Strona główna » Blog » Kampanie Google Ads – Linki sponsorowane

Kampanie Google Ads – Linki sponsorowane

Prowadzisz już kampanię Google Ads i nie widzisz efektów?

  • Reklamy się wyświetlają, ale nikt nie klika?
  • Masz kliki, ale odwiedzający natychmiast opuszczają stronę?
  • Ludzie wchodzą na stronę, ale nie kupują?
  • Kliknięcia są tak drogie, że nie ma sensu ich kupować?
  • A może w ogóle nie wiesz, czy Twoja kampania jest opłacalna, bo nie wiesz jak to zmierzyć?

A może dopiera zamierzasz rozpocząć z tą formą reklamy i chcesz uniknąć niepotrzebnych błędów?

Tak, czy inaczej, jesteś w dobrym miejscu.

Z reklamą Google Ads jest tak, że źle przeprowadzona kampania może okazać się jedynie pożeraczem Twoich pieniędzy. Dzieje się tak, ponieważ pod pozornie prostym systemem kryje się niezwykle skomplikowany mechanizm. Jeżeli nie rozumiesz, jak on funkcjonuje, to pomimo wielu starań możesz nie osiągnąć dobrych efektów. „Przepalisz” cały budżet i powiesz – Google Ads nie działa! To strata pieniędzy i czasu!

I tu się z Tobą zgodzimy. Bez specjalistycznej wiedzy i zaangażowania jest mała szansa, aby zarobić cokolwiek dzięki Google Ads .

Na jakie efekty możesz liczyć, powierzając nam swój budżet?

Każdy z naszych klientów w podstawowej cenie obsługi konta ma możliwość skorzystania z algorytmicznej optymalizacji swoich kampanii!

To stawia naszych klientów w lepszej pozycji już na starcie, ponieważ gwarantuje obsługę kampanii i jej optymalizację w trybie ciągłym 24/7/365

Każdy biznes jest inny, więc za każdym razem są też inne efekty. Niżej wypisaliśmy te najlepsze, które udało nam się osiągnąć:

  • 30% niższe stawki za kliknięcia w stosunku do szacunków planera słów kluczowych Google Ads lub do stawek, które udało Ci się osiągnąć samodzielnie
  • 2 razy wyższy średni CTR w kampanii
  • 20 – 30% niższe współczynniki odrzuceń
  • zwrot z inwestycji na poziomie nawet 2000% (w e-commerce). To oznacza, że każda złotówka, którą inwestujesz w Google Ads daje 20 zł przychodu. Pamiętaj, że to najlepsze wyniki. Przeważnie udaje się osiągnąć wynik na poziomie 600 – 1000%
  • Nawet 100% większą konwersję dla ruchu z Google Ads . To oznacza, że jeżeli teraz kupuje od Ciebie 1 na 100 klientów, to będzie kupować 2 na 100. Niby niewiele, ale to podwaja Twoje przychody!
  • Znacznie lepsze efekty, jeżeli skorzystasz z naszej kompleksowej oferty doradczej w zakresie poprawy efektywności e-biznesów (zapytaj o to przez telefon).

Co konkretnie dostaniesz, decydując się na naszą pomoc?

  • Dowiesz się, czy Twoja strona jest przystosowana do pozyskiwania klientów. W tym celu wypytamy Cię dokładnie o Twoje cele. Później wykonamy analizę Twojej strony z której dowiesz się czy w obecnej postaci strona jest przystosowana do realizacji tych celów. Być może okaże się, że tak nie jest i cała kampania nie ma sensu już na początku. Jeżeli tak będzie, powiemy Ci co zmienić, aby można było ruszyć z kampanią.
  • Zanim wydasz pierwszą złotówkę, dowiesz się, czy w ogóle warto prowadzić w Twoim biznesie Google Ads . Na podstawie Twoich celów, zawartości i konstrukcji strony oraz przewidywanych stawek za kliknięcia można to oszacować z góry i my zawsze tak robimy. Wolimy nie zarobić i oszczędzić Tobie niepotrzebnych wydatków, niż mieć niezadowolonego klienta.
  • Dowiesz się, jak zmierzyć realizację tych celów. I my i Ty musimy mieć jasny obraz efektów kampanii. Być może będziemy mierzyć wypełnienia formularzy lub wykonane telefony, a może sprzedaż w sklepie. Zależy, co chcesz osiągnąć.
  • Dostaniesz klarowny system mierzenia efektów, abyś w każdej chwili mógł sprawdzić, co się dzieje.
  • Dostaniesz konto Google Ads z kampaniami przygotowanymi tak, aby łatwo było je optymalizować, zarówno pod kątem technicznym, jak i biznesowym.
  • Będziemy cały czas optymalizowali Twoje kampanie, abyś w efekcie płacił coraz mniej za coraz lepszy ruch. Będziemy dążyć do tego, aby w zaplanowanym budżecie kupić jak najwięcej konwersji, czyli np. wypełnień formularza, telefonów do Twojego biura, czy zrealizowanych koszyków w Twoim sklepie internetowym.
  • Dostaniesz automat, który będzie wykonywał nudne, monotonne prace przy Twojej kampanii poprawiające jej jakość, nawet kiedy śpisz.
  • Dostaniesz czytelne raporty, z których dowiesz się, która część Twojego asortymentu sprzedaje się najlepiej, a które gorzej. Być może podejmiesz na tej podstawie strategiczne decyzje.
  • Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, dostaniesz raporty zwrotu z inwestycji z których dowiesz się konkretnie, ile przychodu przyniosła Ci każda złotówka zainwestowana w kampanię Google Ads .
  • Dowiesz się, co możesz zmienić w Twojej stronie i w całości Twoich działań marketingowych, aby jeszcze więcej wizyt zmienić w klientów. To wymaga czasu i głębszej analizy, ale stosując się do naszych wskazówek w ciągu 5-6 miesięcy możesz podwoić swoje efekty.
  • Jeżeli jesteś nowym klientem, to możesz otrzymać do 600 zł dodatkowego budżetu na kliknięcia.
Zobacz:  Nagranie – w całości i bezpłatnie – z webinaru: „8 najczęstszych błędów w kampaniach reklamowych Google Ads dla e-commerce”

Dla kogo jest ta oferta?

  • Przede wszystkim dla właścicieli lub managerów e-sklepów lub innych biznesów opartych o pozyskiwanie klientów i sprzedaż przez Internet
  • Dla firm, które już działają na rynku, ale ich efektywność w pozyskiwaniu klientów nie jest w pełni zadowalająca.
  • Dla firm, które wydają (lub planują wydawać) w Google Ads większe pieniądze i chciałyby, aby była to efektywna inwestycja, a nie tylko koszt. Przy niewielkich budżetach nie będziemy Ci w stanie pomóc, ponieważ koszty naszej obsługi pochłoną sporą część dodatkowo wypracowanych zysków.
  • Dla ludzi, którzy są otwarci na nową wiedzę i chcą ją efektywnie wykorzystywać w swoim biznesie.

Dlaczego miałbyś skorzystać z naszej oferty?

Działamy na rynku e-marketingu od 1999 roku. To dużo czasu i bardzo wiele zebranych doświadczeń. W tym czasie zajmowaliśmy się tworzeniem stron, pozycjonowaniem, analityką i kampaniami Google Ads. Przeprowadziliśmy kampanie dla Ponad 200 klientów, a wielu odradziliśmy ich prowadzenie, aby nie marnować ich pieniędzy i nerwów.

Nasza firma – Centrum Internetowe ma status certyfikowanego partnera Google. Posiadamy Certyfikowanych specjalistów Google Ads oraz Analytics i uczestników kilkudziesięciu szkoleń branżowych u najlepszych specjalistów w Polsce. Chcemy wykorzystać zebraną wiedzę i doświadczenie, aby cieszyć się razem z Tobą Twoimi sukcesami w e-biznesie.

Historia sukcesu – eplytki.pl

Przed rozpoczęciem współpracy klient przez kilkanaście miesięcy samodzielnie prowadził swoje kampanie Google Ads . Do oceny skuteczności używał wskaźnika ilości konwersji systemu Google Ads , zliczanych przy użyciu standardowego kodu śledzenia konwersji Google Ads .

Co zostało zrobione?

Na etapie prac przygotowawczych:

  • Zainstalowano kody śledzenia transakcji e-commerce systemu Google Analytics
  • Przeprowadzono pełną integrację systemu Google Ads oraz Analytics
  • Skorygowano miejsce instalacji kodu śledzenia konwersji, gdyż był on zainstalowany na przedostatnim zamiast na ostatnim kroku realizacji zamówienia

W czasie trwania kampanii:

  • Przygotowano osobne kampanie tekstowe dla wszystkich grup produktowych
  • Przygotowano kampanie remarketingowe kierowane do grup klientów oglądających poszczególne grupy produktowe
  • Przygotowano kampanię remarketingową na grupę klientów, którzy porzucili koszyk.
  • Przygotowano kampanię reklamową na słowa kluczowe związane z producentami w poszczególnych grupach produktów.
  • W sposób ciągły prowadzono optymalizację kampanii w celu obniżenia kosztów konwersji i zwiększenia ich ilości.
Zobacz:  Inteligentne kampanie produktowe (SSC) w Google Ads – Czy to ma sens? (wyniki)

Efekty:

  • W ciągu 3 miesięcy koszy kliknięć zostały obniżone o 43%
  • Koszt pojedynczej konwersji spadł 4-krotnie
  • Osiągnięto zwrot z inwestycji ROI na poziomie 2000%
  • Współczynnik konwersji z ruchu PPC wzrósł z 0,07 do 0,41%

Konwersja

W trakcie prowadzenia kampanii, niezależnie od działań Google Ads prowadzono prace nad optymalizacją konwersji. Jako jeden z elementów wpływających na konwersję przetestowano zmianę układu karty produktu. Jako cel do weryfikacji przyjęto ilość kliknięć przycisku „dodaj do koszyka”. Poniższy wykres przedstawia przebieg eksperymentu i jego wynik:

Co mówi klient?

 „…Przed rozpoczęciem współpracy z Centrum Internetowym prowadziliśmy kampanię na własną rękę. Wydawaliśmy na nią sporo pieniędzy, bo wyglądało na to, że coś się dzięki niej sprzedaje. Jednak Pan Mariusz Pryszczewski pokazał nam, jak dokładnie zmierzyć te rezultaty i szybko przekonał nas, że można to zrobić znacznie lepiej. Efekty? Trzy razy większa sprzedaż z Google Ads i zwrot z inwestycji na poziomie 3000%! I to po uwzględnieniu opłat i prowizji!

Firmę Pana Mariusza polecam wszystkim, którzy chcą zacząć zarabiać dzięki Google Ads .”

Jarosław Grebluk

Prezes www.eplytki.pl

Ile to kosztuje

Zanim zapytasz o cenę, musisz wiedzieć, co kupujesz. Oferujemy Ci swoją specjalistyczną wiedzę z zakresu użyteczności stron, analityki internetowej oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Abyśmy mogli Ci skutecznie pomóc, musimy mieć czas, żeby przeanalizować Twoje cele, stronę, przygotować narzędzia pomiarowe, a w końcu pracować nad przygotowaniem i optymalizacją Twojej kampanii. Chcemy być rzetelni w tym co robimy, więc nie możemy obsługiwać setek klientów jednocześnie. Zajmujemy się więc tymi, którym możemy pomóc i którzy tej pomocy chcą.

Cena jest uzależniona od wielkości Twojego e-biznesu oraz od budżetu, który dasz nam do dyspozycji. Przeważnie koszt naszej obsługi to 10 – 20% wartości budżetu, jednak mamy ceny minimalne, poniżej których nie możemy oferować swoich usług, zachowując jednocześnie jakość, z której i my i Ty będziemy zadowoleni.

Zobacz:  PPCefekt w TOP10 rankingu najlepiej widocznych witryn w kategorii „marketing” wg Senuto

Jeżeli chcesz wiedzieć, ile kosztuje zatrudnienie nas do zarządzania Twoją inwestycją w Google Ads i być może, wielokrotna poprawa efektywności kampanii , zapraszamy Cię do wypełnienia formularza. Kliknij poniższy przycisk i podaj nam podstawowe dane dotyczące Twojej firmy i witryny. Konkretne warunki uzgodnimy, kiedy poznamy Ciebie i Twój biznes bliżej.

Pamiętaj, że dla zdecydowanych mamy wartościowy bonus!

P.S. Jeżeli nasza pomoc okaże się skuteczna, będziemy mogli porozmawiać na temat zmiany formy rozliczeń. Być może, będziemy mógli Ci zaproponować wariant rozliczenia oparty na prowizji od sprzedaży. Im bardziej Ci pomożemy, tym większe korzyści przede wszystkim dla Ciebie, ale również dla nas.

Oceń artykuł

Dodaj komentarz