Strona główna » Blog » Jak dzięki analityce internetowej możesz zdecydowanie poprawić skuteczność swoich kampanii?

Jak dzięki analityce internetowej możesz zdecydowanie poprawić skuteczność swoich kampanii?

Analityka internetowa? Nie… to nie dla mnie.

A co byś powiedział na 50-krotny zwrot z nakładów na reklamę? Wypracowany właśnie dzięki analizie danych marketingowych?

Taki wynik uzyskujemy w kampaniach jednego z naszych klientów przy wsparciu właśnie analityki internetowej. O szczegółach mówię w nagraniu.

Czy Twój marketing zatrzymał się w XIX wieku?

John Wanamaker urodził się właśnie w XIX wieku. To jemu przypisuje się słynny cytat:

Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która połowa.”

On miał prawo tak myśleć w czasach, kiedy szczytem działań marketingowych było ogłoszenie w gazecie.

Ale Ty?

Czy z uporem popełniasz ten koszmarny błąd i nadal nie mierzysz efektów swoich działań marketingowych?

Może się to wydawać absurdalne, ale nasze doświadczenie pokazuje, że praktycznie połowa przedsiębiorców, którzy prowadzą działania reklamowe w Internecie, nadal nie potrafi określić, które ich działania generują nowych klientów, a które tylko koszty.

Czy to naprawdę takie trudne? Czy trzeba kończyć studia z marketingu, żeby nauczyć się jak mierzyć skuteczność reklam?

NIE!

To proste, w niektórych przypadkach wręcz banalne. A korzyści, jakie możesz odnieść, pozwalają przenieść Twój marketing na kompletnie inny poziom.

Dlatego nagrałem to wideo.

Chcę Ci pokazać na prostych przykładach, co się może zmienić, kiedy świadomie zaczniesz kierować swoimi działaniami reklamowymi, w oparciu o twarde dane analityczne.

Na końcu nagrania pokazuję też na żywo coś, co zdecydowana większość kolegów z branży traktuje jak marketingową ściemę. Wyniki jednego z moich klientów po kilku latach ciągłej optymalizacji kampanii.

Pokazuję wyniki w których 400 tys. budżetu reklamowego, przepuszczone przez kampanię Google Ads, wspieraną precyzyjną analityką, dało 20 mln sprzedaży! Nie wierzysz? Zobacz nagranie do końca.

Ja już wiem, że to nie koniec możliwości, bo w momencie kiedy piszę ten tekst, zwrot z nakładów na reklamę jest u tego klienta prawie 3x wyższy!

Zobacz:  10 przykazań reklamodawcy Google Ads.

PREZENT!

Teraz o prezencie. Pod koniec wideo mówię, jak możesz odebrać prezent, który ułatwi Tobie albo Twoim znajomym wejście na ścieżką nowoczesnego marketingu.

Możesz otrzymać bezpłatny dostęp do nagrań, w których pokazuję, jak ustawić mierzenie podstawowych działań użytkowników na Twojej stronie. Konkretnie mierzenie wypełnień formularza i realizacji transakcji w sklepie internetowym.

Potrzebujesz pomocy przy swoich kampaniach?

Jeżeli czujesz, że Twoja kampania Google Ads lub Facebook Ads nie działa na maksymalnych obrotach, albo boisz się uruchomić taką kampanię, żeby nie przepalić budżetu, zapraszam na bezpłatną konsultację.

Dopytamy o Twoje cele i podpowiemy Ci, jak się zabrać za płatną reklamę. Dowiesz się też, ile musisz zainwestować i ile możesz zarobić dzięki inwestycji w reklamę.

4.8/5 - (Głosów:26)

Dodaj komentarz