Oferta LinkedIn

Jeżeli Twoją grupą docelową są osoby na konkretnych stanowiskach, w określonych działach firm lub specjaliści o określonych umiejętnościach, to prawdopodobnie LinkedIn pozwoli Ci dotrzeć do nich najniższym kosztem. Wypełnij formularz, jeżeli chcesz  sprawdzić, czy Linkedin będzie najlepszym wyborem dla Twojej firmy.

Co zyskasz, współpracując z nami?

  • Testy wielu opcji kierowania w podstawowej cenie kampanii
  • Wdrożenie piksela śledzącego LinkedIn
  • Szczegółowe raporty dotyczące kosztów i skuteczności kampanii
  • Możliwość prowadzenia remarketingu na LinkedIn
  • Możliwość prowadzenia kampanii hybrydowej
  • Dedykowanego specjalistę

Testy wielu opcji kierowania w podstawowej cenie kampanii na LinkedIn

Jedna grupa docelowa w kampanii, w którą chcesz zainwestować kilkanaście lub kilkadziesiąt tysięcy złotych, to zdecydowanie za mało. A co, jeżeli nie jest optymalna? Może trzeba z niej wykluczyć pewnych odbiorców, albo wprost przeciwnie, grupa jest za mała?

Żeby mieć pewność, że inwestujesz budżet optymalnie, koniecznie trzeba przetestować przynajmniej kilka opcji kierowania. Tak to już jest w marketingu, że dopiero rynek weryfikuje Twoje założenia. Naszym celem jest sprawdzenie wielu dostępnych opcji kierowania możliwie szybko i przy zaangażowaniu jak najmniejszych kosztów, aby główna część Twojego budżetu została zainwestowana w  sprawdzone rozwiązanie.

Wdrożenie piksela śledzącego LinkedIn

Aby była możliwa jakakolwiek optymalizacja kampanii, system reklamowy musi mieć informację zwrotną o tym, co robią użytkownicy klikający reklamy po wejściu na Twoją stronę. W szczególności, czy realizują Twój najważniejszy cel biznesowy, jak wypełnienie formularza, czy zakup. Do tego potrzebny jest odpowiedni kod śledzący, który zaimplementujemy na Twojej stronie WWW.

Szczegółowe raporty dotyczące kosztów i skuteczności kampanii na LinkedIn

Inwestując pieniądze w reklamę swojej firmy w serwisie LinkedIn musisz wiedzieć, czy ta inwestycja jest opłacalna. Dlatego co miesiąc otrzymasz od nas raporty z których jasno będzie wynikało ile wydajesz i ile kosztuje realizacja Twoich celów. Znając koszt konwersji policzysz, czy kampania jest dla Ciebie opłacalna i czy warto zwiększyć inwestycję w ten kanał reklamowy. Ponadto w każdej chwili masz wgląd do konta reklamowego, aby samodzielnie zweryfikować wyniki kampanii.

Możliwość prowadzenia remarketingu na LinkedIn

Jeżeli klienci z Twojej grupy docelowej często bywają na LinkedIn, możesz za pomocą piksela śledzącego monitorować ich odwiedziny na Twojej stronie WWW, niezależnie od tego, z jakiego kanału reklamowego pierwotnie przeszli do Twojej strony. Dzięki temu zbierzesz ich w grupę odbiorców, do której możesz kierować później swoje reklamy w środowisku LinkedIn

Możliwość prowadzenia kampanii hybrydowej

To bardzo ciekawa opcja. Jak już pewnie wiesz, LinkedIn udostępnia wyjątkowe opcje kierowania reklam, związanie z życiem zawodowym potencjalnych odbiorców. Jednak reklama na LinkedIn jest stosunkowo droga. Aby obniżyć wysokie koszty takiej kampanii możemy zastosować rozwiązanie hybrydowe.

Na Twojej stronie finalizującej nawiązanie kontaktu umieścimy kody śledzące Facebooka i Google. W pierwszym etapie kampanii sprowadzimy na stronę wartościowy, choć drogi ruch z LinkedIn tak, aby systemy reklamowe Google i Facebooka nauczyły się, kto jest Twoim idealnym klientem.

W drugim kroku w tych systemach utworzymy grupy odbiorców o cechach podobnych do klientów z LinkedIn i przeniesiemy budżet do Facebooka i Google. Taki zabieg pozwoli dotrzeć z reklamą do trafnie dobranej grupy docelowej znacznie niższym kosztem, niż przy kampanii wyłącznie w środowisku LinkedIn.

Dedykowany specjalista

Stawiamy na partnerską współpracę z naszymi klientami, dlatego do prowadzenia Twojej kampanii zostanie oddelegowany jeden, konkretny specjalista. Przekażemy Ci kontakt do tego specjalisty, abyś w razie jakichkolwiek wątpliwości mógł z nim na bieżąco zweryfikować swoje spostrzeżenia i omówić nowe pomysły. 

Oceń artykuł