Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, a Twoim głównym celem jest zwiększenie sprzedaży, to poniższa oferta jest dla Ciebie. Jeżeli natomiast za pomocą swojej strony WWW pozyskujesz zapytania telefoniczne, z formularzy lub mailowe, przejdź tu.

Co dostaniesz w tej ofercie?

Unikalną technologię PPCpilot do zarządzania wykluczeniami
Wielopoziomowe kampanie produktowe PLA;
Reklamy tekstowe i dynamiczne DSA;
Remarketing dynamiczny i RLSA;
Podłączenie analityki e-commerce;
Dokładny pomiar wyników i ROAS;
Dedykowanego specjalistę;
Skuteczność potwierdzoną opiniami klientów;

Chcesz zlecić nam prowadzenie kampanii?
Poproś o bezpłatną wycenę.

Technologia PPCpilot do zarządzania wykluczeniami;

W Twojej kampanii wykorzystamy nasz autorski mechanizm PPCpilot, który analizuje skuteczność wyszukiwanych haseł w oparciu o dane konwersji z systemów Google Ads i Analytics. Następnie system automatycznie blokuje wyświetlanie reklam na najmniej skuteczne, a zarazem najbardziej kosztowne zapytania. W ten sposób jest w stanie ograniczyć wydatki reklamowe nawet o 50-60%, bez wpływu na skuteczność kampanii. Dzięki temu koszty pozyskania klientów w Twoich kampaniach będą dużo niższe. Jeżeli natomiast pozostawisz budżet bez zmian, wzrośnie ilość konwersji.

Wielopoziomowe kampanie produktowe PLA;

Przygotujemy i uruchomimy dla Ciebie kampanie produktowe, szczegółowo podzielone na kategorie i podkategorie dostępne w Twoim pliku produktowym. Zazwyczaj przybudowie kampanii dzielimy jej strukturę aż do poziomu poszczególnych produktów, ponieważ tylko wtedy możemy dobrać stawki CPC skorelowane z twoją marżą na poszczególnych produktach.

Reklamy tekstowe i dynamiczne DSA

Przygotowując dla Ciebie działania w środowisku Google Ads zbudujemy dla Ciebie tradycyjne reklamy tekstowe kierowane na słowa kluczowe. Uruchomimy też specjalny rodzaj kampanii z reklamami dynamicznymi czyli takimi, które same dopasują się do skomplikowanych zapytań użytkowników i zawartości Twoich stron WWW. Dzięki temu reklamy DSA uzyskują bardzo wysoką skuteczność przy niskim koszcie.

Remarketing dynamiczny i RLSA

W oparciu o ofertę Twojego sklepu i zachowania klientów uruchomimy kampanię remarketingu dynamicznego. Będzie ona wyświetlać klientom odwiedzającym Twój sklep reklamy oglądanych przez nich produktów. Zobaczą oni te reklamy na dowolnych odwiedzanych stronach, skupionych w sieci reklamowej Google (GDN). Uruchomimy także kampanie kierowane na Twoje grupy remarketingowe w wyszukiwarce. Dzięki temu klienci, którzy ponownie szukają produktów z Twojej oferty, zobaczą reklamę na najwyższych pozycjach.

Podłączenie analityki e-commerce

Aby możliwa była jakakolwiek optymalizacja Twoich kampanii, zaoferujemy Ci pełne wdrożenie i testy analityki e-commerce Twojego sklepu. To bardzo ważne, ponieważ błędy na tym etapie mogą całkowicie przekłamać wyniki kampanii i doprowadzić do błędnych wniosków optymalizacyjnych. Zazwyczaj przeprowadzamy rzeczywiste transakcje w Twoim sklepie z płatnością kartą lub przelewami elektronicznym. To daje całkowitą pewność danych zbieranych przez Google Analytics.

Dokładny pomiar wyników i ROAS;

Podłączona analityka e-commerce pozwala dokładnie zmierzyć zwrot z nakładów na reklamę (ROAS) na każdym poziomie Twoich kampanii. Dokładnie wiesz ile zarabiasz, a my dokładnie wiemy, w które elementy kampanii zainwestować Twój budżet. W zależności od branży uzyskujemy różne wyniki. Bardzo dużo zależy też od Ciebie, głównie od cen w Twoim sklepie w porównaniu z konkurencją. Możesz liczyć na to, że przed rozpoczęciem współpracy poinformujemy Cię, jeżeli szanse na powodzenie kampanii będą niskie. Zobacz kilka najlepszych wyników naszych klientów:

Dedykowany specjalista

Podejmując współpracę z naszą agencją nie będziesz jednym z tysiąca anonimowych klientów, rozpoznawalnych tylko po numerze konta. Dostaniesz kontakt telefoniczny do swojego certyfikowanego specjalisty, który poprowadzi Twoje kampanie i będzie chciał wczuć się w Twój biznes. Jeżeli uznasz, że Twoje wskazówki mogą być pomocne przy prowadzeniu kampanii, wystarczy że zadzwonisz.

Do 600 zł budżetu na nowym koncie

Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Google Ads i nie masz jeszcze konta, albo Twoje konto jest nie starsze niż 2 tygodnie, otrzymasz od nas kupon zasilający konto reklamowe o wartości do 600 zł. Kupon aktywuje się w drugim miesiącu kampanii.

Opinie klientów


Przeprowadziliśmy już około 500 kampanii. Ostatnie miesiące to prawie milion złotych sprzedaży co miesiąc w obsługiwanych przez nasz sklepach. Poprosiliśmy kilku naszych klientów o nagranie opinii o naszej pracy i referencje. Zobacz referencje poniżej:

„Pieniądze wydane na reklamy Adwords to jedna z najlepszych inwestycji reklamowych w moim życiu.”

„Reklama w Adwords przynosi nam kilkadziesiąt zamówień dziennie!

Co miesiąc zwiększamy inwestycje w ten kanał reklamowy.

Dzięki szczegółowym raportom wiemy dokładnie, które reklamy są skuteczne i które przynoszą nam najlepsze efekty.

Od trzech lat współpracujemy z Mariuszem i jego zespołem.
Polecam go z całą odpowiedzialnością”

Jarosław Grebluk

Prezes ePlytki.pl

„Kiedy zaczęliśmy korzystać z reklam Adwords szybko okazało się, że sklep internetowy to prawdziwa maszynka do robienia pieniędzy.”

„Okazało się, że naprawdę można sprzedać dużo nawet tak trudnego towaru jak mój, czyli odzież wizytowa dla chłopców.
Dlatego szybko zwiększyliśmy budżety zaangażowane w ten kanał reklamowy.

Mimo, że nasz produkt jest bardzo sezonowy, to dzięki temu, że kampanie są prowadzone bardzo profesjonalnie – prowadzimy je z bardzo dobrym skutkiem cały rok.

Jeśli macie sklep internetowy i myślicie o reklamie Adwords, to możecie być pewni, że Mariusz Pryszczewski wie jak to się robi i mogę go polecić w ciemno. Ja pracuje z nim już 3 lata!”

Dariusz Zalewski

Współwłaściciel Standar.pl

SBM Unia

„Postanowiłem zaufać sprawdzonej strategii i powierzyłem prowadzenie zintegrowanej kampanii w Google i Facebook właśnie tej firmie.”

„Efekt? Po 6 miesiącach okazało się, że byłem zmuszony przerwać reklamę naszych inwestycji ponieważ sprzedały się wszystkie mieszkania. Kampania okazała się strzałem w dziesiątkę!

Witold Samulak

Prezes zarządu SBM Unia

„Powierzyliśmy firmie Centrum Internetowe obsługę kampanii Adwords dla wszystkich naszych inwestycji ponieważ działania tej agencji są bardzo skuteczne.
… W trakcie kilkuletniej współpracy firma trzyma bardzo wysoki poziom realizacji usług czym umacnia wypracowane zaufanie” 

Agnieszka Maliszewska

Wiceprezes Zarządu WIKANA S.A.

Pozostałe referencje

„Powierzyliśmy firmie Centrum Internetowe obsługę kampanii Adwords dla wszystkich naszych inwestycji ponieważ działania tej agencji są bardzo skuteczne.
… W trakcie kilkuletniej współpracy firma trzyma bardzo wysoki poziom realizacji usług czym umacnia wypracowane zaufanie”   www.wikana.pl

„…. nigdy nie odczuliśmy, żeby firma Centrum Internetowe dążyła za wszelką cenę do podniesienia budżetu kampanii, pomimo,że był on podstawą do naliczenia opłaty za prowadzenie kampanii … działania specjalistów były zawsze skupione na efektywnym wydatkowaniu budżetu i realizacji celu”   www.marken.com.pl

„Pan Mariusz Pryszczewski prowadzi dla nas kampanię AdWords nieprzerwanie od marca 2015 r.
W naszej ocenie kampania prowadzona jest bardzo profesjonalnie i realizuje założone cele
…uzyskaliśmy również wiele cennych wskazówek na temat optymalizacji naszych stron internetowych aby jeszcze efektywnej wykorzystać ruch z reklam.”   www.dginwest.com.pl

„Nasza współpraca z firmą Centrum Internetowe trwa nieprzerwanie od 2003 roku.
… zadaniem Centrum Internetowego było prowadzenie szerokich działań w zakresie promocji stron WWW w internecie w tym przede wszystkim działania w środowisku Adwords
…mogę z całym przekonaniem polecić tą firmę jako sprawdzonego partnera biznesowego we wszelkich działaniach marketingowych w internecie”   www.forbo.com.pl

„Centrum Internetowe w ramach umowy od 4 miesięcy prowadzi dla nas kampanię linków sponsorowanych. Efekty pracy firmy są zadowalające i spełniają nasze oczekiwania.
Firma wyróżnia się otwartym podejściem do klienta, pomysłowością oraz długoletnim doświadczeniem.”   www.taxsafe.pl

„Firma pana Mariusza Pryszczewskiego, działająca pod marką PPCefekt.pl prowadziła dla mojego serwisu Rockefeller.com.pl kampanie adwords od marca do maja 2017. To, co zwróciło moją uwagę, to zaangażowanie w działanie poza samą kampanią, które miały na celu podniesienie konwersji.”   www.rockefeller.com.pl

„Efekty kampanii dostarczane nam są w postaci przejrzystych, comiesięcznych raportów, dzięki którym możemy obiektywnie ocenić skuteczność kampanii.” www.marco-em.pl

„Doświadczenie oraz wiedza pracowników Centrum Internetowego okazała się pomocna zarówno w trakcie tworzenia kampanii AdWords, jak i jej optymalizacji oraz efektywnego wykorzystania budżetu reklamowego.”   www.modelmotor.pl

„Doświadczenie poparte fachową wiedzą sprawia, że możemy polecić firmę Centrum Internetowe innym sklepom internetowym, planującym rozpoczęcie działań w zakresie AdWords.” www.klimatop.pl

„Firma uruchomiła dla nas kampanię AdWords, dbając o odpowiednią jej strukturę oraz stałą optymalizację. W trakcie kampanii firma proponowała wdrażanie kolejnych, innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na zwiększenie efektywności kampanii.”   www.dasoft.com.pl

„Pracownicy firmy wykazali się dużą wiedzą oraz inicjatywą, proponując kolejne, korzystne rozwiązania do wykorzystania w naszej kampanii, systematycznie rozszerzając jej zakres w celu zwiększenia sprzedaży.” www.chantarelle.pl

„Z pełnym przekonaniem mogę zarekomendować Centrum Internetowe jako profesjonalistę w zakresie obsługi kampanii w Google AdWords. Nasza współpraca przebiegała bardzo merytorycznie i sprawnie. Centrum Internetowe wykonuje swoje usługi solidnie i kompetentnie. Cała kampania AdWords cechowała się bardzo wysoką jakością wykonania oraz dokładną analizą i raportowaniem działań.”   www.e-watches.pl

„Miły zespół zaangażowany w swoją pracę to to, co wyróżnia firmę na tle innych” www.djband.com.pl

„Nasza firma Nobile Motors Sp. z o.o. od początku istnienia oddziału w Lublinie współpracuje z firmą pana mariusza Pryszczewskiego, PPCefekt.pl w zakresie kampanii reklamowych AdWords(…) We współpracy z PPCefekt doceniamy łatwość komunikacji, dobre zrozumienie naszych potrzeb i sprawną realizację zleconych prac.”   www.nobilemotors.pl

„Rekomendujemy współpracę z firmą Centrum Internetowe w zakresie świadczenia usług prowadzenia kampanii AdWords i pozycjonowania stron WWW. W oparciu o naszą długą współpracę możemy stwierdzić, że Centrum Internetowe posiada doświadczenie, kompetencje oraz odpowiednie zaplecze do skutecznego świadczenia usług. ” www.supon.pl

Kampanie Google Ads dla sklepów internetowych
3.8 (75%) 4 votes

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.