Google Analytics 4 – Wszystko, co muszisz wiedzieć na start
Różnice między Google Analytics 4 a Universal Analytics Kiedy mówimy o Google Analytics (GA), jest to narzędzie, które od lat … Czytaj dalej
Różnice między Google Analytics 4 a Universal Analytics Kiedy mówimy o Google Analytics (GA), jest to narzędzie, które od lat … Czytaj dalej
Zastanawiałeś się, dlaczego tak trudno pozyskać klientów przez stronę WWW? Myślisz, że musisz mieć olbrzymie budżety reklamowe? Albo najniższe ceny?
Jedno i drugie przekonanie jest błędne. Kluczem jest znajomość potrzeb klienta, Twoja przewaga konkurencyjna i przemyślana ścieżka zakupowa.
Klient jest producentem ogrodzeń i wszelkich akcesoriów niezbędnych do zamontowania ogrodzenia. Od kilku lat prowadzi sklep internetowy i podstawowym celem działań reklamowych w środowisku Google było głównie zwiększenie sprzedaży online.
Email marketing automation to kanał marketingowy, który warto umieścić na dalszym etapie budowania skutecznej strategii sprzedażowej i wesprzeć nim dotychczasowe działania w innych środowiskach reklamowych. To narzędzia, które wykorzystują technologie automatyzacyjne do budowania relacji z potencjalnymi klientami za pomocą spersonalizowanych wiadomości mailowych. Ma na celu także budowanie zaangażowania użytkowników, co finalnie może stać się niezbędną siłą napędową w procesie sprzedażowym.
Klient ma drogerię internetową, gdzie sprzedaje kosmetyki, ale skupia też na akcesoriach dla dzieci oraz produktach dla matek. Klient nie prowadził w przeszłości żadnych działa w Google Ads, ale jego celem było znaczne zwiększenie ilość i wartości transakcji, przy okazji uświadamiając istnienie marki na rynku.
YouTube — popularny serwis z filmami gromadzi wokół siebie miliardy internautów z każdego zakątka świata. Systematycznie, dzień w dzień pojawiają się tam nowe filmy twórców, co daje ogromną perspektywę reklamową, dla startupów, małych firm, które posiadają nawet niewielkie nakłady finansowe.
Rozpoczynasz swoją przygodę z reklamą w Google Ads? Możesz skorzystać z kuponu agencyjnego, który oferuje Google. Wystartuj z kampanią Google Ads, wydaj 1200 zł w ciągu pierwszych 60 dni, a Twój budżet reklamowy może powiększyć się jednorazowo o 1200 zł!
Klient to firma z branży chemicznej, posiada sklep internetowy, w którym sprzedaje chemię gospodarczą pochodzącą z krajów zachodnich. Klient nie prowadził wcześniej samodzielnie działań w Google Ads, ale jego celem było znaczące zwiększenie sprzedaży, budując przy tym świadomość marki.
Jedną z najpopularniejszych masowych platform społecznościowych jest oczywiście Facebook, który od momentu swojego powstania dosyć mocno zrewolucjonizował pojęcie marketingu i reklamy. Obecnie Facebook łączy miliardy użytkowników na całym świecie, tworząc globalną społeczność, która przekracza granice kulturowe, językowe i geograficzne.