29 stycznia 2019 w Warszawie przeprowadziliśmy 1-dniowe stacjonarne szkolenie, obejmujące podstawy systemów Google Ads i Analytics. Jeżeli dopiero planujesz swoje pierwsze kampanie i chcesz się dobrze przygotować do tego typu działań, lub jesteś początkującym reklamodawcą, to mamy dla Ciebie kompletne nagrania z tego szkolenia dostępne do kupienia na naszej platformie VOD.
Co w szkoleniu?
Szkolenie składa się z 2 bloków tematycznych. Pierwszy dotyczy podstaw systemu Analytics, drugi to podstawy systemu Google Ads
1. Podstawy Google Analytics
- Co to jest Google Analytics i po co go stosować.
- Instalacja i podstawowa konfiguracja konta.
- Podstawowe wskaźniki używane do oceny jakości ruchu na Twojej stronie.
- Kto ogląda Twoją stronę?
- Jak sprawdzić, kto kupuje?
- Konwersje, czyli sposób na zwiększenie Twoich zysków
- Konwersje wspomagane, czyli skąd się bierze pozostała sprzedaż
- Modele atrybucji
- Najczęstsze błędy, które przekłamują wyniki.
2. Podstawy Google Ads
- Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
- Typy reklam, platformy, sposoby rozliczania.
- Czy Twoja strona WWW jest przygotowana na ruch z reklamy?
- Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.
- Szybki Przegląd interfejsu Google Ads
- Budowa reklam tekstowych
- Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)
- Jak działają dopasowania słów kluczowych?
- Budżet kampanii – ile musisz wydać na reklamę.
- Gdzie kierować ruch z kampanii?
- Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki kliknięć
- Podstawowe rozszerzenia reklam
- Mierzenie konwersji
- Najważniejsze wskaźniki do optymalizacji
- Podstawowa optymalizacja kampanii
- Budowa wartościowych grup odbiorców
- Budowa kampanii remarketingowych w sieci reklamowej
- HIT! Jak ustawić kampanię display, w której nie płacisz za kliknięcia, a tylko za konwersje.
Dodatkowo dodałem kilka nagrań, w których pokazuję szczegółowo jak założyć konta Google Ads i Analytics, jak je zintegrować, oraz jak ustawić poszczególne konwersje.
100% gwarancja satysfakcji.
Szanuję Twoje pieniądze i wiem, że możesz mieć obawę, czy szkolenie jest warte ceny, której oczekuję. Dlatego to szkolenie, jak wszystkie moje szkolenia na platformie VOD objęte jest 30 dniową gwarancją satysfakcji.
Jeżeli w tym czasie uznasz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, zwrócę Ci całą wpłaconą kwotę bez pytania o przyczynę zwrotu. Wystarczy, że poprosisz. Uważam, że to uczciwe rozwiązanie, które praktycznie bez ryzyka pozwala Ci sprawdzić przydatność tej wiedzy.

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Prowadzę również wykłady z zakresu marketingu internetowego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w płatnych działaniach w systemach Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, a także w pozycjonowaniu stron WWW z wykorzystaniem bezpiecznych technik.
Mój dotychczasowy dorobek szkoleniowy znajdziesz w wersji do kupienia na stronie https://vod.mariuszpryszczewski.pl. Natomiast wiele bezpłatnych materiałów publikuję na naszym kanale na platformie Youtube oraz na naszej grupie na FB.