Czy prowadząc samodzielnie lub poprzez agencję kampanie Google Ads pokusiłeś się kiedykolwiek o dokładne sprawdzenie, czy wydawane pieniądze dają faktyczny przychód? Czy dzięki tym kampaniom zarabiasz, czy tylko tracisz? Jeżeli nie chcesz dłużej żyć w niepewności, zapraszam do obejrzenia materiału wideo, w którym krok po kroku tłumaczę, jak przygotować w Google Analytics raport pokazujący zwrot z inwestycji z poszczególnych kampanii Ads, grup reklam i słów kluczowych.
Zapraszam do oglądania:

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Prowadzę również wykłady z zakresu marketingu internetowego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w płatnych działaniach w systemach Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, a także w pozycjonowaniu stron WWW z wykorzystaniem bezpiecznych technik.
Mój dotychczasowy dorobek szkoleniowy znajdziesz w wersji do kupienia na stronie https://vod.mariuszpryszczewski.pl. Natomiast wiele bezpłatnych materiałów publikuję na naszym kanale na platformie Youtube oraz na naszej grupie na FB.