Strona główna » Blog » PPCefekt w TOP10 rankingu najlepiej widocznych witryn w kategorii „marketing” wg Senuto

PPCefekt w TOP10 rankingu najlepiej widocznych witryn w kategorii „marketing” wg Senuto

Senuto jest wiodącą na polskim rynku firmą zajmującą się monitorowaniem wyników wyszukiwania w Google. Z tego względu ma dostęp do danych, dzięki którym co roku publikuje rankingi TOP100 widoczności stron internetowych w poszczególnych branżach.

Na rynek trafił właśnie najnowszy ranking z kategorii „marketing” na rok 2020.

Jesteśmy na 10 pozycji!

Czy to powód do dumy? Oczywiście. Prześcignęliśmy wiele bardzo znanych marek i depczemy po piętach tym najlepiej rozpoznawalnym w branży.

Ponadto dokonaliśmy bardzo trudnej rzeczy. Pojawiliśmy się w TOP10 wprost z internetowej nicości. Oznacza to, że jeszcze rok temu nasza witryna była na tyle mało widoczna, że nie łapała się nawet w TOP100.

Jednak bardzo ciężka praca naszego zespołu spowodowała, że w ciągu tego roku staliśmy się bardzo dostrzegalni dla wyszukiwarki. Nie pojawiliśmy się w ogonie, ale od razu w TOP10. Oznacza to, że metody pozycjonowania które stosujemy zdają egzamin i nawet w tak konkurencyjnej branży dają efekt więcej niż zadowalający.

Jak to zrobiliśmy?

Zgodnie z zasadami sztuki SEO 😉

Skupiliśmy się przede wszystkim na publikacji na własnej stronie wielu rozbudowanych tekstów poradnikowych, np. „Pozycjonowanie stron www 2022 – jak to zrobić, żeby nie podpaść Google?”, czy „Google Ads – Co to jest?”, poprzedzonej analizą najpopularniejszych w branży słów kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem zjawiska kanibalizacji.

Drugi element naszych działań to przemyślana optymalizacja techniczna poszczególnych podstron i linkowania.

Ostatni czynnik to budowa wartościowych linków, w tym pozyskanie wielu wygasłych domen, które stały się bazą do budowy własnego zaplecza SEO. W ten sposób udało się nam pozyskać mocne linki m.in. z domeny gov.pl.

Czy Ty też tak możesz?

Oczywiście. Jednak zależy to przede wszystkim od miejsca, w jakim jesteś obecnie. Ile masz treści na stronie, jak dobrze są one zoptymalizowane, ile i jakie linki prowadzą do Twojej strony oraz jak to wszystko wygląda na tle działań Twojej konkurencji.

Zobacz:  Drobiazg, którego brakowało w Inteligentnych Kampaniach Produktowych w Google Ads – Podział do poziomu poszczególnych produktów.

Nasza propozycja.

Proponuję Ci bardzo prostą rzecz – bezpłatną konsultację, w ramach której ocenimy jaka jest szansa na skuteczne wypozycjonowanie Twojej strony, w jakim czasie i za jakie pieniądze. Po tej konsultacji podejmiesz decyzję, czy chcesz zainwestować w SEO, czy jednak wystarczy Ci to, co masz obecnie.

Cały raport do pobrania.

Chcesz pobrać cały raport? Zerknij na stronę: https://www.senuto.com/pl/raport-marketing-2020/

4.7/5 - (Głosów:3)

Dodaj komentarz

Bezpłatny webinar.
close slider