Blog

Case Study: 23-krotny zwrot z nakładów na reklamę i ponad 4,4 mln zł sprzedaży w sklepie internetowym z zabawkami dzięki kampaniom Google Ads

Ekstrazabawki to sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży aut elektrycznych na akumulator dla dzieci. Właściciel firmy zdecydował się na współpracę z PPCefekt, bo zależało mu, by szybko rozkręcić sprzedaż w nowym sklepie bez wydawania budżetu na nieefektywne działania. 

Edrone – zachowania klientów mają moc

Prowadzisz sklep w Internecie? Reklamujesz się w różnych środowiskach? Potrzebujesz narzędzia, które wesprze Twoją sprzedaż online? Chcesz być w kontakcie ze swoimi klientami i przekazywać im informacje o najnowszych promocjach dzięki zautomatyzowanym procesom? Nasi specjaliści pomogą Ci za sprawą systemu Edrone.

TikTok: Top 3 polskie konta reklamowe

TikTok to niewątpliwie swego rodzaju fenomen. Aplikacja, która początkowo służyła jedynie do lipsync, obecnie funkcjonuje jako ważne medium reklamowe. W ciągu krótkiego czasu TikTok odniósł duży sukces – ma ponad miliard aktywnych użytkowników i jest jedną z najczęściej pobieranych aplikacji.

Reklama na TikToku

Reklama na TikToku – bądź tam, gdzie Twoi klienci

Na pewno wiesz, że kampanie reklamowe możesz prowadzić na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn. Możesz również reklamować swoje usługi i produkty na YouTube oraz korzystać z Google Ads. Jednakże, w pewnym momencie wiele firm spotyka się z problemem — nie wie, jak dotrzeć do nowych odbiorców. W takiej sytuacji TikTok wychodzi przedsiębiorcom naprzeciw, oferując personalizowane reklamy.

Google Ads - kampanie Performance Max - grafika wyróżniająca

Kampanie Performance Max – czym są i kiedy je stosować?

Performance Max – rodzaj kampanii wprowadzonej w listopadzie 2021 roku w ramach systemu reklamowego Google Ads. Wykorzystywana jest do zrealizowania określonych celów dzięki umożliwieniu reklamodawcom używania wszystkich zasobów reklamowych zawierających się w Google Ads.  Kampania dzięki połączeniu algorytmów uczących się oraz procesów automatyzacji osiąga ogromny zasięg w witrynie, znajdując klientów we wszystkich kanałach Google m. in. YouTube, Gmail, Mapy Google, sieć reklamowa czy sieć wyszukiwania.