Bezpłatne Szkolenie - 4 kanały pozyskiwania nowych klientów z Internetu, dzięki którym dotrzesz do 90% swojej grupy docelowej.
Czwartek, 29.10.2020, godz. 10.00

webinar1-kwadrat

Podaj adres email na który otrzymasz link do webinaru:

Twoje imię
Adres e-mail
Telefon do przypomnień SMS (opcja)
Wyrażam zgodę na przesyłanie bezpłatnych materiałów edukacyjnych dotyczących marketingu internetowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Co w programie?

Gospodarka i to nie cała, dopiero otrząsnęła się po pierwszej fali epidemii. Tym czasem przed nami kolejny trudny okres. Czy wiesz, jak pomimo to pozyskiwać klientów dla swojego biznesu? Jakimi kanałami? Kiedy będzie to opłacalne, a kiedy raczej nie? O tym wszystkim będę chciał powiedzieć na najbliższym, czwartkowym webinarze.

O czym będę mówił?

  • Jak reklamować produkty znane na rynku, a jak zupełnie nowe?
  • Jak dotrzeć do klientów detalicznych, a jak do osób decyzyjnych w sprzedaży B2B?
  • Jakie budżety są potrzebne w poszczególnych kanałach?
  • Ile trzeba czekać na efekty i czego można spodziewać się po kampanii?

Zarejestruj się teraz.

Opinie z poprzednich webinarów

Prowadzący

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem wszystkich indywidualnych certyfikatów AdWords i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w obsłudze kampanii AdWords.

Od kilku lat regularnie piszę artykuły i poradniki dotyczące różnych aspektów poprawy efektywności kampanii AdWords, które publikuję na moim blogu AdWords. W tej chwili rozpoczynam komercyjną sprzedaż zebranych w ciągu tych kilkunastu lat doświadczeń.

zapisy na webinar
4.6 (92%) 35 votes

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.