Strona główna » Blog » Ostry start kampanii Google Ads. ROAS 2862% w 4 dni!

Ostry start kampanii Google Ads. ROAS 2862% w 4 dni!

Nie mogłem się powstrzymać i nie napisać o tym wyniku.

Nowy klient, sklep z asortymentem dla dzieci i nowa strategia. 4 dni kampanii, gdzie połowa rzeczy jeszcze nie jest ustawiona na koncie.

Efekt? ROAS, czyli zwrot z nakładów na reklamę doszedł do poziomu 2862 %!. Zobacz sam:

Co oznacza ROAS na poziomie 2862%? 100 zł wydane na reklamę daje 2862 zł sprzedaży. To bardzo dobry wynik.

I to wynik tylko z zestawu kampanii produktowych! Nie ma w tym żadnego zapytania brandowego (sprawdziłem). Natomiast widzisz, że nie jest to pojedyncza kampania produktowa, ale zestaw kampanii pracujących na różnych segmentach klientów. I to jest droga, która prowadzi do takich efektów. Oczywiście nie każdy może osiągnąć taki wynik. Wpływa na to wiele czynników.

Jeżeli chcesz porozmawiać z nami i dowiedzieć się, czy u Ciebie da się osiągnąć podobne wyniki, kliknij przycisk poniżej, wypełnij formularz i porozmawiamy.

Proszę o konsultację
4.7/5 - (Głosów:3)
Zobacz:  Rewolucja w Google – Google Ads vs SEO 4:0

Dodaj komentarz