- Case study: 1 200 000 zł przychodu w rok przy koszcie 6 000 zł miesięcznie z kampanii Google Adsprzez Paweł SzczepaniakKlient jest producentem ogrodzeń i wszelkich akcesoriów niezbędnych do zamontowania ogrodzenia. Od kilku lat prowadzi sklep internetowy i podstawowym celem działań reklamowych w środowisku Google było głównie zwiększenie sprzedaży online.
- Case study: ROAS 10 000 % w drogerii internetowej w 5 miesięcy z kampanii Google Ads!przez Natalia ZawłockaKlient ma drogerię internetową, gdzie sprzedaje kosmetyki, ale skupia też na akcesoriach dla dzieci oraz produktach dla matek. Klient nie prowadził w przeszłości żadnych działa w Google Ads, ale jego celem było znaczne zwiększenie ilość i wartości transakcji, przy okazji uświadamiając istnienie marki na rynku.
- Case Study: 16-krotny zwrot z nakładów na reklamę po 6 miesiącach współpracy w sklepie z chemią gospodarczą dzięki kampaniom Google Adsprzez Natalia MędrekKlient to firma z branży chemicznej, posiada sklep internetowy, w którym sprzedaje chemię gospodarczą pochodzącą z krajów zachodnich. Klient nie prowadził wcześniej samodzielnie działań w Google Ads, ale jego celem było znaczące zwiększenie sprzedaży, budując przy tym świadomość marki.
- Case Study: 23-krotny zwrot z nakładów na reklamę i ponad 4,4 mln zł sprzedaży w sklepie internetowym z zabawkami dzięki kampaniom Google Adsprzez Mariusz PryszczewskiEkstrazabawki to sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży aut elektrycznych na akumulator dla dzieci. Właściciel firmy zdecydował się na współpracę z PPCefekt, bo zależało mu, by szybko rozkręcić sprzedaż w nowym sklepie bez wydawania budżetu na nieefektywne działania.
- Case Study – Branża meblarska. 1,1 mln zł sprzedaży przy ROAS x 16 ze zintegrowanych kampanii Google + Facebookprzez Mariusz PryszczewskiFly-desk to jeden z naszych klientów z branży meblarskiej. Konkretnie zajmuje się produkcją biurek z regulacją wysokości. Trafił do nas w trudnym okresie, w lutym 2020, w samym środku drugiej fali pandemii, pełen niepewności i obaw o dalsze losy swojej działalności. Jego cel był prosty – zapewnić swojej firmie stabilny dopływ świeżych klientów w niepewnych czasach.
5/5 - (Głosów:4)