Klienci

Zobacz nasze opinie w Google

Zobacz co nasi klienci mówią o nas

Dariusz Zalewski
Współwłaściciel Standar.pl
standar - kampania seo
Testimonial - Standar - Dariusz Zalewski. PPCEFEKT Opinie.

„Kiedy zaczęliśmy korzystać z reklam Google Ads szybko okazało się, że sklep internetowy to prawdziwa maszynka do robienia pieniędzy.

Okazało się, że naprawdę można sprzedać dużo nawet tak trudnego towaru jak mój, czyli odzież wizytowa dla chłopców.

Dlatego szybko zwiększyliśmy budżety zaangażowane w ten kanał reklamowy.

Mimo, że nasz produkt jest bardzo sezonowy, to dzięki temu, że kampanie są prowadzone bardzo profesjonalnie – prowadzimy je z bardzo dobrym skutkiem cały rok.

Jeśli macie sklep internetowy i myślicie o reklamie Google Ads, to możecie być pewni, że Mariusz Pryszczewski wie jak to się robi i mogę go polecić w ciemno. Ja pracuje z nim już 7 lat!”


Testimonial - Wygoda Travel - Tomasz Pudełko. PPCEFEKT Opinie.

„Prawda jest taka – gdybyśmy nie mieli reklamy, gdybyśmy nie mieli tego
wizerunku na zewnątrz zbudowanego przez was – przez działania, 
nie mielibyśmy klientów, którzy przynoszą nam zysk i których chętnie
obsługujemy. Biorą się oni z działań, na których wy się znacie lepiej.

Tomasz Pudełko
Reprezentant wygodatravel.pl

Rafał Rudzki
Właściciel ekstrazabawki.pl
Testimonial - Ekstrazabawki - Rafał Rudzki. PPCEFEKT Opinie.

Po uruchomieniu sklepu niestety nie odnotowywałem praktycznie żadnych zamówień. Rozpocząłem współpracę z inną agencją marketingu internetowego i niestety nie przynosiło to efektów. Z polecenia natrafiłem na PPCefekt i wiele się zaczęło dziać.

Od samego początku współpracy cenię sobie otwartość, komunikację, wyjście do klienta i też podpowiadanie, co ewentualnie można zrobić. Czasem na szybko mam jakiś pomysł, czy też pojawił się nowy asortyment i chcę go rozkręcić – zawsze mogę zadzwonić i jest to robione od ręki, gdzie w innych agencjach nie ma takiego elastycznego podejścia.


Testimonial - RavNet - Rafał Radzki. PPCEFEKT Opinie.

„Do mnie jest przypisana konkretna osoba, którą:
a) szanuję za skrupulatność wykonywanej pracy
b) jest to osoba z którą ja się nauczyłem współpracować
Ta współpraca dobrze przebiega na zasadzie wymiany myśli i informacji i co istotne – tempa realizacji zmian. Jeśli nie ma tego tempa – za tym idą konkretne koszta.”

Rafał Radzki
Prezes Zarządu RavNet

Jarosław Grebluk
Prezes ePlytki.pl

Testimonial Eplytki.pl dla PPCefekt.pl

„Pieniądze wydane na reklamy Adwords to jedna z najlepszych inwestycji reklamowych w moim życiu.

Reklama w Adwords przynosi nam kilkadziesiąt zamówień dziennie!

Co miesiąc zwiększamy inwestycje w ten kanał reklamowy.

Dzięki szczegółowym raportom wiemy dokładnie, które reklamy są skuteczne i które przynoszą nam najlepsze efekty.

Od trzech lat współpracujemy z Mariuszem i jego zespołem.
Polecam go z całą odpowiedzialnością”


Pracowaliśmy dla


Kampania Seo
Kampania Seo
Kampania Seo
Kampania Seo
Kampania Seo
Kampania Seo
kampania google ads
kampania google ads
kampania google ads
kampania google ads
kampania google ads
kampania google ads

 eplytki.pl – Case Study

Case Study - kampania AdWords dla eplytki.pl

Przed rozpoczęciem współpracy klient przez kilkanaście miesięcy samodzielnie prowadził swoje kampanie AdWords. Do oceny skuteczności używał wskaźnika ilości konwersji systemu AdWords, zliczanych przy użyciu standardowego kodu śledzenia konwersji AdWords.

Co zostało zrobione?

Na etapie prac przygotowawczych:

  • Zainstalowano kody śledzenia transakcji e-commerce systemu Google Analytics
  • Przeprowadzono pełną integrację systemu AdWords oraz Analytics
  • Skorygowano miejsce instalacji kodu śledzenia konwersji, gdyż był on zainstalowany na przedostatnim zamiast na ostatnim kroku realizacji zamówienia

W czasie trwania kampanii:

  • Przygotowano osobne kampanie tekstowe dla wszystkich grup produktowych
  • Przygotowano kampanie remarketingowe kierowane do grup klientów oglądających poszczególne grupy produktowe
  • Przygotowano kampanię remarketingową na grupę klientów, którzy porzucili koszyk.
  • Przygotowano kampanię reklamową na słowa kluczowe związane z producentami w poszczególnych grupach produktów.
  • W sposób ciągły prowadzono optymalizację kampanii w celu obniżenia kosztów konwersji i zwiększenia ich ilości.

Efekty:

  • W ciągu 3 miesięcy koszy kliknięć zostały obniżone o 43%
  • Koszt pojedynczej konwersji spadł 4-krotnie
  • Osiągnięto zwrot z inwestycji ROI na poziomie 3000%
  • Współczynnik konwersji z ruchu PPC wzrósł z 0,07 do 0,41%

Konwersja

W trakcie prowadzenia kampanii, niezależnie od działań AdWords prowadzono prace nad optymalizacją konwersji. Jako jeden z elementów wpływających na konwersję przetestowano zmianę układu karty produktu. Jako cel do weryfikacji przyjęto ilość kliknięć przycisku „dodaj do koszyka”. Poniższy wykres przedstawia przebieg eksperymentu i jego wynik:

Wersja poprawiona uzyskała w porównaniu do oryginału o 36 % lepszą skuteczność.

Przebudowano również poszczególne elementy ścieżki zakupowej w samym koszyku, dzięki czemu współczynnik konwersji dla całego sklepu wzrósł o 80%.

Co mówi klient?

 „…Przed rozpoczęciem współpracy z Centrum Internetowym prowadziliśmy kampanię na własną rękę. Wydawaliśmy na nią sporo pieniędzy, bo wyglądało na to, że coś się dzięki niej sprzedaje. Jednak Pan Mariusz Pryszczewski pokazał nam, jak dokładnie zmierzyć te rezultaty i szybko przekonał nas, że można to zrobić znacznie lepiej. Efekty? Trzy razy większa sprzedaż z AdWords i zwrot z inwestycji na poziomie 3000%! I to po uwzględnieniu opłat i prowizji!

Firmę Pana Mariusza polecam wszystkim, którzy chcą zacząć zarabiać dzięki AdWords.”

Jarosław Grebluk
Prezes www.eplytki.pl

Pozostałe referencje:

„Powierzyliśmy firmie Centrum Internetowe obsługę kampanii Adwords dla wszystkich naszych inwestycji ponieważ działania tej agencji są bardzo skuteczne.
… W trakcie kilkuletniej współpracy firma trzyma bardzo wysoki poziom realizacji usług czym umacnia wypracowane zaufanie”   

www.wikana.pl

„…. nigdy nie odczuliśmy, żeby firma Centrum Internetowe dążyła za wszelką cenę do podniesienia budżetu kampanii, pomimo,że był on podstawą do naliczenia opłaty za prowadzenie kampanii … działania specjalistów były zawsze skupione na efektywnym wydatkowaniu budżetu i realizacji celu”   www.marken.com.pl

„Pan Mariusz Pryszczewski prowadzi dla nas kampanię AdWords nieprzerwanie od marca 2015 r.
W naszej ocenie kampania prowadzona jest bardzo profesjonalnie i realizuje założone cele
…uzyskaliśmy również wiele cennych wskazówek na temat optymalizacji naszych stron internetowych aby jeszcze efektywnej wykorzystać ruch z reklam.”   

www.dginwest.com.pl

„Nasza współpraca z firmą Centrum Internetowe trwa nieprzerwanie od 2003 roku.
… zadaniem Centrum Internetowego było prowadzenie szerokich działań w zakresie promocji stron WWW w internecie w tym przede wszystkim działania w środowisku Adwords
…mogę z całym przekonaniem polecić tą firmę jako sprawdzonego partnera biznesowego we wszelkich działaniach marketingowych w internecie”   

www.forbo.com.pl

„Powierzyliśmy firmie Centrum Internetowe obsługę kampanii Adwords dla wszystkich naszych inwestycji ponieważ działania tej agencji są bardzo skuteczne.
„Centrum Internetowe w ramach umowy od 4 miesięcy prowadzi dla nas kampanię linków sponsorowanych. Efekty pracy firmy są zadowalające i spełniają nasze oczekiwania.
Firma wyróżnia się otwartym podejściem do klienta, pomysłowością oraz długoletnim doświadczeniem.”   www.taxsafe.pl

„Po„Firma pana Mariusza Pryszczewskiego, działająca pod marką PPCefekt.pl prowadziła dla mojego serwisu Rockefeller.com.pl kampanie adwords od marca do maja 2017. To, co zwróciło moją uwagę, to zaangażowanie w działanie poza samą kampanią, które miały na celu podniesienie konwersji.”   www.rockefeller.com.pl

„Efekty kampanii dostarczane nam są w postaci przejrzystych, comiesięcznych raportów, dzięki którym możemy obiektywnie ocenić skuteczność kampanii.” www.marco-em.pl

„Powierzyliśmy firmie Centrum Internetowe obsługę kampanii „Doświadczenie oraz wiedza pracowników Centrum Internetowego okazała się pomocna zarówno w trakcie tworzenia kampanii AdWords, jak i jej optymalizacji oraz efektywnego wykorzystania budżetu reklamowego.”   www.modelmotor.pl

„Doświadczenie poparte fachową wiedzą sprawia, że możemy polecić firmę Centrum Internetowe innym sklepom internetowym, planującym rozpoczęcie działań w zakresie AdWords.” www.klimatop.pl

„Powierzyliśmy firmie Centrum Internetowe obsługę kampanii „Firma uruchomiła dla nas kampanię AdWords, dbając o odpowiednią jej strukturę oraz stałą optymalizację. W trakcie kampanii firma proponowała wdrażanie kolejnych, innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na zwiększenie efektywności kampanii.”   www.dasoft.com.pl

„Pracownicy firmy wykazali się dużą wiedzą oraz inicjatywą, proponując kolejne, korzystne rozwiązania do wykorzystania w naszej kampanii, systematycznie rozszerzając jej zakres w celu zwiększenia sprzedaży.” 
www.chantarelle.pl

„Z pełnym przekonaniem mogę zarekomendować Centrum Internetowe jako profesjonalistę w zakresie obsługi kampanii w Google AdWords. Nasza współpraca przebiegała bardzo merytorycznie i sprawnie. Centrum Internetowe wykonuje swoje usługi solidnie i kompetentnie. Cała kampania AdWords cechowała się bardzo wysoką jakością wykonania oraz dokładną analizą i raportowaniem działań.”   www.e-watches.pl

„Miły zespół zaangażowany w swoją pracę to to, co wyróżnia firmę na tle innych” www.djband.com.pl

„Nasza firma Nobile Motors Sp. z o.o. od początku istnienia oddziału w Lublinie współpracuje z firmą pana mariusza Pryszczewskiego, PPCefekt.pl w zakresie kampanii reklamowych AdWords(…) We współpracy z PPCefekt doceniamy łatwość komunikacji, dobre zrozumienie naszych potrzeb i sprawną realizację zleconych prac.”   www.nobilemotors.pl

„Rekomendujemy współpracę z firmą Centrum Internetowe w zakresie świadczenia usług prowadzenia kampanii AdWords i pozycjonowania stron WWW. W oparciu o naszą długą współpracę możemy stwierdzić, że Centrum Internetowe posiada doświadczenie, kompetencje oraz odpowiednie zaplecze do skutecznego świadczenia usług” 
www.supon.pl

Bezpłatny webinar.
close slider