoje konto jest nie starsze niż 2 tygodnie, otrzymasz od nas kupon zasilający konto reklamowe o wartości do 375 zł. Kupon aktywuje się w drugim miesiącu kampanii.

Opinie klientów

Przeprowadziliśmy już około 500 kampanii. Ostatnie miesiące to prawie milion złotych sprzedaży co miesiąc w obsługiwanych przez nasz sklepach. Poprosiliśmy kilku naszych klientów o nagranie opinii o naszej pracy i referencje.