Kampanie reklamowe na TikToku
TikTok to relatywnie nowe, ale niezwykle wartościowe środowisko reklamowe. Spośród innych platform wyróżnia go precyzyjne kierowanie, duże zasięgi oraz zaangażowani odbiorcy. Kampanie reklamowe na TikToku to idealne rozwiązanie dla wszystkich którzy chcą reklamować swoje produkty i usługi w Internecie, jednocześnie budując świadomość marki.
Kampanie na TikToku – nasza oferta
- Zaawansowane kierowanie reklam
- Reklamy In-Feed Ads
- Remarketing
- Podłączenie pomiaru konwersji
- Dedykowany specjalista
- Optymalizacja kampanii
- Comiesięczny raport podsumowujący działania i wyniki
Grupa docelowa na TikToku
Prawidłowe targetowanie to jeden z głównych czynników, który może zadecydować o sukcesie kampanii. Społeczność użytkowników TikTok w Polsce jest ogromna, a dzięki precyzyjnemu kierowaniu możesz liczyć na dotarcie do docelowej grupy potencjalnych klientów. Zawdzięczamy to algorytmowi TikToka, który zbiera informacje o użytkowniku podczas rejestracji, jak również podczas korzystania z aplikacji i udostępnia reklamodawcom dane niezbędne do tworzenia grupy odbiorców.
TikTok wyróżnia kilka kryteriów, według których możesz powiększyć, lub zawęzić grupę odbiorców. Jest to między innymi kierowanie na odbiorców z określonym dochodem gospodarstwa domowego, jak również kierowanie na odbiorców z konkretnymi zainteresowaniami. Dodatkowo, możemy wybrać użytkowników którzy wcześniej wykazali zamiar zakupu oraz tych, którzy poprzednio aktywnie reagowali na filmy.
Poproś o bezpłatną konsultację:
Pomiar konwersji i optymalizacja kampanii reklamowej
TikTok Pixel to kawałek kodu, który umieszczony na stronach docelowych zbiera dane i umożliwia pomiar konwersji. Dzięki temu nasi specjaliści są w stanie kontrolować i optymalizować kampanię TikTok na bieżąco. Wpływa to również pozytywnie na przyszłe kampanie – wiemy, jakie metody kierowania i rodzaje reklam są najskuteczniejsze.
Remarketing i grupy podobnych użytkowników
Dzięki pikselowi konwersji i śledzeniu zdarzeń jesteśmy w stanie zbierać użytkowników, którzy poprzednio weszli w interakcję z naszą stroną. Wykorzystując tą wartościową grupę klientów warto zbudować kampanię remarketingową —niewątpliwie, będzie ona wspierać kampanie prowadzone w innych środowiskach marketingowych. Dodatkowo, TikTok udostępnia nam możliwość stworzenia grupy podobnych odbiorców (ang. lookalikes), aby dotrzeć do nowych, cennych klientów.
Kto powinien reklamować się na TikToku?
Kampanie reklamowe na TikToku będą dobrym rozwiązaniem nie tylko dla sklepów internetowych, ale również dla usług. Niewątpliwym plusem będzie, jeśli już tworzysz bezpłatny content na TikToku. Możesz wykorzystać istniejące posty w kampanii – i to właśnie takie reklamy, bazujące na organicznych działaniach przynoszą najlepsze rezultaty. Co więcej, nawet niszowe branże mogą odnieść sukces na TikToku. Nie musisz obawiać się, że nie znajdziesz odbiorców na tej platformie. Wręcz przeciwnie, ponieważ wciąż niewielu reklamodawców tworzy kampanie reklamowe na TikToku, Twoja konkurencja będzie mniejsza, a szanse na zaistnienie – większe. Kampanie reklamowe na TikToku oprócz realizacji wybranego indywidualnie celu ( mogą to być między innymi konwersje, instalacje aplikacji czy przejście na strone), działają również wizerunkowo. W krótkim czasie marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna w Internecie, zdobywając przy tym nowych obserwatorów.
Warto nam zaufać
Podejmując współpracę z PPCEFEKT możesz być pewny, że kompleksowo zajmiemy się Twoim kontem reklamowym. Pomożemy Ci stworzyć konto biznesowe oraz skonfigurujemy menadżera reklam, jak również wykonamy wszystkie niezbędne czynności, aby kampania funkcjonowała poprawnie. Dodatkowo, jako klient będziesz mieć przypisanego specjalistę, który pozostanie z Tobą w stałym kontakcie.