Witaj.

Dzisiaj mam dla Ciebie wideo. Czy wiesz, czym naprawdę różni się pozycjonowanie od kampanii AdWords? Czy AdWords to tylko wredna, bo płatna reklama, czy może ma jakiś głębszy sens?

Zapraszam do oglądania:

Napisz w komentarzu, czy się ze mną zgadzasz. A może dla Ciebie AdWords ma jeszcze inny sens?

Prawdziwa różnica pomiędzy AdWords a SEO

Polub nas na Facebooku!

2 Comments

  • Darek Romanowski ,

    Duże uproszczenie. Firmy zajmujące się ppc też nie zawsze patrzą na ROI i obwinianie SEO jest nie na miejscu. Zarówno w ppc jak i seo najważniejsza jest konwersja. Bez tego nie ma sensu inwestować w reklamę, jeśli nie wiemy co chcemy osiągnąć. Zawsze obie strony muszą być zadowolone. Jeśli klient jest zadowolony i wraca to czego więcej chcieć 😉 Nie da się tego zrobić tanio i mówię zarówno o ppc jak i seo 😉

    p.s. tytuł trochę click bait, a później brak konkretów

    Reply

    • Fakt jest taki, że mówiąc o marketingu efektywnościowym, nikt raczej nie myśli o pozycjonowaniu. Zasada jest prosta. Wkładasz 100 zł, masz wyjąć więcej. Wtedy biznes się spina. W SEO mało kto tak kalkuluje, bo w SEO zazwyczaj walczymy o pozycje w wynikach. Refleksja nad efektywnością pojawia się zazwyczaj w momencie, kiedy jakieś pozycje są, a wyników sprzedażowych brak. Google Ads pozwala przeskoczyć etap walki o pozycje i o wiele wcześniej zdiagnozować problemy z konwersją. Mój wniosek jest taki: Jeżeli w Adsach sprawdzisz, co przyciąga ruch, dopasujesz strony docelowe do oczekiwań klientów i poprawisz współczynniki konwersji, to po pierwsze SEO będzie łatwiejsze, a po drugie sprowadzony ruch od razu będzie lepiej konwertował. Przy okazji zarobisz na SEO 🙂

      Reply

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.