Reklama na Facebooku

Dla niektórych biznesów reklama na Facebooku jest wymarzonym medium reklamowym. Precyzyjne kierowanie, remarketing, olbrzymi zasięg, mnogość form reklamy – to jego niezaprzeczalne atuty. Facebook doskonale uzupełnia też Google Ads jako źródło pierwotnego ruchu lub platforma remarketingowa.

Reklama Facebook – nasza oferta

  • Zaawansowane kierowanie reklam na FB
  • Testy kilkudziesięciu grup docelowych
  • Reklamy produktowe FB
  • Reklamy kontaktowe FB
  • Podłączenie pomiaru konwersji z FB
  • Remarketing FB
  • Integrację reklam kontaktowych z mailem lub CRM
  • Dedykowanego specjalistę

Grupa docelowa reklam na Facebooku

Na skuteczność kampanii wpływa bardzo wiele czynników. Jednak zakładając, że Twoja strona i oferta nie odbiegają szczególnie od standardów społeczności, poprzez odpowiednie skonstruowanie reklamy na Facebooku możesz liczyć na dotarcie do docelowej grupy odbiorców i realizowanie swoich celów. Facebook ma jedną bardzo istotną cechę, która decyduje o jego skuteczności w marketingu. To 100% rozpoznawalność użytkowników wymuszona koniecznością zalogowania do platformy. Dzięki temu, niezależnie od używanych urządzeń Facebook zawsze jednoznacznie wie, kto się czym interesuje, jakie strony czy posty lubi i gdzie przebywa. W połączeniu z danymi, które użytkownicy podają dobrowolnie przy zakładaniu konta, system reklam na Facebooku pozwala używać naprawdę elastycznego sposobu kierowania reklam. Poniżej masz kilka mniej oczywistych przykładów:

Poproś o bezpłatną konsultację:

  • Osoby, które prowadzą własny biznes
  • Osoby, które w ciągu 2 tygodni obchodzą urodziny.
  • Osoby, które mają dzieci w określonym wieku
  • Osoby, które w ciągu ostatnich 7 dni odwiedziły określone miejsce

Do tego oczywiście dochodzi pełne spektrum zainteresowań, geografia i demografia oraz remarketing. Na Facebooku bardzo skutecznie działa też kierowanie reklam na grupy podobnych użytkowników (tzw. lookalike.)

Skuteczna reklama na Facebooku – zaufaj ekspertom

W odróżnieniu od Google Ads, na platformie Facebook klienci nie zadają zapytań, które pozwalają określić ich potrzeby. To specjalista prowadzący kampanię musi ustalić, jak najlepiej skonfigurować grupę docelową. Dlatego kampania na FB to ciągły test i nieustanne wymyślanie nowych metod kierowania. Porównując wyniki specjalista jest w stanie optymalizować taką kampanię.

Reklamy produktów na Facebooku dla sklepów internetowych

Nie wszyscy wiedzą, że na platformie Facebook, podobnie jak w przypadku Google Ads można prowadzić kampanie produktowe, kierujące klientów bezpośrednio do produktów w sklepie internetowym. Nie we wszystkich branżach kampania produktowa na FB się sprawdzi. Dobre efekty uzyskuje się tam, gdzie klient działa emocjonalnie i kupuje pod wpływem impulsu. Bardzo dobrym przykładem jest szeroko rozumiana moda.

Reklamy kontaktowe na Facebooku

To kolejne, bardzo skuteczne narzędzie w arsenale marketingowym Facebooka. Ich siła polega na tym, że po pierwsze klient nie musi opuszczać platformy FB, aby zostawić swoje dane w formularzu kontaktowym, a po drugie podstawowe dane w formularzu są automatycznie uzupełniane przez FB. W wielu przypadkach, kiedy potrzebujesz np. tylko imienia, maila i telefonu, klient praktycznie tylko klika przycisk „Wyślij” i komplet danych jest do Twojej dyspozycji.

Integracja reklam kontaktowych z mailem lub systemem CRM

Reklamy kontaktowe umożliwiają bardzo łatwe pozyskanie danych potencjalnego klienta. Jednak standardowo dane te są składowane na Twoim koncie na FB. Jeżeli nie masz systemu CRM wspieranego przez Facebook, będziesz skazany na ręczne sprawdzanie kampanii pod kątem pozyskanych danych. Jednak w ramach współpracy możemy dla Ciebie stworzyć mechanizm, który w czasie kilku minut dostarczy pozyskane dane bezpośrednio na Twój adres e-mail lub po modyfikacjach, do Twojego innego systemu informatycznego. Dzięki temu Twój handlowiec będzie mógł skontaktować się z potencjalnym klientem niemal natychmiast po tym, jak złoży on zapytanie.

Jak mierzyć konwersje reklamy na Facebooku?

Podobnie jak Google, także FB ma swój system pomiaru konwersji. Oparty jest on o tzw. piksel konwersji. Jest to kawałek kodu, który dokleja się do stron docelowych, na które kierujemy reklamę. Dzięki temu dokładnie wiemy, które kampanie i metody kierowania są najskuteczniejsze.

Remarketing Facebook Ads

W oparciu o piksel konwersji i śledzenie skuteczności działań, na platformie FB można zbudować kampanię remarketingową. Może ona działać również jako rozszerzenie kampanii prowadzonej w innych mediach, np. za pomocą kampanii Google Ads. Bardzo ciekawą opcją jest też kierowanie kampanii na grupy użytkowników podobnych do jednej z naszych grup. Przykładowo, możesz kierować reklamę do użytkowników podobnych do tych, którzy dokonali zakupu w Twoim sklepie, albo wypełnili formularz kontaktowy.

Dlaczego warto nam zaufać?

Podejmując współpracę z naszą agencją nie będziesz jednym z tysiąca anonimowych klientów, rozpoznawalnych tylko po numerze konta. Dostaniesz kontakt telefoniczny do swojego certyfikowanego specjalisty, który poprowadzi Twoje kampanie i będzie chciał wczuć się w Twój biznes. Jeżeli uznasz, że Twoje wskazówki mogą być pomocne przy prowadzeniu kampanii, wystarczy że zadzwonisz.

Opinie klientów

Przeprowadziliśmy już około 500 kampanii na Facebooku. Ostatnie miesiące to prawie milion złotych sprzedaży co miesiąc w obsługiwanych przez nasz sklepach. Poprosiliśmy kilku naszych klientów o nagranie opinii o naszej pracy i referencje.