Pobierz bezpłatny poradnik:
"10 sposobów na zbudowanie efektywnej kampanii Google Ads"

Bezpłatny poradnik AdWords

Co dostaniesz?

  • 10 tematycznych lekcji z zakresu optymalizacji Google Ads
  • 23 strony eksperckich tekstów opartych na wieloletniej praktyce
  • 1,5 h praktycznych nagrań wideo
  • Uwagi pozwalające uniknąć typowych błędów
  • Nieszablonowe sposoby obniżenia kosztów kampanii
  • Linki do dodatkowych, autorskich artykułów

Podaj swoje dane, aby otrzymać poradnik:

twoje imię
adres e-mail
Wpisz kod z obrazka:
Wyrażam zgodę na przesyłanie bezpłatnych materiałów edukacyjnych dotyczących marketingu internetowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

System Google Ads wydaje się prosty. Słowa kluczowe, reklamy, stawki za kliknięcia i wszystko działa. Owszem. Będzie działać, ale przy takim podejściu korzyść będzie przynosić tylko jednej firmie, i nie będzie to Twoja firma!

Co więc musisz wiedzieć i co zrobić, aby Twoje reklamy przyniosły konkretny efekt? Aby zysk był większy niż koszt? Piszę o tym w serii 10 artykułów zebranych w …

Bezpłatny poradnik Google Ads.

Dla kogo ten poradnik Google Ads?

  • Dla osób, które zamierzają rozpocząć własną kampanię, i nie chcą przepalić budżetu na błędy związane z samodzielną nauką
  • Dla wszystkich, którzy już prowadzą kampanię, ale nie są zadowoleni z efektów i szukają sposobów na poprawę wyników kampanii Google Ads
  • Dla właścicieli firm, którzy zlecają obsługę swoich kampanii na zewnątrz i chcieliby zweryfikować działania agencji

Co znajdziesz w poradniku ?

  • 10 tematycznych lekcji związanych z różnymi obszarami optymalizacji kampanii Google Ads
  • 23 strony tekstów opisujących poruszane zagadnienia
  • 1,5 godziny nagrań wideo, w których pokazuję krok po kroku, jak wdrożyć konkretne rozwiązania
  • Uwagi, które pozwolą Ci uniknąć najpoważniejszych błędów w kampanii Google Ads
  • Zadania do samodzielnego wykonania, które pozwolą szybko uzyskać poprawę wyników Twojej kampanii Google Ads

Jakie konkretnie tematy poruszam w poradniku AdWords?

  • Część 1 – Zarządzanie stawkami CPC słów kluczowych i pozycją reklam w kontekście efektywności kampanii Google Ads
  • Część 2 – Dopasowanie słów kluczowych w kampanii Google Ads do zawartości Twoich stron i reklam – wynik jakości słów kluczowych
  • Część 3 – Efektywność różnych typów dopasowań i stawek w kampanii Google Ads
  • Część 4 – Wpływ konstrukcji kodu strony na skuteczność kampanii.
  • Część 5 – Pomiar realnych efektów kampanii Google Ads (konwersji)
  • Część 6 – Pomiar skuteczność połączeń telefonicznych w kampaniach Google Ads
  • Część 7 – Analiza i wykorzystanie w kampaniach Google Ads dopasowania stawek w różnych segmentach
  • Część 8 – Zastosowanie remarketing w wyszukiwarce, czyli RLSA
  • Część 9 – Wykorzystanie Kampanii reklam dynamicznych w Google Ads (DSA)
  • Część 10 – modyfikacja struktury kampanii Google Ads pod kątem uzyskania większej kontroli i wpływu na skuteczność reklam

Forma poradnika

Poradnik Google Ads dostarczony będzie na podany w formularzu adres email. W wiadomości znajdziesz link do dokumentu PDF umieszczonego na naszym dysku Google.

To wszystko całkowicie bezpłatnie!

Ryzykujesz tylko tyle, że Twoje kampanie staną się bardziej opłacalne. Każdą z porad możesz sprawdzić na swoim koncie, a dla większości z nich możesz uruchomić eksperyment Google Ads, który da Ci absolutnie jednoznaczną odpowiedź co do skuteczności, jednocześnie minimalizując ryzyko nietrafionej zmiany.

Odbierz poradnik Google Ads już teraz!

Opinie o kursie

Prosto przedstawione porady, z których większość można wykorzystać natychmiast. Super sprawa.

Adrian Jańczuk

Bardzo dobry pomysł z nagraniami wideo. Wszystko w nowym interfejsie, więc aktualne. Widać, że autor jest wieloletnim praktykiem.

Anna Szczepaniak

Kurczę, myślałem że już wiem wszystko na temat Google Ads. A tu nagle dostaję kilka prostych uwag, które wdrażam i BUM – mam prawie 100% więcej ruchu za te same pieniądze!

Grzegorz Okapa

Ciekawe artykuły dodatkowe, szczególnie ten o nietypowym sposobie na tańszą reklamę. Niby wbrew logice, ale u mnie działa świetnie.

Marta 

O autorze

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem wszystkich indywidualnych certyfikatów AdWords i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w obsłudze kampanii AdWords.

Od kilku lat regularnie piszę artykuły i poradniki dotyczące różnych aspektów poprawy efektywności kampanii AdWords, które publikuję na moim blogu AdWords. W tej chwili rozpoczynam komercyjną sprzedaż zebranych w ciągu tych kilkunastu lat doświadczeń.

3.5 (70%) 4 votes

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.