Linki sponsorowane - jak zacząć

Jeszcze nie tak dawno można było prowadzić dyskusje, czy warto inwestować w linki sponsorowane czy lepiej w stare, dobre pozycjonowanie. Jednak dziś taka dyskusja traci sens. Dlaczego? Przeczytasz o tym dalej.

Co to są linki sponsorowane?

Linki sponsorowane to potoczna nazwa reklam umieszczanych w wyszukiwarce, przeważnie nad wynikami organicznymi (naturalnymi). Reklamy te emitowane są za pomocą systemu AdWords – niezwykle zaawansowanego mechanizmu do tworzenia, publikacji i analizy skuteczności reklam.

Linki sponsorowane to nie tylko tekstowe reklamy w wyszukiwarce. System AdWords pozwala emitować reklamy graficzne w sieci reklamowej, czyli na milionach stron o praktycznie dowolnej tematyce, reklamy na youtube, w tym filmy reklamowe, reklamy konkretnych produktów wraz ze zdjęciami, czy wreszcie reklamy remarketingowe, czyli takie, które „podążają” za użytkownikiem, który odwiedził wskazaną stronę.

AdWords sięga jeszcze głębiej, bo pozwala wyświetlać reklamy również w aplikacjach na smartfony czy tablety, a nawet bezpośrednio w skrzynkach użytkowników poczty Gmail.

Najlepsze jest to, że dzięki precyzyjnemu kierowaniu reklam, korzystając z linków sponsorowanych unikasz przypadkowości. Reklamę widzi ten, kto w jakiś sposób jest zainteresowany Twoją ofertą.

Jeszcze istotniejszą cechą jest sposób naliczania płatności. Płacisz wtedy, kiedy ktoś zareaguje na Twoją reklamę i w nią kliknie. Dzięki temu, aby pozyskać taką samą liczbę potencjalnych klientów, potrzebujesz tysiąckrotnie mniejszego budżetu, niż w puszczanej „na oślep” reklamie telewizyjnej czy radiowej.

Ostatnia z najważniejszych cech tej formy reklamy, to sposób określania pozycji wyświetlania reklamy. Zawsze, niezależnie od miejsca emisji reklamy jest to aukcja. Przebiega ona w ułamkach sekund i jest niezauważalna dla Ciebie czy klientów, ale system AdWords, aby zdecydować czyją reklamę wyświetlić, porównuje wiele czynników, takich jak oferowane przez reklamodawców stawki, jakość reklam czy nawet jakość stron, do których prowadzą reklamy. Na podstawie tych czynników budowany jest ranking reklam, który już bezpośrednio decyduje o tym, czy Twoja reklama wyświetli się na pozycji pierwszej, trzeciej, czy może w ogóle się nie pojawi.

Czy znasz ten widok?

Przyjrzyj się uważnie poniższemu zrzutowi z ekranu. Dla ułatwienia zaznaczyłem na zielono obszary, w których prezentowane są linki sponsorowane. Jest to zrzut z monitora Full HD!

Porównanie widoczności linki sponsorowane kontra wyniki naturalne

Porównanie widoczności linki sponsorowane kontra wyniki naturalne

 

Czy patrząc na ten obrazek nie masz wrażenia, że zacięta walka o ten niewielki, zaznaczony na czerwono fragment, prezentujący wyniki naturalne, to bitwa o stracone pozycje? Zwróć uwagę na zaznaczoną linię wyznaczającą koniec ekranu na notebooku!

Tak! Google doprowadziło do sytuacji, w której pozycjonowanie jest po prostu nieopłacalne!

 

Zalety kampanii linków sponsorowanych.

  • Płatność tylko za kliknięcia
    Niezależnie od liczby wyświetleń Twojej reklamy płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś się nią zainteresuje, kliknie i przejdzie na Twoją stronę.
  • Natychmiastowy efekt
    Reklamy pojawiają się w Internecie natychmiast po zasileniu budżetu konta i uruchomieniu kampanii. Nie musisz czekać wielu miesięcy na pojawienie się w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu linki sponsorowane bardzo dobrze nadają się do akcji sezonowych czy jednorazowych kampanii reklamowych.
  • Pełna kontrola nad treścią i frazami
    To od Ciebie i Twojej kreatywności zależy, jaki tekst pojawi się w reklamie. W kampaniach linków sponsorowanych jest również możliwość, aby teksty dopasowały się automatycznie do zapytań użytkowników, a nawet aby cała reklama budowała się w pełni automatycznie, łącząc najlepsze treści z Twojej strony z zapytaniami użytkowników. Ty budujesz listy słów kluczowych i decydujesz, jak mają się one dopasować do zapytań użytkowników.
  • Pełna mierzalność
    System AdWords, w którym odbywa się zarządzanie kampaniami linków sponsorowanych oferuje doskonałe statystyki. Wiesz dokładnie, ile płacisz za kliknięcia dla poszczególnych fraz czy reklam, ile osób przeszło na stronę, a ile wykonało na Twojej stronie to, na czym Ci najbardziej zależy. Po integracji z Analytics widzisz, jak bardzo poszczególne reklamy czy słowa kluczowe zaangażowały użytkowników, jak dużo czasu spędzili oni na stronie i ile stron zobaczyli w czasie jednej wizyty.
  • Pełna kontrola nad budżetem
    W kampaniach linków sponsorowanych to Ty decydujesz ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na kampanię. Ustawiasz budżet dzienny, budżet na poszczególne kampanie, a także stawki za kliknięcia dla poszczególnych słów kluczowych. Możesz decydować w jakie dni, a nawet w jakich godzinach będą pojawiać się reklamy Twoim potencjalnym klientom. Możesz dowolnie zmniejszać lub zwiększać budżet, sterując w ten sposób intensywnością kampanii.
  • Łatwa optymalizacja
    Mając kontrolę nad budżetem, słowami kluczowymi i treściami reklam, a także pełny obraz skuteczności działań możesz precyzyjnie optymalizować kampanię, przenosząc swój budżet na bardziej skuteczne działania. Dzięki temu, bez zwiększania budżetu możesz pozyskiwać większą ilość wartościowych odwiedzin.
  • Olbrzymi zasięg
    Google ze swoją wyszukiwarką obsługuje obecnie ponad 95% wszystkich wyszukań w polskim Internecie. Sieć reklamowa, w której system AdWords może wyświetlać reklamy z kampanii linków sponsorowanych obejmuje dziesiątki tysięcy stowarzyszonych witryn internetowych. Pozwala to objąć kampaniami wizerunkowymi niemal wszystkich użytkowników Internetu. W sieci reklamowej Google są zarówno małe blogi o wąsko zakrojonej specjalizacji, duże portale jak onet, wp.pl czy monej.pl oraz drugi, największy pod względem liczby wyszukań portal – youtube.com. W ostatnim czasie Google rozszerzyło swój zasięg na konta użytkowników poczty Gmail, którym również można serwować precyzyjnie targetowaną reklamę.
  • Podążanie z reklamą za klientem (remarketing)
    W przeciwieństwie do działań SEO czy kampanii e-mailowych, kampanie linków sponsorowanych oferują skuteczny mechanizm podążania za klientem, który już raz zobaczył stronę. Mowa tu o remarketingu. W sklepach internetowych mechanizm ten bardzo często służy do „domykania” transakcji, zawracając do sklepu klientów, którzy dodali produkty do koszyka, ale nie dokończyli zamówienia.
  • Szerokie możliwości kreacji przekazu reklamowego
    Kampanie linków sponsorowanych to nie tylko tekstowa reklama w wyszukiwarce. To również statyczne lub animowane bannery reklamowe budujące wizerunek marki, kampanie sprzedażowe prezentujące w formie graficznej produkty z Twojego sklepu czy remarketing dynamiczny, gdzie za pomocą kreatorów dostępnych na koncie AdWords decydujesz o ostatecznym wyglądzie reklam. Jeżeli potrzebujesz jeszcze bardziej ekspresyjnego formatu reklamowego, w ramach kampanii linków sponsorowanych możesz też emitować reklamy wideo w portalu youtube.

Linki sponsorowane – Formy reklamy dostępne w ramach kampanii.

  • Reklama tekstowa w wyszukiwarce
    Są to podstawowe reklamy, które pojawiają się ponad i obok naturalnych wyników wyszukiwania. Reklama taka składa się z nagłówka, dwóch linijek tekstu i adresu strony docelowej. Dodatkowo w reklamie mogą pojawić się rozmaite rozszerzenia jak np. dodatkowe linki do podstron, rozszerzenia połączeń, lokalizacji czy opinii. Reklamy pokazują się użytkownikom na podstawie dopasowania wpisywanych przez nich zapytań z frazami zdefiniowanymi w kampanii.
    W 2016 roku Google wprowadziło istotną zmianę. Od tej chwili reklamy tekstowe to dwa nagłówki po 30 znaków, prezentowane najczęściej w jednym wierszu oraz jedno pole z tekstem reklamowym o długości 80 znaków. W sumie mamy o 50% więcej znaków w reklamie. Tu piszę o szczegółach.
  • Reklama tekstowa w sieci reklamowej
    Zasada konstruowania reklam jest taka sama jak przy reklamie na wyszukiwarkę, jednak inne są kryteria kierowania. Reklamy mogą być emitowane na stronach zawierających określone frazy, na konkretnych stronach dostępnych w sieci reklamowej lub użytkownikom o konkretnych zainteresowaniach. W sieci reklamowej nie ma możliwości emisji rozszerzeń.
  • Reklama graficzna, brandowa w sieci reklamowej GDN
    Sieć GDN (Google Display Network) to witryny zrzeszone w sieci reklamowej Google, które umożliwiają emisję reklam graficznych statycznych lub animowanych. Reklama w sieci GDN bardzo często wykorzystywana jest do budowy świadomości marki. Bardziej niż ilość kliknięć istotna jest wtedy ilość wyświetleń. Formuła kampanii AdWords idealnie realizuje to zadanie, ponieważ za same wyświetlenia system nie pobiera opłat. Możliwe jest więc uzyskanie milionów odsłon reklamy nawet w kwotach poniżej 100 zł. Sieć GDN wykorzystywana jest też do emisji graficznych reklam remarketingowych dla sklepów internetowych.
    Nowość 2016.
    Google wprowadziło reklamy elastyczne, czyli format, gdzie na podstawie kilku wprowadzonych elementów system sam buduje wszystkie potrzebne rozmiary, zarówno w wersjach tekstowych i graficznych i jeszcze dopasowuje je do stron wydawców. Tu znajdziesz więcej informacji.
  • Reklama produktowa w wyszukiwarce PLA (Product Listing Ads)
    Bardzo popularny format reklamowy, służący do reklamy konkretnych produktów z oferty sklepów internetowych. Zaletą tego formatu jest to, że reklamy są wyświetlane dla zapytań bezpośrednio związanych z konkretnymi produktami. Reklama ta idealnie wpisuje się więc w ostatni krok procesu zakupowego, kiedy klient już wie, co chce kupić i szuka tylko najniższej ceny. Ten format reklamowy nie wymaga podawania słów kluczowych. Dopasowania budowane są w oparciu o nazwy i opisy produktów ze sklepu.
  • Reklama dynamiczna TXT na wyszukiwarkę.
    W tych reklamach budujemy statycznie 2 wiersze reklamy, a AdWords na podstawie skanowania całej witryny lub wskazanego jej fragmentu buduje nagłówki skorelowane z zapytaniami i buduje linki do stron docelowych. Pod względem skuteczności jest to rodzaj reklamy porównywalny z PLA (alternatywa do PLA). Bardzo dobrze sprawdza się również do dużych witryn z rozbudowaną treścią, jak portale czy blogi.
  • Remarketing dynamiczny
    Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, ten rodzaj kampanii jest dla Ciebie obowiązkowy. System AdWords analizuje, jakie produkty i kategorie oglądasz w sklepie i dynamicznie buduje reklamy graficzne odpowiednich produktów, które potem oglądasz w sieci reklamowej Google. Znasz na pewno ten rodzaj reklamy z własnego doświadczenia. Wystarczy, że zajrzysz na chwilę na stronę sklepu z butami, a przez kolejne tygodnie reklamy tych butów będą „podążać” za Tobą po całym Internecie. Mało kto wie, że remarketing dynamiczny można też zastosować do witryn, które nie prowadzą bezpośredniej sprzedaży, jak biura nieruchomości, biura podróży czy hotele.
  • Remarketing na wyodrębnione segmenty, np. na klientów, którzy porzucili koszyk
    Umiejętne wykorzystanie niestandardowych segmentów użytkowników daje wprost nieograniczone możliwości. Możesz na przykład stworzyć segment użytkowników, którzy dokonali zakupu minimum 3 razy i emitować tylko im reklamę o zniżce przy czwartych zakupach. Bardzo typowym przykładem jest segment użytkowników, którzy porzucili koszyk. Wykorzystując remarketing możesz wyświetlić tylko im reklamę z obietnicą jednorazowego rabatu, jeżeli wrócą do Twojego sklepu i do końca dnia sfinalizują zakup.
  • Reklamy z dynamiczną treścią. Może to być np. szczegółowa reklama TXT na wyszukiwarkę na frazy będące nazwami lub symbolami produktów w połączeniu z frazami „cena” lub „opinie”.
    Chodzi o odpowiedź na zapytania typu ” Samsung UE40H6400 cena”. Taka kampania prowadzona jest w oparciu o reklamy z dynamiczną treścią i bazę danych produktów z Twojego sklepu. Użytkownik może od razu zobaczyć w treści reklamy cenę produktu lub może dostać lin do opinii o tym produkcie. Wszystko to budowane automatycznie w oparciu o bazę danych sklepu. Inny przykład to reklamy, które automatycznie potrafią odliczać czas, np do końca promocji i podają ten czas w treści reklamy.
  • Reklama w Gmail – nowa forma reklamy wyświetlana użytkownikom bezpośrednio w skrzynce odbiorczej systemu Gmail. Najciekawsze jest to, że reklamy takie można kierować na podstawie zawartości ostatnich 200 maili w skrzynce mailowej klienta. Jeżeli więc klient wymieniał korespondencję z Twoją bezpośrednią konkurencją, to można takiemu klientowi wyświetlić przekaz reklamowy bezpośrednio w skrzynce mailowej! Oczywiście można też targetować takie reklamy w oparciu o dane demograficzne, czyli np. tylko do kobiet w określonym wieku. Taki typ reklamy jest szczególnie skuteczny na urządzeniach przenośnych, które właściciele traktują bardzo personalnie. Zobacz więcej o reklamie w Gmail (GSP).

Powyższy opis nie obejmuje wszystkich możliwych form reklamy w kampaniach linków sponsorowanych.

Dość wspomnieć, że w większości przypadków mamy możliwość kierowania reklam na dany obszar geograficzny (z dokładnością do dzielnic w dużych miastach), do klientów w wybranym przedziale wieku czy określonej płci. Biorąc pod uwagę dostępne formaty reklamowe w połączeniu z możliwościami precyzyjnego targetowania kampanie linków sponsorowanych dają nam możliwość stworzenia bardzo precyzyjnego mechanizmu pozyskiwania klientów.

Warto w tym miejscu wspomnieć także o rozszerzeniach reklam, czyli dodatkowych informacjach wyświetlanych razem z reklamą. Mogą to rozszerzenia linków, które skierują użytkownika do konkretnych podstron Twojej witryny, Rozszerzenia połączeń, które wyświetlane na smartfonie pozwalają wykonać telefon wprost z reklamy, czy rozszerzenia objaśnień, które pozwalają wyświetlić więcej szczególnych cech Twojej oferty. Jest ich jeszcze więcej, ale to temat na osobny artykuł. Jeżeli interesuje Cię ten temat, odsyłam do rozbudowanego artykułu w pomocy AdWords.

Nie wierz w bajki, że nikt nie klika reklamy.

Google tylko w pierwszym kwartale 2016 r. zanotowało przychód z reklam w wysokości ponad 18 miliardów dolarów!. To wzrost rok do roku o 16%.

Ponadto badania opublikowane pod koniec 2015 r. przez naukowców z Wielkiej Brytanii pokazują, że tylko 1/3 młodych ludzi w wieku 12-15 lat odróżnia, co jest reklamą, a co wynikiem naturalnym. Im młodszy uczestnik badania, tym  większa trudność z rozpoznawaniem reklam.

Patrząc, jak Google stara się upodobnić swoje reklamy do wyników naturalnych zmieniając ich kolorystykę, układ wyświetlania, a także sam wygląd reklam AdWords można mieć 100% pewność, że pokazany trend będzie postępował i to coraz szybciej.

 

Prawdziwa różnica pomiędzy linkami sponsorowanymi a wynikami naturalnymi.

Wielu przedsiębiorców uważa, że jedyna różnica pomiędzy tymi wynikami polega na tym, że za linki sponsorowane trzeba płacić, a za wyniki naturalne – nie.

Jest to kompletne nieporozumienie!

Pomijam tu fakt, że chcąc zaistnieć na górze wyników naturalnych (TOP 3), przeważnie trzeba zapłacić bardzo duże pieniądze firmie SEO, a uzyskany efekt jest nietrwały i nieprzewidywalny w dobie ciągłych zmian algorytmów.

To co było celem samym w sobie, czyli wysokie pozycje przy pozycjonowaniu, w kampaniach linków sponsorowanych jest od razu zagwarantowane! Tu, gdzie kończyła się rola pozycjonowania, dopiero zaczyna się rola kampanii AdWords.

Nagrałem o tym osobne wideo: „Prawdziwa różnica pomiędzy AdWords a SEO

Jak przygotować się do prowadzenia kampanii linków sponsorowanych?

Nie jest to banalne zadanie.

Musisz przemyśleć przede wszystkim, co ma być celem kampanii. Co chcesz osiągnąć i jak zmierzyć rezultaty? Nagrałem również na ten temat osobne wideo: „Prawidłowe cele w kampanii AdWords

Zastanów się też nad odpowiedziami na kilka ważnych pytań:

  1. Do kogo ma być kierowana kampania? Mężczyźni, kobiety? Z jakiego regionu, z całej Polski, z konkretnego miasta lub województwa, a może na całą Europę?
  2. Co chcesz osiągnąć? Bezpośrednią sprzedaż lub kontak, czy może chcesz poprawić świadomość swojej marki? Są do tego odpowiednie rodzaje kampanii.
  3. Czy masz preferowane dni / godziny emisji reklam? Może oczekujesz tylko połączeń telefonicznych w godzinach pracy od potencjalnych klientów będących w pobliżu? Musisz to wiedzieć.
  4. Gdzie chcesz kierować ruch? Czy będzie to kampania produktowa, czy może zbieranie kontaktów na konkretniej Landing Page?
  5. Co jest dla Ciebie celem kampanii? Jak oszacujesz jej efekt? Czy liczysz tylko na więcej telefonów do firmy, czy może masz konkretny cel na swojej stronie, jak pobranie cennika czy wypełnienie formularza zapytania? Ten punkt jest bardzo ważny, bo na tej podstawie trzeba będzie przygotować mechanizmy do zliczania konwersji, które będą podstawą optymalizacji zwrotu z inwestycji!
  6. Przygotuj  listę słów kluczowych, charakterystycznych dla Twojego biznesu. Możesz też podejrzeć, jak reklamuje się Twoja konkurencja. Są do tego odpowiednie narzędzia! Ja używam systemu semstorm.pl
  7. Pomyśl, jakie są najważniejsze cechy wyróżniające Twoją ofertę? Czym odróżniasz się od konkurencji i dlaczego klient miałby wybrać właśnie Ciebie? Wykorzystasz te cechy do budowy wyróżniających się reklam.

Chcesz spróbować?

Jeżeli nie znasz jeszcze AdWords, a chcesz zobaczyć, jak kampanie linków sponsorowanych sprawdzą się w Twoim biznesie, to najprostszym sposobem będzie zatrudnienie do tego agencji SEM, takiej jak moja firma. Dlaczego?

  • Skorzystasz z naszego wieloletniego doświadczenia, unikając w ten sposób kosztownych błędów
  • Oszczędzisz bardzo wiele czasu, który jest najcenniejszą rzeczą dla każdego przedsiębiorcy.
  • Dowiesz się, jak poprawić Twoją stronę, aby zwiększyć jej skuteczność.
  • Uzyskasz bardzo szybko odpowiedź, czy kampanie AdWords są opłacalne w Twoim biznesie.

W mojej agencji możesz liczyć jeszcze na dodatkowe korzyści:

  • Zaproponuję Ci umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie znam Twojego biznesu rozpoczynając współpracę i nie wiem, czy kampania AdWords się w nim sprawdzi. Dlatego nie chcę Ci narzucać wielomiesięcznego zobowiązania.
  • Przygotuję dla Ciebie raport z działań Twojej konkurencji. Poza umową takie raporty kosztują od 500 do 1000 zł. Ja dam Ci go za darmo.
  • Dam ci dodatkowe 600 zł na zasilenie Twojej kampanii. To doskonałe rozwiązanie, kiedy chcesz zbadać możliwości AdWords. Żeby z niego skorzystać, musisz prowadzić kampanię przynajmniej 2 miesiące i wydać w pierwszym miesiącu co najmniej 600 zł. (To warunki Google, nie moje)

Interesujące? Wypełnij formularz:

adres Twojej strony
imię i nazwisko
telefon
e-mail
Twoje pytanie
Wpisz kod z obrazka
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie obejmującym imię,nazwisko,telefon, elektroniczny adres e-mail, datę potwierdzenia rejestracji.
Wyrażam zgodę na zgoda na otrzymywanie informacji marketingowych.

 

Jak samodzielnie przeprowadzić skuteczną kampanię?

Jest wiele sposobów, wiele działań, które możesz przeprowadzić, aby Twoja kampania przyniosła zyski i okazała się sukcesem. Nagrałem wideo w którym mówię, jak zoptymalizować różne aspekty kampanii i podnieść jej skuteczność, szczególnie jeżeli nie chcesz szaleć z budżetem: „Kampanie AdWords – jak optymalnie wykorzystać budżet kampanii?”

4 Comments

  • Interesuje mnie założenie własnego BLOGA – firma produkcyjna z 20 letnią tradycją na rynku; bo jak twierdzą wtajemniczeni, tylko to działa i tylko to się liczy; tzn. przekłada na sprzedaż w internecie! No może jeszcze
    r e m a r k e t i n g? Jak to się przedstawia cenowo; zbudowanie bloga; włączenie do obiegu gotowego już baneru reklamowego i ewent. ten nowy wymiar mailingu – który m. zdaniem jest mocno nieefektywny; efekty liczone nawet nie w procentach a tylko w promilach?!
    Proszę o uczciwe i miarodajne sprecyzowanie kwestii finansowej na wstępie. J.N.

    Reply

  • Ten artykuł to wartościowe źródło informacji. Ostatnio naczytałem się dużo o tym, że teraz AdWords w ogóle nie opłaca się, że lepszym rozwiązaniem jest SEO. Po przeczytaniu tego artykułu przekonałem się, że wcale tak nie jest. W zrozumiały sposób wyjaśniłeś, że AdWords jednak ma sens, tylko trzeba umiejętnie do niego podejść, co w przypadku zwykłej osoby takiej jak ja nie jest prostą sprawą.

    Reply

  • Zgadzam się z Arkiem, przydatny artykuł. Kiedyś inwestowałem dużo w pozycjonowanie mojej strony, ale dałem sobie spokój i zacząłem inwestować w AdWords. To była dobra decyzja, ponieważ po niedługim czasie zauważyłem wzrost sprzedaży w moim sklepie internetowym.

    Reply

  • Bardzo cenne dla mnie rady. Dziękuję za ten wpis.

    Reply

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.