Blog

Ostry start kampanii Google Ads. ROAS 2862% w 4 dni!

Nie mogłem się powstrzymać i nie napisać o tym wyniku.
Nowy klient, sklep z asortymentem dla dzieci i nowa strategia. 4 dni kampanii, gdzie połowa rzeczy jeszcze nie jest ustawiona na koncie.
Efekt? ROAS, czyli zwrot z nakładów na reklamę doszedł do poziomu 2862 %! Zobacz sam…

Dlaczego Twoje kampanie Google Ads nie przynoszą oczekiwanych efektów? Zobacz wideo.

W środę, 05.09.2018 przeprowadziliśmy kolejny webinar z cyklu „Analiza konta Google Ads na żywo”.
Tym razem analizowałem 2 sklepy internetowe. W trakcie webinaru wprowadziłem fragment prezentacji, w którym wyjaśniam kilka istotnych kwestii decydujących o opłacalności kampanii. I właśnie ten fragment przedstawiam w poniższym skrócie.

Google Shopping (kampanie produktowe)

Google Shopping (kampanie produktowe lub zakupy Google) to specjalny rodzaj kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google, dzięki którem możesz w czytelny i sugestywny sposób przedstawić ofertę swojego sklepu internetowego klientom poszukującym produktów z Twojego sklepu.

Poradnik Google Ads– Część 10 – modyfikacja struktury kampanii pod kątem uzyskania większej kontroli i wpływu na skuteczność reklam

Google standardowo proponuje, aby stosować strukturę konta, w której mamy kampanie, w każdej kampanii grupy reklam a w nich pokrewne znaczeniowo słowa. To dobre podejście na start. Ma jednak sporą wadę, która skutecznie utrudnia uwolnienie pełnego potencjału kampanii.

Poradnik Google Ads – Część 9 – Wykorzystanie Kampanii reklam dynamicznych (DSA)

Większość reklamodawców uważa, że reklama Google Ads opiera się na konkretnych słowach kluczowych, które należy wpisać do wyszukiwarki, aby zobaczyć skojarzone z nimi reklamy. Jest to oczywiście prawda. Jednak nie wszyscy wiedzą, że system Google Ads umożliwia również prowadzenie kampanii na praktycznie dowolne zapytania…

Bezpłatny webinar.
close slider