Kampanie Google Ads dla sklepów internetowych

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, a Twoim głównym celem jest zwiększenie sprzedaży, to poniższa oferta jest dla Ciebie. Jeżeli natomiast za pomocą swojej strony WWW pozyskujesz zapytania telefoniczne, z formularzy lub mailowe, przejdź tu.

Co zyskasz, inwestując swój budżet z nami?

  • Cały czas masz dostęp do konta, więc możesz podglądać co robimy, uczyć się i na bieżąco kontrolować postęp kampanii.
  • Jeżeli uznasz, że już nie potrzebujesz naszej pomocy, w dowolnym momencie możesz zakończyć umowę.
  • Sprawdzimy i powiemy Ci, co warto zmienić na stronie, aby podnieść konwersję.
  • Podłączymy do Twojej strony Analitykę żebyś widział, ile zarabia każda wydana złotówka.
  • Oszczędzisz nawet  20-30%  budżetu, dzięki automatyzacji wykluczeń z technologią PPCpilot.

Poproś o bezpłatną konsultację:

Jakich wyników możesz się spodziewać?

Na skuteczność kampanii wpływa bardzo wiele czynników. Jednak zakładając, że Twoja strona i oferta nie odbiega szczególnie o standardów rynkowych, można oszacować spodziewaną skuteczność kampanii na podstawie branży w której działasz i średniej wartości koszyka. Poniżej znajdziesz kilka przykładów:

Ty decydujesz, jak długo będziemy odpowiedzialni za inwestowanie Twojego budżetu

Powierzając nam zarządzanie swoim budżetem reklamowym, oczekujesz zapewne konkretnego zwrotu z nakładów na reklamę. To całkowicie jasne. Dlatego nie zamierzamy zatrzymywać Cię na siłę umową na długi okres współpracy. Jeżeli uznasz, że nie spełniamy Twoich oczekiwań, albo wprost przeciwnie, jest już tak dobrze, że nie potrzebujesz naszej pomocy, możesz zrezygnować ze współpracy w każdym momencie, zachowując jednomiesięczny okres wypowiedzenia.

Zawsze widzisz, co robimy

Nie zamierzamy nic ukrywać przed klientami i nie zasłaniamy się „know how”. Masz pełny dostęp do swojego konta, widzisz ile i na co wydajemy i jaka jest rzeczywista skuteczność reklam. Dzięki temu możesz na bieżąco ocenić naszą pracę. Co bardzo ważne, na zakończenie współpracy wszystkie wypracowane wyniki zostają dla Ciebie. Masz listy remarketingowe, informacje o konwersjach i skuteczności, wykluczenia, dostosowania stawek. Wszystko. Jeżeli nie będziesz zadowolony z obsługi, konto z całym „dorobkiem” zostaje u Ciebie.

Badanie użyteczności witryny i współczynnika konwersji

Wielu reklamodawców nie ma o tym pojęcia, ale nasze analizy wskazują, że około 20% stron dla których prowadzone są kampanie ma większe lub mniejsze błędy techniczne lub związane z nawigacją, które utrudniają, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwiają dokonanie klientowi zakupu. Oczywiście bardzo wpływa to na skuteczność i koszty wszelkich działań reklamowych. Decydując się na współpracę z nami możesz liczyć na to, że  niezależny specjalista przetestuje Twoją stronę pod tym kątem. Jeżeli znajdziemy jakiekolwiek błędy lub utrudnienia wpływające na konwersję, zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie, aby Twój budżet już od pierwszej złotówki był wydawany możliwie racjonalnie.

Technologia PPCpilot do zarządzania wykluczeniami

W Twojej kampanii wykorzystamy nasz autorski mechanizm PPCpilot, który analizuje skuteczność wyszukiwanych haseł w oparciu o dane konwersji z systemów Google Ads i Analytics. Następnie system automatycznie blokuje wyświetlanie reklam na najmniej skuteczne, a zarazem najbardziej kosztowne zapytania. W ten sposób jest w stanie ograniczyć wydatki reklamowe nawet o 50-60%, bez wpływu na skuteczność kampanii. Dzięki temu koszty pozyskania klientów w Twoich kampaniach będą dużo niższe. Jeżeli natomiast pozostawisz budżet bez zmian, wzrośnie ilość konwersji.

Realne efekty.

Przy wysokich budżetach, na poziomie powyżej 20 tys zł system jest w stanie wygenerować realne oszczędności budżetowe. Poniże zrzut ekranu z raportu, który wygenerował system. Widać wyraźnie, że skumulowana oszczędność budżetowa wyniosła w tym wypadku prawie 15 tys zł.:

Dedykowany specjalista

Podejmując współpracę z naszą agencją nie będziesz jednym z tysiąca anonimowych klientów, rozpoznawalnych tylko po numerze konta. Dostaniesz kontakt telefoniczny do swojego certyfikowanego specjalisty, który poprowadzi Twoje kampanie i będzie chciał wczuć się w Twój biznes. Jeżeli uznasz, że Twoje wskazówki mogą być pomocne przy prowadzeniu kampanii, wystarczy że zadzwonisz.

Do 375 zł budżetu na nowym koncie

Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Google Ads i nie masz jeszcze konta, albo Twoje konto jest nie starsze niż 2 tygodnie, otrzymasz od nas kupon zasilający konto reklamowe o wartości do 375 zł. Kupon aktywuje się w drugim miesiącu kampanii.

Nie wiesz, czy kampania Google Ads będzie skutecznym rozwiązaniem dla Twojego biznesu?

Opinie klientów

Przeprowadziliśmy już około 500 kampanii. Ostatnie miesiące to prawie milion złotych sprzedaży co miesiąc w obsługiwanych przez nasz sklepach. Poprosiliśmy kilku naszych klientów o nagranie opinii o naszej pracy i referencje.