Strona główna » Blog » Gdzie giną klienci na Twojej stronie WWW?

Gdzie giną klienci na Twojej stronie WWW?

Gdzie ONI są?! Twoi klienci. Przecież przed chwilą tu byli!

Tak, to może być frustrujące.

Jeżeli za moją namową (choć liczę na to, że znacznie wcześniej), podłączyłeś do swojej strony analitykę, to już pewnie znasz brutalną prawdę.

Połowa Twoich potencjalnych klientów, których sprowadzasz na swoją stronę, „odbija” się od niej już po kilku sekundach i przepada w otchłani Internetu.

Z pozostałej reszty może 10% wkłada produkt do koszyka, czy wchodzi na stronę z formularzem kontaktowym. A z tych 10% znowu tylko 2, może 3 na 10 przechodzi do końca procesu zamówienia.

Jaka jest skuteczność Twojej strony?

Kiedy sprawdzisz te dane, najczęściej okazuje się, że ze 100 osób odwiedzających Twoją stronę zaledwie 1-2 dokonuje zakupu, albo wysyła formularz zapytania.

No przecież tak nie może być! Płacę za reklamę mnóstwo pieniędzy!

Chcesz to zmienić? Doskonale Cię rozumiem. Jeżeli udało by się doprowadzić do sytuacji, że zamiast 2 osób na 10, które były w koszyku, 4 na 10 zostaje klientami, to opłacalność kampanii wzrosła by 2-krotnie. Z tych samych pieniędzy zainwestowanych w reklamę miałbyś 2 x więcej sprzedaży i 2 razy większy zysk!

To kuszące.

Wiem, dlatego nagrałem wideo, w którym pokazuję, jak zdiagnozować najbardziej newralgiczny fragment ścieżki zakupowej Twoich klientów, czyli ich zachowanie w koszyku.

Pokazuję w tym nagraniu, jakie dane musisz przygotować, aby zbudować sobie taki wizualny „lejek” w systemie Google Analytics i jak skonfigurować odpowiedni widok.

Całość nie powinna zająć więcej, niż 1-2 godziny. Tak, tylko tyle.

Kiedy odrobisz tą lekcję, będziesz wiedzieć, gdzie leży problem. W którym miejscu przed Twoimi potencjalnymi klientami pojawiają się „płotki”, o które potykają się oni w drodze do Twojej firmy i gdzie znikają ze ścieżki zakupowej na Twojej stronie.

Zobacz:  Kampanie Google Ads – 5 najczęstszych błędów – bezpłatny poradnik

Szansa na DUUUŻY prezent.

Na stronie z nagraniem nr 1 mogłeś odebrać bonus w postaci 2 nagrań technicznych pokazujących, w jaki sposób wdrożyć pomiar prostych konwersji. Tym razem mam dla Ciebie naprawdę dużą rzecz. Ale nie dla wszystkich!

Główną nagrodę o wartości około 3000 zł, w tym dostęp do kursu Google Analytics Master (GAM) dostanie jedna osoba, która napisze najlepszy komentarz pod tym wideo.  4 kolejne najlepsze komentarze zostaną nagrodzone darmowym dostępem do kursu GAM o wartości około 1000 zł. Jest więc o co walczyć.

O czym pisać, jak pisać i kiedy będą do odebrania nagrody, mówię w nagraniu. Tym razem to niecałe 15 minut, więc zapraszam do oglądania i komentowania.

Komentarze konkursowe należy zgłaszać do 18.04.2021.

Gdzie giną klienci na Twojej stronie internetowej? - GAM2

Potrzebujesz pomocy przy swoich kampaniach?

Jeżeli czujesz, że Twoja kampania Google Ads lub Facebook Ads nie działa na maksymalnych obrotach, albo boisz się uruchomić taką kampanię, żeby nie przepalić budżetu, zapraszam na bezpłatną konsultację.

Dopytamy o Twoje cele i podpowiemy Ci, jak się zabrać za płatną reklamę. Dowiesz się też, ile musisz zainwestować i ile możesz zarobić dzięki inwestycji w reklamę.

4.6/5 - (Głosów:17)

1 komentarz do “Gdzie giną klienci na Twojej stronie WWW?”

  1. Prowadzę biznes B2B, oferuję drogi produkt i główną konwersją, którą ma realizować strona, jest wypełnienie formularza (umówienie się na konsultację z handlowcem). Na razie ta konwersja odbywa się bardzo rzadko… Chciałbym dowiedzieć się, dlaczego tak się dzieje i jak sprawić, by klienci nie uciekali z mojej strony.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz