Czy ruch na stronie to najważniejszy cel w kampanii Google Ads? A może niskie stawki i dobry CTR?
To wszystko tworzy Twój warsztat marketingowy, ale cel jest zupełnie gdzie indziej.
Zobacz, jaki jest mój punkt widzenia na tą kwestię:
Jeżeli się ze mną zgadzasz (lub nie) napisz o tym w komentarzu poniżej. Jakie są cele w Twoich kampaniach? Napisz mi o tym, a wspólnie zastanowimy się, czy to najlepsze opcje.

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Prowadzę również wykłady z zakresu marketingu internetowego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w płatnych działaniach w systemach Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, a także w pozycjonowaniu stron WWW z wykorzystaniem bezpiecznych technik.
Mój dotychczasowy dorobek szkoleniowy znajdziesz w wersji do kupienia na stronie https://vod.mariuszpryszczewski.pl. Natomiast wiele bezpłatnych materiałów publikuję na naszym kanale na platformie Youtube oraz na naszej grupie na FB.