Myślałeś o założeniu e-commerce? A może masz już sklep internetowy i okazało się, że rzeczywista sprzedaż ma się nijak do tej, której się spodziewałeś?
W połowie stycznia tego roku omawiałem na webinarze 8 najczęstszych błędów w kampaniach reklamowych Google Ads. Każdy z nich to stracone pieniądze i nerwy. A wielu z tych błędów możesz uniknąć. W nagraniu pokazuję Ci, jak to zrobić.
Jakie to błędy?
- Błędna kalkulacja ceny – na co klienci zwracają uwagę przy zakupie
- Brak odpowiedniego zaangażowania w przygotowanie oferty (opisy, nazwy produktów…)
- Wiarygodność – a właściwie jej brak, czyli dlaczego klient ma Ci zaufać?
- Asortyment i stosunek kosztów do sprzedaży (ROAS)
- Brak opomiarowania lub błędy w opomiarowaniu konwersji
- Brak świadomego zarządzania stawkami CPC
- Budżet – w jakiej wysokości? Jak go zaplanować?
- Niecierpliwość

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Prowadzę również wykłady z zakresu marketingu internetowego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w płatnych działaniach w systemach Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, a także w pozycjonowaniu stron WWW z wykorzystaniem bezpiecznych technik.
Mój dotychczasowy dorobek szkoleniowy znajdziesz w wersji do kupienia na stronie https://vod.mariuszpryszczewski.pl. Natomiast wiele bezpłatnych materiałów publikuję na naszym kanale na platformie Youtube oraz na naszej grupie na FB.