Szkolenie Google Ads Search Master

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce to jedno z podstawowych narzędzi reklamowych systemu Google Ads. Samo tworzenie tych reklam, czy zarządzanie słowami kluczowymi jest stosunkowo proste. Jednak pełne wykorzystanie możliwości Google Ads, świadome używanie dopasowań, zarządzanie stawkami, konfiguracja konwersji i segmentów klientów to zupełnie odrębny temat. Dlatego postanowiłem nagrać szkolenie Google Ads, które pokazuje pewną kompletną strategię budowy efektywnych kampanii reklamowych.

Większość dostępnych na rynku, darmowych i płatnych szkoleń skupia się  na podstawowej, technicznej części Google Ads.  Możesz przyjąć, że wiedza którą udostępniam w tym szkoleniu zaczyna się od miejsca, w którym kończą się szkolenia technicznych. Czyli dowiesz się z niego, jak zrobić praktyczny użytek z całego systemu Google Ads z jego wszystkimi możliwościami.

 

Dlaczego akurat reklamy tekstowe?

Postanowiłem skupić się na reklamach tekstowych, ponieważ są one podstawowym, najbardziej popularnym formatem reklam, używanym przez większość reklamodawców. W szkoleniu zakładam, że musisz mieć przynajmniej podstawową, teoretyczną lub praktyczną wiedzę o systemie Google Ads, więc oparcie szkolenia o taki typ reklam pozwoli skorzystać z niego najszerszej grupie reklamodawców.

Poza tym przedstawiona strategia jest na tyle uniwersalna, że kiedy ją zrozumiesz, to w dużej części wykorzystasz ją przy dowolnych innych typach reklam.

Całe szkolenie Google Ads lub składniki do wyboru.

Całe szkolenie to 5 bloków tematycznych, przedstawiających poszczególne składniki mojej strategii. Najwygodniej będzie dla Ciebie kupić od razu całość, tym bardziej, że sprzedaję ją w atrakcyjnej cenie. Link do całego szkolenia:

Jednak możesz również kupić poszczególne mini-kursy tematyczne.

Lista kursów tematycznych, dostępnych do kupienia osobno:

  1. Efektywny system oceny skuteczności kampanii Google Ads. 
  2. Zaawansowana segmentacja użytkowników w kampanii Google Ads ze względu na zaangażowanie. 
  3. Słowa kluczowe – stawki, dopasowania, wykluczenia – ich praktyczne zastosowanie w kontekście podniesienia efektywności kampanii Google Ads. 
  4. Budowa struktury konta Google Ads potrzebnej do efektywnej sprzedaży. 
  5. Świadome zarządzanie budżetem kampanii Google Ads (analiza, relokacja, optymalizacja) 

Cena szkolenia Google Ads Search Master.

Całe szkolenie kosztuje 397 zł BRUTTO. Zastanawiasz się, czy to dużo? Jeżeli prowadzisz kampanię Google Ads, to wiesz, że w większości przypadków ta cena to ułamek miesięcznego budżetu. Nawet jeżeli dzięki wiedzy ze szkolenia podniesiesz swoją skuteczność o 20-30% (w szkoleniu pokazuję, że może to być 300-400%) to szkolenie zwróci Ci się z nawiązką. Powiem Ci jeszcze, że w mojej branży (kampanie Google Ads), cena szkolenia to równowartość 40 kliknięć! Jeżeli u Ciebie również jest drogo, korzyści z wdrożenia strategii mogą być ogromne. Poza tym daję Ci…

100% gwarancja satysfakcji.

Szanuję Twoje pieniądze i wiem, że możesz mieć obawę, czy szkolenie jest warte ceny, której oczekuję. Dlatego to szkolenie, jak wszystkie moje szkolenia na platformie VOD objęte jest 30 dniową gwarancją satysfakcji.

Jeżeli w tym czasie uznasz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, zwrócę Ci całą wpłaconą kwotę bez pytania o przyczynę zwrotu. Wystarczy, że poprosisz. Uważam, że to uczciwe rozwiązanie, które praktycznie bez ryzyka pozwala Ci sprawdzić przydatność tej wiedzy.

 Wartościowe gratisy.

1. Dostęp do nagrań z serii webianrów „Analiza konta AdWords na żywo”.

(3 webinary, w sumie 6 godzin analizy różnych kampanii Goolge Ads pod kątem możliwości optymalizacji)

Wartość: 100 zł.

 

2. Kupon o wartości 300 zł na przetestowanie systemu do rejestracji konwersji telefonicznych w witrynie od Calltracker.

Wartość: 300 zł

 

3. Dostęp do zamkniętego forum powiązanego z poszczególnymi modułami szkolenia, na którym będę odpowiadał na Twoje pytania dotyczące Google Ads.

 

 

Szkolenie Google Ads Search Master – Już dostępne na naszej platformie VOD.
5 (100%) 1 vote

Polub nas na Facebooku!

4 Comments

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.