29 stycznia 2019 w Warszawie przeprowadziliśmy 1-dniowe stacjonarne szkolenie, obejmujące podstawy systemów Google Ads i Analytics. Jeżeli dopiero planujesz swoje pierwsze kampanie i chcesz się dobrze przygotować do tego typu działań, lub jesteś początkującym reklamodawcą, to mamy dla Ciebie kompletne nagrania z tego szkolenia dostępne do kupienia na naszej platformie VOD.

Co w szkoleniu?

Szkolenie składa się z 2 bloków tematycznych. Pierwszy dotyczy podstaw systemu Analytics, drugi to podstawy systemu Google Ads

1. Podstawy Google Analytics

  • Co to jest Google Analytics i po co go stosować.
  • Instalacja i podstawowa konfiguracja konta.
  • Podstawowe wskaźniki używane do oceny jakości ruchu na Twojej stronie.
  • Kto ogląda Twoją stronę?
  • Jak sprawdzić, kto kupuje?
  • Konwersje, czyli sposób na zwiększenie Twoich zysków
  • Konwersje wspomagane, czyli skąd się bierze pozostała sprzedaż
  • Modele atrybucji
  • Najczęstsze błędy, które przekłamują wyniki.

2. Podstawy Google Ads

  • Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
  • Typy reklam, platformy, sposoby rozliczania.
  • Czy Twoja strona WWW jest przygotowana na ruch z reklamy?
  • Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.
  • Szybki Przegląd interfejsu Google Ads
  • Budowa reklam tekstowych
  • Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)
  • Jak działają dopasowania słów kluczowych?
  • Budżet kampanii – ile musisz wydać na reklamę.
  • Gdzie kierować ruch z kampanii?
  • Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki kliknięć
  • Podstawowe rozszerzenia reklam
  • Mierzenie konwersji
  • Najważniejsze wskaźniki do optymalizacji
  • Podstawowa optymalizacja kampanii
  • Budowa wartościowych grup odbiorców
  • Budowa kampanii remarketingowych w sieci reklamowej
  • HIT! Jak ustawić kampanię display, w której nie płacisz za kliknięcia, a tylko za konwersje.

Dodatkowo dodałem kilka nagrań, w których pokazuję szczegółowo jak założyć konta Google Ads i Analytics, jak je zintegrować, oraz jak ustawić poszczególne konwersje.

100% gwarancja satysfakcji.

Szanuję Twoje pieniądze i wiem, że możesz mieć obawę, czy szkolenie jest warte ceny, której oczekuję. Dlatego to szkolenie, jak wszystkie moje szkolenia na platformie VOD objęte jest 30 dniową gwarancją satysfakcji.

Jeżeli w tym czasie uznasz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, zwrócę Ci całą wpłaconą kwotę bez pytania o przyczynę zwrotu. Wystarczy, że poprosisz. Uważam, że to uczciwe rozwiązanie, które praktycznie bez ryzyka pozwala Ci sprawdzić przydatność tej wiedzy.

Szkolenie Podstawy Google Ads + Analytics do kupienia na naszej platformie VOD.
5 (100%) 1 vote

Polub nas na Facebooku!

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.