Czy reklama w Google może być realną alternatywą dla kampanii na Facebooku?
Tak, reklama w Google może być alternatywą dla reklamy na Facebooku, a wiele firm korzysta z obu tych platform jako części swojej strategii marketingowej.
Tak, reklama w Google może być alternatywą dla reklamy na Facebooku, a wiele firm korzysta z obu tych platform jako części swojej strategii marketingowej.
Pinterest przyciąga aż 478 milionów aktywnych użytkowników co miesiąc, z czego każdy z nich aktywnie poszukuje pomysłów i inspiracji.
Istnieje wiele czynników które wpływają na to, jak Twoją markę postrzegają użytkownicy w sieci. Są to między innymi wartości, które firma sobą reprezentuje, atrakcyjna oferta oraz … estetyczny profil w mediach społecznościowych.
Ekstrazabawki to sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży aut elektrycznych na akumulator dla dzieci. Właściciel firmy zdecydował się na współpracę z PPCefekt, bo zależało mu, by szybko rozkręcić sprzedaż w nowym sklepie bez wydawania budżetu na nieefektywne działania.
Maile to powszechna i niezwykle istotna forma komunikacji z odbiorcami, którą z łatwością możemy porównać do tradycyjnej korespondencji listowej, gdzie treść jest przemyślana, zawiera wszystkie niezbędne szczegóły, a przede wszystkim opiera się na personalizacji zawartości w stosunku do odbiorcy.
Prowadzisz sklep w Internecie? Reklamujesz się w różnych środowiskach? Potrzebujesz narzędzia, które wesprze Twoją sprzedaż online? Chcesz być w kontakcie ze swoimi klientami i przekazywać im informacje o najnowszych promocjach dzięki zautomatyzowanym procesom? Nasi specjaliści pomogą Ci za sprawą systemu Edrone.
TikTok to niewątpliwie swego rodzaju fenomen. Aplikacja, która początkowo służyła jedynie do lipsync, obecnie funkcjonuje jako ważne medium reklamowe. W ciągu krótkiego czasu TikTok odniósł duży sukces – ma ponad miliard aktywnych użytkowników i jest jedną z najczęściej pobieranych aplikacji.
Na pewno wiesz, że kampanie reklamowe możesz prowadzić na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn. Możesz również reklamować swoje usługi i produkty na YouTube oraz korzystać z Google Ads. Jednakże, w pewnym momencie wiele firm spotyka się z problemem — nie wie, jak dotrzeć do nowych odbiorców. W takiej sytuacji TikTok wychodzi przedsiębiorcom naprzeciw, oferując personalizowane reklamy.
Performance Max – rodzaj kampanii wprowadzonej w listopadzie 2021 roku w ramach systemu reklamowego Google Ads. Wykorzystywana jest do zrealizowania określonych celów dzięki umożliwieniu reklamodawcom używania wszystkich zasobów reklamowych zawierających się w Google Ads. Kampania dzięki połączeniu algorytmów uczących się oraz procesów automatyzacji osiąga ogromny zasięg w witrynie, znajdując klientów we wszystkich kanałach Google m. in. YouTube, Gmail, Mapy Google, sieć reklamowa czy sieć wyszukiwania.