Strona główna » Blog » Case Study: 113,5% Wzrostu Przychodów. Przebicie Szklanego Sufitu dzięki zintegrowanych kampaniach Google i Pinterest! 

Case Study: 113,5% Wzrostu Przychodów. Przebicie Szklanego Sufitu dzięki zintegrowanych kampaniach Google i Pinterest! 

Wyobraź sobie, że urządzasz mieszkanie, biuro, lub galerię. Masz piękne obrazy, stylowe grafiki, modne oświetlenie… i nagle pojawia się problem, jak to wszystko estetycznie i funkcjonalnie powiesić, bez wiercenia 100 dziur w ścianie i zastanawiania się, czy jutro nie zmienisz zdania?

Nasz klient to ekspert od zawieszeń, ale nie byle jakich. Nie chodzi tu o zwykłe gwoździe. To ludzie, którzy sprawiają, że Twoja ściana lub sufit staje się tzw. elastycznym płótnem. Ich oferta wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób poszukujących możliwości swobodnego aranżowania przestrzeni, zarówno domowych, biznesowych jak i wystawienniczych.

Wśród ich bestsellerów znajdziemy właśnie innowacyjne systemy, które pozwalają na szybką zmianę aranżacji bez konieczności remontu. Oferują szeroki wachlarz rozwiązań i akcesoriów, które można rozbudowywać i dopasowywać do indywidualnych potrzeb, co daje klientom prawdziwą funkcjonalną wolność. W dzisiejszych czasach, klienci szukają właśnie takiej elastyczności, standardowe haczyki nie dają już rady. Brak prostych, estetycznych i zmiennych systemów zawieszania to dla wielu ogromna trudność, a nasz klient doskonale wypełnia tę rynkową lukę. 

Co ważne, podejście firmy jest bardzo ludzkie i opiera się na edukacji. Klient nie tylko sprzedaje sam produkt, ale przede wszystkim dzieli się wiedzą i wspiera w doborze najlepszego rozwiązania. W końcu wybór odpowiedniego systemu do zawieszania obrazu czy lampy w biurze to często mały projekt wnętrzarski. 

Podejście “najpierw pomagam, potem sprzedaję” sprawia, że klienci czują się zaopiekowani, a to buduje zaufanie i lojalność.

Ludzie widzą piękne wnętrza (na Instagramie, Pintereście), ale w momencie, gdy muszą znaleźć techniczne rozwiązanie do powieszenia tego obrazu czy oświetlenia, często gubią się w gąszczu standardowych, nudnych i nieelastycznych opcji. Naszym wyzwaniem było pokazać, że „zawieszanie” to nie przykry obowiązek, ale bardziej szansa na designerską wolność.

Dlatego główny cel kampanii był jasny: maksymalnie zwiększyć sprzedaż innowacyjnych systemów zawieszania oraz pasujących do nich akcesoriów. Skupiliśmy się na tych produktach, które dawały klientom największą wartość i dodatkowo odróżniały się od konkurencji.

Zobacz:  Case Study – Branża meblarska. 1,1 mln zł sprzedaży przy ROAS x 16 ze zintegrowanych kampanii Google + Facebook

Drugim, równie kluczowym celem, była edukacja i perswazja. Nie wystarczyło powiedzieć „Kup system!”. Musieliśmy klientom wytłumaczyć, dlaczego warto zainwestować w te rozwiązania. Chcieliśmy ich przekonać, prezentując różne zastosowania i funkcjonalności, od eleganckiego minimalizmu po duże biura, galerie. Chodziło o pokazanie: „Dzięki temu zmienisz swój salon, kiedy tylko zechcesz, bez narzędzi!”. To podejście sprawiło, że produkt przestał być suchym akcesorium, a stał się elementem budującym styl życia.

Kiedy w listopadzie 2022 roku rozpoczynaliśmy współpracę, nasza strategia była dość klasyczna i opierała się na Google Ads. 

Kampanie tekstowe na precyzyjne słowa kluczowe. Potem stopniowo rozszerzyliśmy strategię, włączając reklamy dynamiczne, remarketing dynamiczny (goniąc tych, którzy już nas odwiedzili) i kampanie w sieci reklamowej. Jako kolejny etap, uruchomiliśmy fundamenty e-commerce – kampanie produktowe i oczywiście Performance Max, czyli Google’owy kombajn sprzedażowy.

Mimo ciężkiej pracy i wykorzystania całego arsenału Google, oczekiwane wyniki sprzedażowe nie nadeszły. Rynek był nasycony, a sam „wiszący” produkt nie generował wystarczającego szumu. Zrozumieliśmy, że musimy zmienić strategię, i sięgnąć po inne rozwiązania. Potrzebowaliśmy „zimnego” ruchu, który nie szuka rozwiązania problemu, ale szuka inspiracji!

I właśnie wtedy przyszedł czas na Pinteresta. Postanowiliśmy wykorzystać tę platformę do budowania świadomości i inspiracji. Zaczęliśmy serwować klientom atrakcyjne, wizualne treści takie jak, inspirujące zdjęcia gotowych wnętrz, które subtelnie prezentowały systemy zawieszania. Dzięki targetowaniu, przyciągnęliśmy mnóstwo całkiem nowych użytkowników, którzy nawet nie wiedzieli, że potrzebują tych innowacyjnych systemów.

Ale to nie Pinterest sam w sobie przyniósł 113,5% wzrostu. Kluczem była integracja! Cały ten nowy ruch z Pinteresta kierowaliśmy prosto na stronę klienta. I tutaj do gry wraca Google! Ten pozyskany zimny ruch stawał się cieplejszym ruchem, na którym bazowały nasze kampanie Performance Max

Skuteczność kampanii na Pintereście

Klient zainspirował się pięknym wnętrzem na Pintereście, wszedł na stronę, a później był skutecznie wykorzystywany przez sprzedażowe reklamy Performance Max w Google. Pinterest karmił inspiracją, a Google domykał sprzedaż. To było wręcz połączenie idealne!

Zobacz:  Case study - Branża owocowo-warzywna. 145 tys zł przychodu w 2 miesiące przy ROAS 1450% z połączenia kampanii Facebook i Google.

Kiedy już połączyliśmy siły Google i Pinteresta, efekty przerosły oczekiwania. Porównaliśmy sprzedaż z 2 miesięcy po uruchomieniu zintegrowanej strategii, z okresem, w którym polegaliśmy tylko na klasycznym Google Ads. Rezultat? Przychody poszybowały w górę o oszałamiające 113,5%!

Koszt! Na kampanię na Pintereście przeznaczyliśmy niewielki, dodatkowy budżet,  zaledwie 700 zł miesięcznie (czyli 1400 zł w dwa miesiące). Ostatecznie, zwiększając łączny budżet reklamowy o 20%, byliśmy w stanie osiągnąć ten ponad 113% wzrost sprzedaży w sklepie online!

Patrzenie tylko na sprzedaż w koszyku online to nie do końca właściwa droga w tej branży. Ze względu na specyfikę produktów (wymagających doradztwa, dopasowania do wnętrza), duża część klientów woli sięgnąć po telefon. Cenią sobie możliwość szybkiej konsultacji z ekspertem, który pomoże im dobrać idealny system. 

Monitorowaliśmy więc kliknięcia w aktywny numer telefonu na stronie, uznając to za kluczowy wskaźnik zaangażowania i chęci zakupu. W okresie przed integracją Pinteresta odnotowaliśmy zaledwie 3 kliknięcia w numer telefonu. Po uruchomieniu nowej strategii, liczba ta skoczyła do 109 w ciągu dwóch miesięcy! To jest dowód, że nasza kampania nie tylko generowała sprzedaż, ale przede wszystkim budowała zaufanie i kontakt z doradcą, co w branży wnętrzarskiej jest często najkrótszą drogą do finalizacji zamówienia.

Liczba kliknięć w numer telefonu oraz przychody z 2 ostatnich miesięcy

Historia owego klienta to idealny dowód na to, że w dzisiejszym marketingu nie chodzi o to, by wybrać JEDNĄ platformę, ale by sprytnie połączyć ich MOŻLIWOŚCI. Połączenie potencjału Pinteresta z zasięgiem Google Ads okazała się kluczem do wzrostu przychodów.

Nasza kampania została zaprojektowana tak, by wykorzystać jej pełny potencjał wizualny. Nie tylko pokazywaliśmy produkty, ale tworzyliśmy całe wizje. Starannie dobrane grafiki, inspirujące pinboardy i angażujące treści sprawiły, że stworzyliśmy coś więcej niż reklamę, zbudowaliśmy relację i naturalnie wzbudzaliśmy zainteresowanie użytkowników. To była nasza „darmowa” fabryka inspiracji, która ładowała górę lejka sprzedażowego.

Zobacz:  Case Study: 16-krotny zwrot z nakładów na reklamę po 6 miesiącach współpracy w sklepie z chemią gospodarczą dzięki kampaniom Google Ads

Jednak to równoległe pozostawienie kampanii na platformie Google Ads było KLUCZOWE! Zimny, ale już zainspirowany ruch z Pinteresta stawał się idealnym celem dla targetowania w Google. Wykorzystaliśmy dane z Pinteresta, aby skutecznie prowadzić kampanie Performance MAX, które domykały sprzedaż. Kiedy klient zobaczył piękny obrazek na Pinterest, a potem zobaczył reklamę z systemem zawieszania tego obrazu w Google, droga do zakupu była już prosta i logiczna.

Efekty? Zaskakujące i zadowalające! Przychody w sklepie naszego klienta wzrosły aż o 113,5% w stosunku do poprzedniego, jedno platformowego okresu. Analiza danych pokazała, że to właśnie ta synergia pomiędzy obiema platformami napędziła wzrost. Klienci nie tylko częściej odwiedzali sklep, ale faktycznie dokonywali zakupu, będąc prowadzonymi za rękę przez spójną ścieżkę zakupową.

Zintegrowane podejście do reklamy online na Pintereście i Google Ads przyniosło wyjątkowo pozytywne rezultaty, otwierając nowe horyzonty dla rozwoju strategii marketingowej naszego klienta.

Najprostszym krokiem, aby zwiększyć widoczność w danym środowisku reklamowym, byłoby po prostu dorzucić więcej gotówki. Ale… co, jeśli wydajesz więcej, a efekty stoją w miejscu? To dość frustrujące i, co gorsza, drogie!

W takiej sytuacji trzeba szukać nowych sposobów przyciągania wartościowego ruchu na stronę. Nie chodzi o to, by desperacko uruchamiać kampanie na dziesięciu nowych platformach. Kluczem jest strategia spójności. Musimy znaleźć nowe źródła wartościowego ruchu, a następnie scalać te działania w jedną strategię reklamową.

Równie ważne, co technika, jest zrozumienie Twojego klienta. Musimy wiedzieć, co czuje, co ogląda i czego potrzebuje. Wtedy możemy przedstawić mu różne punkty widzenia Twojego produktu i dostosować przekaz tak, by trafił prosto w jego serce i portfel.

Oceń artykuł

Dodaj komentarz

senang303
sukses303
horus303
sboku99
spesial4d
amarta99
suryajp
monggojp
resep efektif wild west gold agar setiap putaran langkah strategis mahjong untuk menjaga konsistensi tips harian bonanza yang diam diam dipakai ilmu rtp starlight yang perlu dipahami sebelum panduan bermain scatter hitam dengan pendekatan update terbaru wild west gold yang membawa rahasia di balik kepiawaian pemain mahjong menguak strategi pengelolaan pola permainan bonanza strategi baru starlight yang kini banyak diikuti ulasan wild west gold berdasarkan pendekatan cara mudah mahjong agar pemula tidak salah rahasia pola scatter hitam yang hasilkan yamaha nmax saran bermain wild west gold agar dapat hasilkan formasi mahjong yang teruji efektif menjaga hasil rumus bonanza baru yang meningkatkan peluang Analisis Waktu dan Pola Scatter: Strategi Baru Pecinta SURYAJP Pola Picu Super Scatter Paling Stabil Minggu Ini, Eksklusif dari SURYAJP! Berapa Spin Ideal untuk Memancing Scatter Hitam di SURYAJP? Rahasia Pemain Berpengalaman Panduan Total Spin Super Scatter SURYAJP untuk Pemula yang Ingin Cepat Menang Jangan Asal Daftar! Ini Jenis Akun SURYAJP yang Bisa Pancing Super Scatter Kapan Harus Spin Supaya Scatter Hitam Keluar di Mahjong Wins 3? Simak Polanya di SURYAJP Cara Cerdas Olah Modal Kecil Jadi Super Scatter di SURYAJP, Pemain Baru Wajib Coba! 5 Kesalahpahaman Fatal Tentang Super Scatter di SURYAJP yang Harus Kamu Hindari Perhitungan Bonus Scatter Hitam di SURYAJP yang Jarang Diketahui Pemain Nominal Kemenangan Tertinggi Mahjong Wins 3 di SURYAJP yang Bikin Penasaran Filosofi Super Scatter Hoki Tukang Ojek di Jakarta Cuan Hingga Ratusan Juta Modal Receh Jadi Jutaan Kisah Ibu Rumah Tangga di Surabaya Bongkar Rahasia Gates of Olympus Super Scatter Modal Receh Jadi Jutaan Kisah Ibu Rumah Tangga di Surabaya Bongkar Rahasia Gates of Olympus Super Scatter Trik Pegawai Bank di Medan Mengatur Kemenangan di Gates of Olympus Super Scatter Fenomena Pedagang Pasar di Bogor Borong Emas Berkat Teknik Gates of Olympus Super Scatter Mengoptimalkan Scatter di Mahjong Ways 2: Panduan Lengkap Pemain Peluang Pembelajaran Lengkap Praktis dari Mahjong di Kalangan Menengah Manfaat Mahjong dalam Pengembangan Keterampilan Bisnis Pemula Kisah Sukses Pemain Mahjong untuk Peningkatan Keterampilan Manfaat Nyata Fokus Bermain Mahjong untuk Raih Keberhasilan Fakta Unik Mahjong: Asal Usul dan Manfaat Bermainnya di Era Modern Tips Lengkap Ampuh Cegah Kekalahan Saat Main Mahjong Cara Baru Mahjong: Trik Efektif Tingkatkan Peluang Menang di 2025 Panduan Mahjong untuk Pemula: Aturan hingga Belajar Taktik Jitu dari Nol Langkah Step Nelayan di Maluku Tinggalkan Jaring Setelah Kuasai Rumus Gates of Olympus Super Scatter Panduan RTP Gates of Olympus Super Scatter Strategi Modal Seadanya ala Mahasiswa Jogja Pengalaman nyata satpam Tangerang raih keuntungan hanya 5 menit main Gates of Olympus di MONGGOJP. Strategi waktu terbatas yang efektif Rahasia UMKM Tangguh Ala Mahjong Ways 2 untuk Sukses Bisnis Modern Panduan Mahjong Ways Lengkap dengan Strategi Dasar untuk Pemula Analisis Cerdas Pola Scatter Mahjong Ways 3: Cara Baca Pola dengan Akurat Studi Menarik Mahjong Wins: Rahasia di Balik Peningkatan Fokus Pemain Tradisional Cerita Inspiratif Pengusaha Kecil yang Bangkit Lewat Mahjong Wins 2 Jejak Sejarah Mahjong Ways 2 PG Soft: Permainan Kuno dengan Manfaat Modern untuk Pikiran Strategi Cerdas Kelola Modal Kecil di Mahjong Ways PGSoft agar Hasilnya Makin Maksimal Cara Cek Dana BSU BPJS Ketenagakerjaan untuk Inspirasi di Mahjong Ways 3 Modal Kecil dari Mahjong Wins 2 Berbuah Manis Jadi Kebun Sawit di Kalimantan Modal Awal dari Mahjong Wins Mengantarkan Kesuksesan di Bisnis Sarang Walet Strategi Keputusan Bisnis UMKM Terinspirasi dari Mahjong Ways 2 Tips Belajar Mahjong Ways untuk Pemula: Panduan Dasar dan Strategi Inilah Analisis Pola Scatter Mahjong Ways 3 yang Bikin Banyak Orang Penasaran Rahasia di Balik Mahjong Wins: Studi Kasus yang Menunjukkan Pentingnya Fokus Bermain Kisah Nyata Pengusaha Kecil yang Mengubah Hidup Berkat Mahjong Wins 2 Mengenal Lebih Dalam Mahjong Ways 2 PG Soft: Perpaduan Sejarah, Strategi, dan Kecerdasan Cara Pintar Memutar Modal Kecil di Mahjong Ways PGSoft agar Peluang Meningkat Ternyata Dana BSU BPJS Ketenagakerjaan Jadi Awal Inspirasi Bermain Mahjong Ways 3 Hasil Mahjong Wins 2 Disulap Jadi Lahan Kebun Sawit Produktif di Sumatera Modal dari Mahjong Wins Mengubah Hidup Jadi Pengusaha Sarang Walet https://www.ceskaloznice.cz https://ppcefekt.pl/ https://www.nabytekkunc.cz/https://amarta99.org/ https://suryajp.cc/ agidenim boitronthucpham raulanton mondebiscuit deafdw aaii adisankarafoundation adoremission airwingacademy amardeepeyecare amigotech aruvippurammadom asikerala bharatbhavankerala bluechipwll boffincontrol brookeportglobal carelinks chembaitrust divinesupermarket dmintllc dranupama drharishchandran drsunilmenon drvineethvascularsurgery flourishinternational genetika getsetgolearning gforgenius globalsofttvm hometech iase imapeps indianthozhilali intuckerala jabreen jandjassociate jointsolution kariyamkulathamma karunyaguidance kksudhakaran learningmask malankaraboyshome casaruralcazorla jaenrural agidenim diskubota <praiseads olgaarce dynamicvishva compuretail maitreshygiene rumahspabali faevyt sada styledebates media polinizadores <uve transcampos stefanruiz fortheloveofchickens dolawofattraction thecomfysofastudio relax n travel aismarine indonesia update amitabhshah papyrus travel caiotirapaniadvogados cartonwega cave chafarizdasquatroestacoes cirurgiadojoelhojuizdefora clidef clinicaramosjf confiancadedetizadora copfisioterapia pururucadetiradentes residencialvistaalegre rodrigueseseixas sagrescriativa suzanaazevedo tidimarhospitalar titaniumgoiabeiras trackaligner yuks gcdharamshala dimi group faro digital inspiro isos media group monggojp
metroartschool widyanataarchitect mirecomendadotienda inspiredgardenideas afroskin mediaedukasiborneo darknetbills ellacoffeemall mauiislandportraits lesechecsdelareussite rumahbintang centrovirginia mitramedikasolo sloveniaonbike ioautonews beritakampus naijasportnews salvagegaming lamorenetaeventos thefullfitness programlarindir rastama walangsari bearrockfoods bikersonweb feelwellforever projectparadisegame sciencebookprizes hotelristorantevittoria oaklandpolicebeat atxukale ilesvanille tutelaeucarestia arting.mx global-history travelnewseditor fleeknews worldnewswave lettica.org noahs wish greenrivernetwork autoexpertproducts healthcarelawsuit sportmuseumcuracao beef cattle assurecontrols hospitalnearme arquidiocesisdgo coinsmonedas cirebonpost coronameter shiftorbit icdiss makalu2004 platye kingkong bola minweb
sophiadruidhills meghantius heathergeisler nhcarnivalshop highlandermarket escortwide sankalpanews wanyismart beccariacbd wszgk capespindj dachenggerui healthezi guanbingjd cdlosbiciosos betteboutik jaroshdi ivermectinnoprescription asiannuclearenergy karsmodels casateconelplaneta zamboostwp-login.php mmmcommentaries conlosnanos dnmurals lesfousdebassan piraterfbonline hoganoutletoscarpe clomidsale.online ciprocfx.online animationdesoireekaraoke anjaniflorist movewingame askmeyp justjewellry simplashop expedistaap freewuxiaonline boin boin globallearningsolutionsltd abamoxicillin megaoraksil thewebgacor pulsajuragan