Za nami kolejny webinar poświęcony optymalizacji kampanii Google Ads. W tym webinarze po raz kolejny analizowałem kampanię produktową dla sklepu internetowego.
Poniżej możesz obejrzeć 15 – minutowy fragment tego webinaru. Całość trwa ponad 2 godziny.
Z góry przepraszam za niższą jakość. Webinar prowadziłem gościnnie na platformie mojego kolegi, Michała Witkowskiego z Instytutu Cyfrowego Marketingu i nie udało mi się włączyć nagrywania w jakości HD. Na szczęście mam nawyk opowiadania o tym, co widać na ekranie, więc pomimo nie najlepszej jakości przekaz powinien być jasny.
Zapraszam do oglądania:

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Prowadzę również wykłady z zakresu marketingu internetowego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w płatnych działaniach w systemach Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, a także w pozycjonowaniu stron WWW z wykorzystaniem bezpiecznych technik.
Mój dotychczasowy dorobek szkoleniowy znajdziesz w wersji do kupienia na stronie https://vod.mariuszpryszczewski.pl. Natomiast wiele bezpłatnych materiałów publikuję na naszym kanale na platformie Youtube oraz na naszej grupie na FB.