Od dziś – w całości i bezpłatnie – kolejne nagranie z cyklu „Analiza i optymalizacja kampanii Google Ads na żywo”.
Soczysta porcja wiedzy, którą możesz zastosować w swojej kampanii od zaraz. Czasem wystarczy kilka kliknięć, aby wyeliminować błędy w optymalizacji i analizie swoich działań w Google Ads.
W nagraniu – na przykładzie e-commerce – pokazuję jak to zrobić.
Zobacz wideo:
Z nagrania dowiesz się m.in.:
- dlaczego warto wdrożyć tag remarketingowy Google Ads
- jak zorganizować kampanię produktową, aby skutecznie nią zarządzać
- czym są ścieżki wielokanałowe i jak zebrane w nich dane wykorzystywać w remarketingu
- jakie segmenty Google Analytics wydzielić, aby poznać rzeczywistą liczbę użytkowników, którzy dokonali konwersji dzięki interakcji z reklamą

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Prowadzę również wykłady z zakresu marketingu internetowego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w płatnych działaniach w systemach Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, a także w pozycjonowaniu stron WWW z wykorzystaniem bezpiecznych technik.
Mój dotychczasowy dorobek szkoleniowy znajdziesz w wersji do kupienia na stronie https://vod.mariuszpryszczewski.pl. Natomiast wiele bezpłatnych materiałów publikuję na naszym kanale na platformie Youtube oraz na naszej grupie na FB.