Potrzebujesz kompletnego szkolenia z zakresu Google Ads, które wprowadzi Cię bez bólu w tematykę reklam w wyszukiwarce Google?

To znakomicie. Jesteś we właściwym miejscu. Właśnie przygotowałem komplet nagrań, w sumie ponad 14 godzin, w których krok po kroku omawiam i pokazuję ten temat.

Co znajdziesz w tym szkoleniu Google Ads?

  • Informacje o tym, jak przygotować swoją stronę na ruch z kampanii
  • Jak przygotować całe środowisko do uruchomienia kampanii
  • Jak mierzyć konwersje, czyli działania użytkownika, których oczekujesz od niego na Twojej stronie
  • Jak zbudować kampanię, aby była możliwie najbardziej skuteczna
  • Jak analizować jej wyniki
  • Jak na podstawie tych wyników przeprowadzić optymalizację takiej kampanii.

W nagraniach znajdziesz głównie informacje o kampaniach tekstowych na wyszukiwarkę oraz o kampaniach produktowych dla sklepów internetowych. Część szkolenia dotyczy również kampanii display, w tym remarketingu.

Szczegółowo zakres szkolenia omawiam w tym nagraniu. Zwróć uwagę na gratisy, które dodaję do szkolenia. Nagranie powstało jeszcze przed szkoleniem, ale w tym momencie cały materiał i wszystkie gratisy są dostępne od razu po zakupie:

Gwarancja satysfakcji.

Tak jak inne materiały na naszej platformie VOD, to szkolenie objęte jest 30-dniową, 100% gwarancją satysfakcji. Jeżeli uznasz, że to szkolenie nie jest dla Ciebie, w ciągu 30 dni od zakupu możesz po prostu poprosić mnie o zwrot zapłaconej kwoty. Oddam Ci pieniądze bez pytania o powód. Myślę, że to uczciwa propozycja.

Jak kupić to szkolenie Google Ads?

Po prostu kliknij  poniższy link. Przejdziesz do naszego serwisu VOD, gdzie możesz kupić szkolenie, dokonując płatności on-line. Cały materiał jest dostępny od razu po zakupie.

Przejdź do serwisu VOD.

Szkolenie „Dobry start z Google Ads” już do kupienia na VOD.
5 (100%) 1 vote

Polub nas na Facebooku!

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.