Kampanie Google Ads dla sklepów internetowych

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak efektywnie reklamować go w Google? Co musisz zrobić lub zmienić w swoich dotychczasowych kampaniach, aby pieniądze inwestowane w reklamę nie tylko pokryły jej koszty, ale także pozwoliły Ci cieszyć się godziwym zyskiem? Abyś mógł przestać się martwić zbyt małą sprzedażą, a zaczął realizować swoje plany i marzenia?

Nasz pomysł na Twój sukces.

  • Wypełnij formularz zapytania o bezpłatną konsultację na tej stronie, a potem:
  • Ustalimy, co jest tak naprawdę głęboką potrzebą Twoich klientów, czego pragną, czego się boją i jaką prawdziwą korzyść uzyskają po skorzystaniu z Twojej oferty. Na tym oprzemy przekaz reklamowy.
  • Ustalimy, w czym jesteś lepszy od swojej konkurencji, w zakresie swoich produktów, procesów biznesowych i komunikacji. Powiemy Ci też, jak to zakomunikować na stronach Twojego sklepu, aby klient, który wejdzie na Twoją stronę z reklam, nie miał wątpliwości, że powinien kupić właśnie u Ciebie.
  • Stworzymy dla Ciebie propozycję indywidualnej, wielokanałowej strategii, która optymalnie wykorzysta Twój budżet reklamowy.
  • Oszacujemy dla Ciebie potrzebny budżet, możliwe do uzyskania wyniki i czas potrzebny do ich wypracowania.
  • Stworzymy całe potrzebne środowisko reklamowe, a jeśli potrzebne będą większe modyfikacje Twojego sklepu, zaproponujemy naszą pomoc
  • Ustawimy odpowiednie kampanie, zbudujemy przekaz reklamowy i wdrożymy skuteczne narzędzia mierzące realizację celu.
  • W sposób ciągły będziemy optymalizować Twoje kampanie, dążąc do uzyskania największego zwrotu z nakładów na reklamę.
  • Zaraportujemy wyniki.

Poproś o bezpłatną konsultację:

Agencja PPCEFEKT Sp. z o.o. jest certyfikowanym partnerem Google.

Zobacz, co mówią nasi klienci.

Przeprowadziliśmy już około 500 kampanii. Ostatnie miesiące to prawie milion złotych sprzedaży co miesiąc w obsługiwanych przez nasz sklepach. Poprosiliśmy kilku naszych klientów o nagranie opinii o naszej pracy i referencje.

Jakich wyników możesz się spodziewać?

Na skuteczność kampanii wpływa bardzo wiele czynników. Jednak zakładając, że Twoja strona i oferta nie odbiega szczególnie o standardów rynkowych, można oszacować spodziewaną skuteczność kampanii na podstawie branży w której działasz i średniej wartości koszyka. Poniżej znajdziesz kilka przykładów:

Ty decydujesz, jak długo będziemy odpowiedzialni za inwestowanie Twojego budżetu

Podchodzimy do współpracy z naszymi klientami na zasadach partnerskich. Wierzymy, że to Twoje zadowolenie z wyników, a nie zapisy „małym druczkiem” w umowie będą tym, co zwiąże nas na długie lata. Dlatego nasza umowa jest prosta i możliwa do rozwiązania w każdym momencie.

Zawsze widzisz, co robimy

Nie zamierzamy nic ukrywać przed klientami i nie zasłaniamy się „know how”. Masz pełny dostęp do swojego konta, widzisz ile i na co wydajemy i jaka jest rzeczywista skuteczność reklam. Dzięki temu możesz na bieżąco ocenić naszą pracę. Co bardzo ważne, na zakończenie współpracy wszystkie wypracowane wyniki zostają dla Ciebie. Masz listy remarketingowe, informacje o konwersjach i skuteczności, wykluczenia, dostosowania stawek.

Dedykowany specjalista

Podejmując współpracę z naszą agencją nie będziesz jednym z tysiąca anonimowych klientów, rozpoznawalnych tylko po numerze konta. Dostaniesz kontakt telefoniczny do swojego certyfikowanego specjalisty, który poprowadzi Twoje kampanie i będzie chciał wczuć się w Twój biznes. Jeżeli uznasz, że Twoje wskazówki mogą być pomocne przy prowadzeniu kampanii, wystarczy że zadzwonisz.

1200 zł budżetu reklamowego w prezencie na nowym koncie

Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Google Ads i nie masz jeszcze konta, albo Twoje konto jest nie starsze niż 2 tygodnie, otrzymasz od nas kupon zasilający konto reklamowe o wartości 1200 zł. Kupon aktywuje się w drugim miesiącu kampanii.

Cennik kampanii Google Ads

Jeżeli oczekujesz konkretnej propozycji cenowej, musimy poznać trochę lepiej Twój projekt. Nie podajemy stałej ceny, bo na tym etapie nie wiemy, czy masz już opracowany profil klienta, zbudowaną przewagę marketingową, wdrożoną analitykę i nie wiemy setki innych rzeczy, które mają kluczowy wpływ na koszty przygotowania i prowadzenia kampanii. Nie mówiąc o wynikach. Jeżeli chcesz powiedzieć nam kilka słów o swoim biznesie i uzyskać rzetelną kalkulację, zapisz się na konsultację na tej stronie.