Jak wprowadzić swoją firmę do wyszukiwarki Google nie tracąc przy tym fortuny na nieskuteczną reklamę?

Data, cena i miejsce szkolenia

Planujemy jedno miejsce i termin:

Warszawa – 29.01.2019 – 597 zł netto

Zastanawiasz się, w co zainwestować swój pierwszy budżet reklamowy?

Oczywiście, jak bardzo wielu reklamodawców, możesz po prostu wrzucić kilka tysięcy w Google Ads czy Facebook „na próbę”, żeby zobaczyć, co się stanie. Pozwól, że w tym miejscu pokażę Ci mail od jednego z moich klientów:

Jak znika budżet reklamowy

Masz wybór

W tym miejscu masz jednak świadomy wybór. Chcesz wyrzucić kilka tysięcy w błoto? Na próbę? Twoja wola. Jednak za o wiele mniejsze pieniądze możesz przyjechać na szkolenie Podstawy Google Ads + Analytics i zrozumieć jak działa marketing w wyszukiwarce, aby nie popełnić błędu, który będzie Cię potem kosztowa dziesiątki tysięcy złotych.

Innowacyjny format szkolenia

Niektórzy robią warsztaty, gdzie każdy uczestnik mozolnie realizuje punkt po punkcie program szkolenia na swoim komputerze.

Niektórzy robią konferencje, gdzie prelegent zupełnie bezimiennie mówi do tłumu ledwo widocznych uczestników.

Ja chcę podejść do zagadnienia trochę inaczej. Możesz oczywiście przyjechać z własnym komputerem i śledzić wszystko o czym mówię na swoich kontach. Wiem jednak, że jest spore grono mniej doświadczonych osób, które zwyczajnie boją się, że nie nadążą za grupą i nie skupiają się ani na części praktycznej, ani na wykładzie.

Dlatego ja skupię się na tym, żeby wytłumaczyć Ci jak działają poszczególne elementy systemu Google i pokazać na żywym organizmie, jak wykonać poszczególne operacje.

Najlepsze jest to, że wszystko co powiem i pokażę zostanie nagrane w formie wideo. I to nie tylko w ogólnym widoku sali szkoleniowej, ale również bezpośrednio z ekranu mojego komputera. Powstaną więc 2 niezależne nagrania, dzięki którym każdy mój krok i każdą czynność obejrzysz sobie później ze szczegółami, a przedstawione zadania wykonasz w dogodnym dla Ciebie momencie.

Tak. Jako bonus dostaniesz ode mnie po szkoleniu dostęp do wszystkich nagrań zmontowanych do oglądania na platformie VOD.

Dwa strumienie w jakości FullHD, które pozwolą Ci krok po kroku przeanalizować, co i jak zrobiłem i samodzielnie przeprowadzić analogiczne działania na swoich kontach.

Uznałem, że to najlepszy kompromis pomiędzy ilością przekazywanej wiedzy, a możliwością praktycznej nauki.

dwa równoległe nagrania ze szkolenia Google Ads

Program Szkolenia.

Zapraszam na 1-dniowe, intensywne szkolenia, dzięki któremu dowiesz się, jak w bezpieczny (dla Twoich finansów) sposób, wprowadzić swoją firmę do wyszukiwarki Google.

Dzień 1

Podstawy Google Ads

  1. Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
    Typy reklam, platformy, sposoby rozliczania.
  2. Czy Twoja strona WWW jest przygotowana na ruch z reklamy?
  3. Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.
  4. Szybki Przegląd interfejsu Google Ads
  5. Budowa reklam tekstowych
  6. Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)
  7. Jak działają dopasowania słów kluczowych?
  8. Budżet kampanii – ile musisz wydać na reklamę.
  9. Gdzie kierować ruch z kampanii?
  10. Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki kliknięć
  11. Podstawowe rozszerzenia reklam
  12. Mierzenie konwersji
  13. Najważniejsze wskaźniki do optymalizacji
  14. Podstawowa optymalizacja kampanii
  15. Budowa wartościowych grup odbiorców
  16. Budowa kampanii remarketingowych w sieci reklamowej
  17. HIT! Jak ustawić kampanię display, w której nie płacisz za kliknięcia, a tylko za konwersje.

Podstawy Google Analytics.

  1. Co to jest Google Analytics i po co go stosować.
  2. Instalacja i podstawowa konfiguracja konta.
  3. Podstawowe wskaźniki używane do oceny jakości ruchu na Twojej stronie.
  4. Kto ogląda Twoją stronę?
  5. Jak sprawdzić, kto kupuje?
  6. Konwersje, czyli sposób na zwiększenie Twoich zysków
  7. Konwersje wspomagane, czyli skąd się bierze pozostała sprzedaż
  8. Modele atrybucji
  9. Najczęstsze błędy, które przekłamują wyniki.

Dostępne opcje biletów:

Po kliknięciu wybranej opcji zostaniesz przekierowany do mojego systemu sprzedażowego na vod.mariuszpryszczewski.pl.

Uwaga! Jeżeli nie uzbiera się odpowiednio liczna grupa uczestników na poszczególne szkolenia, organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej 4 dni przed planowanym terminem. W takim wypadku oczywiście zwracamy całą wpłaconą kwotę.

Czego się nauczysz?

  • Jak zainstalować Analytics?
  • Jak ocenić jakość ruchu z różnych źródeł, aby efektywnie alokować budżety reklamowe?
  • Na czym polegają różnice w modelach atrybucji i jaki model będzie dobry dla Ciebie?
  • Jak ocenić wpływ różnych kanałów na wartość konwersji?
  • Jak utworzyć konto reklamowe Google Ads i zintegrować je z systemem Analytics?
  • Jak wybrać słowa do kierowania reklam?
  • Jak napisać skuteczne reklamy i dodać do nich rozszerzenia?
  • Jak mierzyć skuteczność reklam?
  • Jak zarządzać kampanią, aby uzyskać najlepszą skuteczność?
  • Jak ponownie ściągnąć na stronę użytkowników, którzy nie dokonali konwersji, używając remarketingu.

Uzyskana wiedza pozwoli Ci po pierwsze bez problemu oceniać skuteczność różnych źródeł ruch na Twojej stronie. Już nigdy nie będziesz się zastanawiać, czy masz więcej zapytań z Google, z Facebooka, czy z pozycjonowania.

Po drugie nauczysz się, jak działa system reklamowy Google Ads i jak z jego pomocą zbudować skuteczny system pozyskiwania klientów dla swojej firmy.

Dla kogo to szkolenie?

  • Dla wszystkich osób, które chcą wiedzieć, co dzieje się na ich stronie internetowej
  • Dla właścicieli małych firm i specjalistów od marketingu, którzy chcą pozyskiwać nowych klientów z Internetu.
  • Nie musisz mieć żadnej wiedzy w tym zakresie, uczymy od podstaw
  • Wymagana jest jedynie sprawna obsługa komputera

Co dostaniesz w cenie szkolenia?

  • 8 godzin praktycznego szkolenia (minus przerwy na kawę i lunch)
  • Prezentacjęw PDF
  • NOWOŚĆ! Dostęp do systemu VOD z pełnym zapisem wideo szkolenia (dwa strumienie, z kamery FullHD i z ekranu prowadzącego, więc praktycznie nie musisz robić żadnych zdjęć)
  • Poczęstunek w przerwach kawowych
  • Ciepły Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Lokalizacja sali szkoleniowej.

Warszawa,
Plac Inwalidów 10,
Centrum Szkoleniowo Konferencyjne Żoliborz,
sala Klon.

Zobacz szczegóły:
https://centrumzoliborz.pl/centrum-szkoleniowe-konferencyjne/sala-plac-inwalidow-10/ 

Trener

Szkolenie poprowadzi właściciel agencji PPCefekt, certyfikowany specjalista Google Ads i Analytics, praktyk z ponad 6-letnim stażem w budowie kampanii Google Ads – Mariusz Pryszczewski.

mariusz-bluza-gora

Zajmuję się budową i optymalizacją kampanii Google Ads od prawie 7 lat. Moją pasją jest analityka internetowa oraz automatyzacja zarządzania kampaniami reklamowymi. Jestem autorem bardzo wielu artykułów dotyczących zarządzania kampaniami Google Ads opublikowanych na blogu PPCefekt.pl. Przygotowałem również wiele poradników dostępnych na vod.mariuszpryszczewski.pl. Mam na swoim koncie dwa większe szkolenia dostępne w postaci nagrań wideo: Google Ads Search Master oraz opublikowane na platformie VOD oraz AdWords Master e-commerce przygotowane pod patronatem Instytutu Cyfrowego Marketingu. Poza tym przeprowadziłem kilkanaście webinarów, w czasie których dzieliłem się ze słuchaczami swoją wiedzą na temat Google Ads.

Szkolenie Google Ads (AdWords) i Analytics – podstawy (1 dzień)
5 (100%) 2 votes

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.