Twoja kampania reklamowa w Google nie przynosi efektów? Nie wiesz jak zmierzyć jej rzeczywistą skuteczność? Gubisz się w tych wszystkich CTR-ach, konwersjach, Analyticsach?
Mamy coś dla Ciebie.
Od dziś udostępniamy w całości nagranie z pierwszego webinaru z cyklu „Analiza konta Google Ads na żywo”. Dzięki niemu poznasz podstawy oceny opłacalności kampanii oraz dowiesz się jak ją optymalizować, by zwiększać zyski.
Zobacz, co możesz zrobić, aby poprawić skuteczność swoich działań w Google Ads.
Zobacz wideo:
Z webinaru dowiesz się m.in.:
- jak powinna wyglądać strona, aby klient się nie pogubił
- jak mierzyć skuteczność kampanii
- co to są modele atrybucji i jaki model wybrać, aby wyniki z kampanii były miarodajne
- czym są konwersje, mikrokonwersje, konwersje wspomagane
- czym są listy remarketingowe i jak skutecznie je wykorzystywać
- jak optymalizować kampanię pod kątem urządzeń, lokalizacji, danych demograficznych

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Prowadzę również wykłady z zakresu marketingu internetowego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w płatnych działaniach w systemach Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, a także w pozycjonowaniu stron WWW z wykorzystaniem bezpiecznych technik.
Mój dotychczasowy dorobek szkoleniowy znajdziesz w wersji do kupienia na stronie https://vod.mariuszpryszczewski.pl. Natomiast wiele bezpłatnych materiałów publikuję na naszym kanale na platformie Youtube oraz na naszej grupie na FB.