Jestem zainteresowany współpracą

adres Twojej strony
imię i nazwisko
telefon
e-mail
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie obejmującym imię,nazwisko,telefon, elektroniczny adres e-mail, datę potwierdzenia rejestracji.
Wyrażam zgodę na zgoda na otrzymywanie informacji marketingowych.

Wszystkie działania analityczne i prace optymalizacyjne mają jedną wspólną wadę. Operują one na danych statystycznych. Nie dowiesz się z nich, czego szukał pan Jan Kowalski, jak długo oglądał konkretne podstrony i w którym momencie zamknął przeglądarkę. Dowiesz się tylko, że większość użytkowników interesuje się tematem X i spędza na stronie tego tematu Y minut.

Czy jest sposób, aby przejść z poziomu statystycznego do poziomu pojedynczych użytkowników?

Tak! To właśnie MARKETING AUTOMATION.

Co to właściwie oznacza, na co pozwala i jak to wdrożyć?

Marketing Automation to system trochę podobny do CRM. Gromadzi on informacje o każdym z użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę z osobna. Zapisuje on w swojej bazie danych wszystkie odwiedzane przez rozpoznanych użytkowników strony, informacje o tym, czy powracali oni na stronę oraz co ich najbardziej interesuje. Potrafi również powiązać te informacje z danymi uzyskanymi od użytkownika z formularzy na Twoich stronach.

Po co to wszystko?

Wyobraź sobie, że Twój potencjalny klient wchodzi po raz pierwszy na stronę. Przegląda ją, a najwięcej czasu spędza na stronie X. System Marketing Automation zapamiętuje to i przy kolejnej wizycie tego samego klienta na głównej stronie prezentuje mu ofertę na produkt właśnie ze strony X. Mało tego. Jeżeli klient nie podejmie oczekiwanej przez Ciebie akcji, system Marketing Automation w połączeniu z siecią RTB (sieć reklamowa podobna do AdWords) prezentuje na tysiącach stowarzyszonych stron temu konkretnemu użytkownikowi reklamę produktu, który oglądał u Ciebie.

Co dalej?

Jeżeli użytkownik powróci na Twoją stronę z reklamy RTB, możesz mu wyświetlić banner z informacją o specjalnym rabacie na tą grupę produktów, jeżeli zapisze się on do Twojego newslettera. System Marketing Automation oczywiście monitoruje wszystkie działania takiego użytkownika.

Jeżeli faktycznie zapisze się on do newslettera, Marketing Automation automatycznie powiąże całą historię jego interakcji z Twoją stroną z jego danymi. Odpowiednio zaprogramowany system faktycznie wyśle użytkownikowi kod rabatowy i będzie oczekiwał na jego reakcję.

Jeżeli ta nie nastąpi w oczekiwanym czasie, klient zostanie automatycznie dodany do listy newslettera i będzie otrzymywał regularnie informacje o dodatkowych ofertach / promocjach. Jeżeli w odpowiedzi na któryś z mailingów klient powróci na Twoją stronę, system może my wyświetlić dedykowany komunikat typu: „Witaj Janie. Tylko dzisiaj do końca dnia na produkt X otrzymasz dodatkowy rabat 10%. Kliknij poniżej i wykorzystaj niepowtarzalną ofertę.”

To oczywiście tylko jeden z przykładów zastosowania Marketing Automation. System można powiązać z zewnętrznymi bramkami SMS i np. wysyłać klientowi indywidualne kody promocyjne prosto na telefon. Jeżeli zdobędziesz już numer klienta, to można ustawić system Marketing Automation w taki sposób, aby zaalarmował Cię o kolejnej wizycie klienta na stronie w czasie rzeczywistym. Czy nie byłoby ciekawie zadzwonić do klienta akurat w momencie, kiedy ogląda on konkretny produkt na Twojej stronie? To znacząco zwiększa szanse na sprzedaż.

Jeżeli chcesz wprowadzić swój marketing na zupełnie nowy poziom, zaproponujemy Ci wdrożenie systemu Marketing Automation firmy SalesManago. To wiodące rozwiązanie na europejskim rynku, stworzone i rozwijane właśnie w naszym kraju.

Jak działa Marketing Automation?

Zadsada działania Marketing Automation

Nie pozwól klientom odwiedzającym Twoją stronę odejść w internetową siną dal. Wypełnij formularz na górze strony i pozwól nam opowiedzieć więcej o możliwościach, które zaoferuje Marketing Automation w Twoim biznesie.

Marketing Automation w biurze nieruchomości – Czytaj więcej o przykładach zastosowania.

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.