Szkolenie Google Ads Marketing Maraton

Uwaga!

Po raz pierwszy w ogóle i po raz ostatni w 2018 roku masz szansę wziąć udział na żywo w Szkoleniu Google Ads Marketing Maraton.

GAMM to 3 dni intensywnego szkolenia, w czasie którego zupełnie od podstaw poznasz system reklamowy Google Ads oraz jego otoczenie w postaci Google Analytics i Tag Manager.

Po pierwsze, uzyskana wiedza pozwoli Ci  bez problemu oceniać skuteczność różnych źródeł ruch na Twojej stronie. Już nigdy nie będziesz się zastanawiać, czy masz więcej zapytań z Google, z Facebooka, czy z pozycjonowania.

Po drugie nauczysz się, jak działa system reklamowy Google Ads i jak z jego pomocą zbudować skuteczny system pozyskiwania klientów dla swojej firmy.

Zastanawiasz się, w co zainwestować swój pierwszy budżet reklamowy?

Oczywiście, jak bardzo wielu reklamodawców, możesz po prostu wrzucić kilka tysięcy w Google Ads czy Facebook „na próbę”, żeby zobaczyć, co się stanie. Pozwól, że w tym miejscu pokażę Ci mail od jednego z moich klientów:

Jak znika budżet reklamowy

Masz wybór

W tym miejscu masz świadomy wybór. Chcesz wyrzucić kilka tysięcy w błoto? Na próbę? Twoja wola. Jednak za o wiele mniejsze pieniądze możesz przyjechać na szkolenie Google Ads Marketing Maraton i zrozumieć jak działa marketing w wyszukiwarce, aby nie popełnić błędu, który będzie Cię potem kosztowa dziesiątki tysięcy złotych.

Innowacyjny format szkolenia

Niektórzy robią warsztaty, gdzie każdy uczestnik mozolnie realizuje punkt po punkcie program szkolenia na swoim komputerze.

Niektórzy robią konferencje, gdzie prelegent zupełnie bezimiennie mówi do tłumu ledwo widocznych uczestników.

Ja chcę podejść do zagadnienia trochę inaczej. Możesz oczywiście przyjechać z własnym komputerem i śledzić wszystko o czym mówię na swoich kontach. Wiem jednak, że jest spore grono mniej doświadczonych osób, które zwyczajnie boją się, że nie nadążą za grupą i nie skupiają się ani na części praktycznej, ani na wykładzie.

Dlatego ja skupię się na tym, żeby wytłumaczyć Ci jak działają poszczególne elementy systemu Google i pokazać na żywym organizmie, jak wykonać poszczególne operacje.

Najlepsze jest to, że wszystko co powiem i pokażę zostanie nagrane w formie wideo. I to nie tylko w ogólnym widoku sali szkoleniowej, ale również bezpośrednio z ekranu mojego komputera. Powstaną więc 2 niezależne nagrania, dzięki którym każdy mój krok i każdą czynność obejrzysz sobie później ze szczegółami, a przedstawione zadania wykonasz w dogodnym dla Ciebie momencie.

Tak. Jako bonus dostaniesz ode mnie po szkoleniu dostęp do wszystkich nagrań zmontowanych do oglądania na platformie VOD.

Dwa strumienie w jakości FullHD, które pozwolą Ci krok po kroku przeanalizować, co i jak zrobiłem i samodzielnie przeprowadzić analogiczne działania na swoich kontach.

Uznałem, że to najlepszy kompromis pomiędzy ilością przekazywanej wiedzy, a możliwością praktycznej nauki.

dwa równoległe nagrania ze szkolenia Google Ads

Program Szkolenia.

Zapraszam na 3 dni intensywnego szkolenia, dzięki któremu dowiesz się, jak w bezpieczny (dla Twoich finansów) sposób, wprowadzić swoją firmę do wyszukiwarki Google.

Dzień 1

Podstawy Analytics + Tag Manager (GTM)

  1. Co to jest Google Analytics i po co go stosować.
  2. Instalacja i podstawowa konfiguracja konta.
  3. Podstawowe wskaźniki używane do oceny jakości ruchu na Twojej stronie.
  4. Kto ogląda Twoją stronę?
  5. Jak sprawdzić, kto kupuje?
  6. Konwersje, czyli sposób na zwiększenie Twoich zysków
  7. Konwersje wspomagane, czyli cała prawda o źródłach zysków
  8. Modele atrybucji
  9. Spojrzenie na konwersje przez pryzmat użytkowników, zamiast sesji.
  10. Budowa własnych raportów (ROAS, udział kosztów w sprzedaży)
  11. Budowa własnych segmentów użytkowników.
  12. Najczęstsze błędy, które przekłamują wyniki.
  13. Co to jest Tag Manager
  14. Instalacja GTM na stronie
  15. Zbiór dostępnych, gotowych wtyczek
  16. Wstawiamy na stronę podstawowe tagi za pomocą GTM (Analytics, remarketing Google Ads)
  17. Budowa własnych zdarzeń do śledzenia konwersji:
  18. Budowa w Analytics celów na podstawie zdarzeń z GTM
  19. Wykorzystanie zdarzeń GTM do urealnienia współczynnika odrzuceń.

Dzień 2

Google Ads Podstawy

  1. Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
    Typy reklam, platformy, sposoby rozliczania.
  2. Czy Twoja strona WWW jest przygotowana na ruch z reklamy?
    Złe i dobre praktyki przy tworzeniu stron pod kampanie reklamowe. (wiele kampanii już na starcie skazanych jest na porażkę)
  3. Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.
  4. Przegląd interfejsu Google Ads
  5. Zaczynamy – określenie celu kampanii i odpowiedniej strategii
  6. Wybór odpowiednich typów reklam
  7. Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)
  8. Jak działają dopasowania słów kluczowych?
  9. Budżet kampanii – pierwsze podejście.
  10. Gdzie kierować ruch z kampanii?
  11. Budujemy strukturę kampanii i pierwsze reklamy
  12. Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki
  13. Podstawowe rozszerzenia reklam
  14. Budujemy pierwszy filar optymalizacji kampanii – Konwersje
  15. Najważniejsze wskaźniki do optymalizacji
  16. Podstawowa optymalizacja kampanii

Dzień 3

Google Ads Zaawansowany

  1. Reklamy dynamiczne DSA – sposób na wyższą efektywność
  2. Integracja Google Ads z Analytics
  3. Import celów z Analytics do Google Ads
  4. Zaawansowana segmentacja klientów – drugi filar optymalizacji kampanii
  5. Analiza skuteczności w dostępnych segmentach
  6. Dopasowania stawek w segmentach
  7. Zautomatyzowane algorytmy zarządzania stawkami CPC
    eCPC, CPA, ROAS – jak zarobić, ale się nie narobić 😉
  8. Wspólne budżety i strategie portfolio.
  9. Budżet kampanii – drugie spojrzenie przez pryzmat udziału w wyświetleniach
  10. Zaawansowana optymalizacja kampanii w oparciu o efektywność kosztową – trzeci filar optymalizacji kampanii
  11. Eksperymenty w Google Ads
  12. Kampanie Display w sieci reklamowej
  13. Remarketing w sieci reklamowej i wyszukiwarce.
  14. Kampanie GSP do użytkowników poczty GMAIL, w tym remarketing

Dostępne opcje biletów:

Po kliknięciu wybranej opcji zostaniesz przekierowany do mojego systemu sprzedażowego na vod.mariuszpryszczewski.pl.

Uwaga! Jeżeli nie uzbiera się odpowiednio liczna grupa uczestników na poszczególne szkolenia, organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej 4 dni przed planowanym terminem. W takim wypadku oczywiście zwracamy całą wpłaconą kwotę.

Czas i miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w Lublinie w dniach 10-12 grudnia 2018. Jeżeli zdecydujesz się na udział w jednym lub 2 dniach szkolenia, datę widzisz na bilecie powyżej.

Wstępnie mamy zarezerwowaną salę w Lubelskim Inkubatorze Technologicznym, przy ul. Frezerów 3:

Trener

Szkolenie poprowadzi certyfikowany specjalista Google Ads i Analytics, praktyk z 7-letnią praktyką – Mariusz Pryszczewski.

mariusz-bluza-gora

Mariusz zajmuje się budową i optymalizacją kampanii Google Ads od prawie 7 lat. Jego pasją jest analityka internetowa oraz automatyzacja zarządzania kampaniami reklamowymi. Mariusz jest autorem bardzo wielu artykułów dotyczących zarządzania kampaniami Google Ads opublikowanych na blogu PPCefekt.pl. Przygotował również wiele poradników dostępnych na vod.mariuszpryszczewski.pl. Ma na swoim koncie dwa większe szkolenia dostępne w postaci nagrań wideo: Google Ads Search Master oraz opublikowane na platformie VOD oraz AdWords Master e-commerce przygotowane pod patronatem Instytutu Cyfrowego Marketingu. Poza tym Przeprowadził kilkanaście webinarów, w czasie których dzielił się ze słuchaczami swoją wiedzą.

Co dostaniesz w cenie szkolenia?

  • 8, 16 lub 24 godziy praktycznego szkolenia (minus przerwy na kawę i lunch)
  • Prezentację w PDF
  • NOWOŚĆ! Dostęp do systemu VOD z pełnym zapisem wideo szkolenia (dwa strumienie, z kamery FullHD i z ekranu prowadzącego, więc praktycznie nie musisz robić żadnych zdjęć)
  • Poczęstunek w przerwach kawowych
  • Ciepły Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
Szkolenie Google Ads Marketing Maraton – GAMM – nowe wydarzenie szkoleniowe dla początkujących reklamodawców.

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.