Prowadzisz kampanię Google Ads i nie wiesz, czy robisz to dobrze?
Na przykładzie dwóch sklepów internetowych zobaczysz, jakich błędów możesz uniknąć, aby zwiększyć efektywność swoich działań.
Od dziś w całości nagranie z drugiego webinaru z cyklu „Analiza i optymalizacja konta Google Ads na żywo”: Dlaczego Twoje kampanie Google Ads nie przynoszą oczekiwanych efektów?
Ponad 2 godziny konkretnej porcji wiedzy.
Zobacz Video:
Z nagrania dowiesz się m.in.
- po co Ci tag remarketingowy Google Ads skoro masz dane o użytkownikach w Analyticsie
- jak wykorzystywać grupy podobnych odbiorców
- czy uwzględniać w konwersjach inne działania niż transakcje i dlaczego lepiej tego nie robić
- czy opłaca się kierować reklamy na stronę główną
- jak ocenić skuteczność kampanii

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Prowadzę również wykłady z zakresu marketingu internetowego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w płatnych działaniach w systemach Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, a także w pozycjonowaniu stron WWW z wykorzystaniem bezpiecznych technik.
Mój dotychczasowy dorobek szkoleniowy znajdziesz w wersji do kupienia na stronie https://vod.mariuszpryszczewski.pl. Natomiast wiele bezpłatnych materiałów publikuję na naszym kanale na platformie Youtube oraz na naszej grupie na FB.