Strona główna » Blog » Jak zmiana jednego zdania zwiększyła ilość klientów ze strony o ponad 50%?

Jak zmiana jednego zdania zwiększyła ilość klientów ze strony o ponad 50%?

Jedna drobna zmiana, która zmienia o +50% ilość Twoich klientów.

„Błądzić jest rzeczą ludzką” – powiedział ponad 2000 lat temu Lucius Annaeus Seneca, znany również jako Senek Starszy

Ale czy Ty, prowadząc swoją firmę w XXI wieku, wydając niemałe pieniądze na pozyskanie nowych klientów również musisz błądzić? Czy klienci muszą błądzić po Twojej stronie, jak przysłowiowe dziecko we mgle?

Przestań błądzić!

No właśnie, mamy XXI wiek i technologie w marketingu, o jakich nie śniło się greckim filozofom 😉

Dlaczego więc kierujesz się przeczuciem, albo opinią cioci, projektując swoją stronę internetową? Czy nie lepiej byłoby wiedzieć NA PEWNO, co sprawia Internautom problem na Twojej stronie?

W poprzednim nagraniu pokazywałem Ci, jak znaleźć wąskie gardło w Twoim systemie. Miejsce, gdzie klienci najwyraźniej mają jakiś problem i przerywają proces zakupowy. Jeżeli już znajdziesz to miejsce, to czeka Cię jedno wyzwanie. A w zasadzie dwa.

Pierwsze wyzwanie – monitorowanie.

Po pierwsze musisz ustalić, co konkretnie robią klienci w momencie, kiedy decydują się porzucić ścieżkę zakupową. Coś nie działa? Może strona się rozjeżdża? A może nie mogą wybrać potrzebnej im opcji? Przyczyn może być wiele. Ale jest jedno narzędzie, które w takiej sytuacji pozwoli ci zdobyć pewność, co poszło nie tak. W dodatku darmowe! Przedstawiam je w nagraniu poniżej.

A drugie wyzwanie?

Jeżeli już wiesz, na czym „zacinają” się klienci, warto było by to zmienić. Ale czy Twoja zmiana poprawi sytuację? Może będzie jeszcze gorzej! Spokojnie, nie będzie, bo pokażę Ci kolejne bezpłatne narzędzie, które pozwoli dokładnie sprawdzić, czy Twój pomysł na poprawę strony jest lepszy niż oryginał i o ile lepszy. A jak już zrozumiesz, jak to działa, masz otwartą drogę do poprawiania współczynnika konwersji swojej strony, aż do nieosiągalnych 100%.

Zobacz:  Prawdziwa różnica pomiędzy Google Ads a SEO

Właśnie o tych narzędziach mówię w nagraniu poniżej.

Oglądaj, analizuj, poprawiaj, zarabiaj. Przebij szklany sufit wyznaczanym słabym współczynnikiem konwersji!

Dziś też będzie prezent?

Tak. Tym razem mam dla Ciebie nagranie w którym pokazuję, jak zainstalować na stronie system do podglądania użytkowników. Tak. Będziesz mógł sprawdzić, co każdy z nich z osobna robił na Twojej stronie, w Twoim koszyku sklepu internetowego czy w formularzu kontaktowym. Miłej zabawy i wysokiej konwersji!

Jak uzyskać dostęp do tego nagrania? Mówię o tym w materiale wideo. Obejrzyj go do samego końca.

Zapraszam do oglądania i komentowania!

Wskazówka: Youtube daje możliwość przyspieszenia filmu. Wystarczy wybrać odpowiednią prędkość po kliknięciu w zębatkę w prawym dolnym rogu. Dzięki temu zapoznasz się z materiałem nieco szybciej.

Jak zmiana jednego zdania zwiększyła ilość klientów ze strony o ponad 50%? - GAM3

Pobierz PDF

Jak zmiana jednego zdania zwiększyła ilość klientów ze strony o ponad 50%?

Wolisz czytać zamiast oglądać? Jesteś osobą niesłyszącą? W takim razie zapraszam do wersji tekstowej 😉

 Kliknij w okładkę lub link zamieszczony poniżej:
Kliknij tutaj, aby pobrać wersję tekstową (pdf)

Lista priorytetowa kampanii Google Analytics Master.

Jeżeli interesujesz się analityką internetową i myślisz o poszerzeniu swojej wiedzy w tym zakresie, zapisz się na Listę Priorytetową kampanii Google Analytics Master. W momencie, kiedy będziemy rozpoczynać sprzedaż tego szkolenia, dostaniesz informację na ten temat przed innymi. A jeśli zdecydujesz się zainwestować w to szkolenie, dołożę do niego jeszcze mega wartościowy bonus o wartości 799 zł, szkolenie „Dobry start z Google Ads”.

WAŻNE:

Pamiętaj, żeby wpisując komentarz podać prawidłowy adres email, bo tylko w ten sposób mogę Ci dostarczyć link do nagrania. O czym pisać w komentarzu? Mówię o tym dokładnie w swoim wideo.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na to, że dostaniesz od nas automatycznie maila z linkiem do nagrody. Stanie się to bez względu na to, czy skomentujesz wpis, czy skorzystasz z funkcji “odpowiedz” reagując na komentarz innej osoby.

Zobacz:  Kampanie Google Ads – darmowy poradnik: „10 sposobów na obniżenie kosztów” cz.2

Dostaniesz też kilka kolejnych wiadomości o nowych nagraniach, materiałach i webinarach dotyczących analityki internetowej. Jeżeli uznasz, że ta tematyka jednak nie jest dla Ciebie taka interesująca, możesz wypisać się z listy za pomocą linka, który umieszczamy w każdej wiadomości.

Jeżeli chcesz skomentować poniższy wpis, ale NIE CHCESZ otrzymać wiadomości zwrotnej z linkami do nagrań, to w polu na email wpisz wymyślony adres.

4.8/5 - (Głosów:18)

Dodaj komentarz

Bezpłatny webinar.
close slider