Blog

YouTube jako platforma reklamowa do budowy własnej marki

YouTube — popularny serwis z filmami gromadzi wokół siebie miliardy internautów z każdego zakątka świata. Systematycznie, dzień w dzień pojawiają się tam nowe filmy twórców, co daje ogromną perspektywę reklamową, dla startupów, małych firm, które posiadają nawet niewielkie nakłady finansowe.

1200zł na Twoją reklamę w Google Ads

Rozpoczynasz swoją przygodę z reklamą w Google Ads? Możesz skorzystać z kuponu agencyjnego, który oferuje Google. Wystartuj z kampanią Google Ads, wydaj 1200 zł w ciągu pierwszych 60 dni, a Twój budżet reklamowy może powiększyć się jednorazowo o 1200 zł!

Case Study: 16-krotny zwrot z nakładów na reklamę po 6 miesiącach współpracy w sklepie z chemią gospodarczą dzięki kampaniom Google Ads

Klient to firma z branży chemicznej, posiada sklep internetowy, w którym sprzedaje chemię gospodarczą pochodzącą z krajów zachodnich. Klient nie prowadził wcześniej samodzielnie działań w Google Ads, ale jego celem było znaczące zwiększenie sprzedaży, budując przy tym świadomość marki.

targetowanie reklam

Targetowanie reklam na Facebooku — jak zrobić to dobrze?

Jedną z najpopularniejszych masowych platform społecznościowych jest oczywiście Facebook, który od momentu swojego powstania dosyć mocno zrewolucjonizował pojęcie marketingu i reklamy. Obecnie Facebook łączy miliardy użytkowników na całym świecie, tworząc globalną społeczność, która przekracza granice kulturowe, językowe i geograficzne.

Case Study: 23-krotny zwrot z nakładów na reklamę i ponad 4,4 mln zł sprzedaży w sklepie internetowym z zabawkami dzięki kampaniom Google Ads

Ekstrazabawki to sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży aut elektrycznych na akumulator dla dzieci. Właściciel firmy zdecydował się na współpracę z PPCefekt, bo zależało mu, by szybko rozkręcić sprzedaż w nowym sklepie bez wydawania budżetu na nieefektywne działania.