Nie mogłem się powstrzymać i nie napisać o tym wyniku.
Nowy klient, sklep z asortymentem dla dzieci i nowa strategia. 4 dni kampanii, gdzie połowa rzeczy jeszcze nie jest ustawiona na koncie.
Efekt? ROAS, czyli zwrot z nakładów na reklamę doszedł do poziomu 2862 %!. Zobacz sam:

Co oznacza ROAS na poziomie 2862%? 100 zł wydane na reklamę daje 2862 zł sprzedaży. To bardzo dobry wynik.
I to wynik tylko z zestawu kampanii produktowych! Nie ma w tym żadnego zapytania brandowego (sprawdziłem). Natomiast widzisz, że nie jest to pojedyncza kampania produktowa, ale zestaw kampanii pracujących na różnych segmentach klientów. I to jest droga, która prowadzi do takich efektów. Oczywiście nie każdy może osiągnąć taki wynik. Wpływa na to wiele czynników.
Jeżeli chcesz porozmawiać z nami i dowiedzieć się, czy u Ciebie da się osiągnąć podobne wyniki, kliknij przycisk poniżej, wypełnij formularz i porozmawiamy.