Szkolenie Dobry start z Google Ads

Kto jeszcze chce nauczyć się wreszcie
Google Ads – raz, a dobrze?

Opanuj słowa kluczowe, zminimalizuj wydatki, podnieś poziom konwersji i sprzedaży!

Praktyczne szkolenie w formie webinarów, 5 lub 7 spotkań po 2 godziny, 27.08-10.09 2019

Cześć, jestem Mariusz

Nazywam się Mariusz Pryszczewski, jestem właścicielem firmy Centrum Internetowe oraz marek PPcefekt.pl i AgencjaWhiteSEO.pl.

Od 1999 r wraz ze swoim zespołem pomagam przedsiębiorcom w całej Polsce promować ich biznesy w Internecie. Jestem certyfikowanym specjalistą AdWords i Analytics oraz pasjonatem algorytmicznej analizy i przetwarzania danych. Swoją wiedzę i pasję wykorzystuję aby prowadzić skuteczne i dochodowe kampanie reklamowe dla swoich klientów.

Dla klientów firmy prowadzę indywidualne doradztwo, szkolenia oraz analizy w zakresie promocji firm w Internecie. Stworzyłem założenia algorytmicznego systemu zarządzania kampaniami AdWords, który pozwala firmie realizować w zlecanych kampaniach przede wszystkim cele biznesowe własnych organizacji.

Jestem też autorem wielu poradników dotyczących marketingu internetowego, w tym „5 najczęstszych błędów w kampaniach AdWords”, „Jak wyjść z filtra Google”, „Kurs White SEO”, a także rozlicznych artykułów dotyczących oceny i podnoszenia skuteczności działań marketingowych w Internecie.

logo-nowe
ga

Jak wprowadzić swoją firmę do wyszukiwarki Google nie tracąc przy tym fortuny na nieskuteczną reklamę?

Jak zarządzać budżetem reklamowym, by zmniejszyć wydatki i podbić konwersje?
Gdzie szukać dziury, przez którą ucieka nawet 80% Twojego budżetu reklamowego?

Pomogę Ci znaleźć odpowiedzi na 4 pytania:

  1. Jak przygotować się do prowadzenia skutecznej kampanii?
  2. Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe kierowania reklam?
  3. Jaka struktura kampanii będzie najbardziej optymalna?
  4. Co analizować i jak wykorzystać analizę do optymalizacji?

Dlatego na szkoleniu szczegółowo pokażę:

  • Jak ustawić najbardziej przydatne konwersje?
  • Jak korzystać z plannera słów kluczowych lub podglądać konkurencję?
  • Jak analizować skuteczność kampanii?
  • Jak przeprowadzić optymalizację najważniejszych parametrów?

Program szkolenia

ETAP 1

1.

Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads. Zasięg, platformy, sposoby rozliczania.

2.

Jak przygotować stronę na ruch z reklamy? Tytuły, nagłówki, nazwy usług / produktów, opisy

3.

Podłączenie Google Analytics do strony, ustawienie podstawowych konwersji.

4.

Badanie za pomocą Analytics skuteczności poszczególnych źródeł ruchu.

5.

Analiza konwersji wspomaganych

6.

Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.

7.

Struktura konta reklamowego

8.

Szybki Przegląd interfejsu Google Ads

9.

Typy dostępnych reklam

10.

Budowa reklam tekstowych

11.

Jak działają dopasowania słów kluczowych?

12.

Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)

13.

Zależność: stawka CPC, pozycja, skuteczność, precyzja słów kluczowych

14.

Budowa efektywnej struktury konta reklamowego

15.

Budżet kampanii – ile musisz wydać na reklamę.

16.

Gdzie kierować ruch z kampanii?

17.

Jak ustawić stawki za kliknięcie?

18.

Podstawowe i inteligentne modele zarządzania stawką CPC

19.

Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki kliknięć

20.

Podstawowe rozszerzenia reklam

21.

Mierzenie konwersji

22.

Analiza podstawowych wskaźników kampanii pod kątem poprawy efektywności

23.

Podstawowa optymalizacja kampanii wg skuteczności i wg dostępnych segmentów

24.

Analiza wyszukiwanych haseł i zarządzanie wykluczeniami w kampaniach DSA i PLA

25.

Budowa i zastosowanie wartościowych grup odbiorców

26.

Budowa kampanii remarketingowych w sieci reklamowej

27.

HIT! Jak ustawić kampanię display, w której nie płacisz za kliknięcia, a tylko za konwersje.

ETAP 1

Podstawy Google Ads

- dla osób stawiających pierwsze kroki w Google Ads i gruntujących dotychczasową wiedzę.

ETAP 2

1.

Infrastruktura potrzebna do uruchomienia kampanii dla sklepu internetowego.

2.

Uruchomienie i konfiguracja Merchant Center

3.

Możliwości kampanii produktowych (PLA)

4.

Zasady budowy skutecznej kampanii PLA

5.

Inteligentne kampanie PLA

6.

Budowa kampanii reklam dynamicznych DSA

7.

Strategiczne podejście do promocji sklepu internetowego.

ETAP 2

Rozszerzenie e-commerce.

- dla osób, które chcą rozpocząć promocję sklepu internetowego

O szkoleniu

Zależy mi na tym, aby szkolenie było warte swojej ceny. Dlatego zaplanowałem i przygotowałem:

  • ponad 10 godzin konkretnych wykładów i ćwiczeń, z analizami i przykładami z podstaw Google Ads oraz kolejne 4 godziny szkolenia w zakresie Google Ads dla e-commerce,
  • sesje pytań i odpowiedzi, w czasie których postaram się wyczerpująco odpowiedzieć na pytania, które pojawią się w trakcie kursu.
  • całość zostanie nagrana i będzie dostępna w formie VOD bez ograniczeń czasowych.

Przygotowałem również wartościowe bonusy:

Szkolenie „3 sposoby na poprawę efektywności kampanii Google Ads w sklepach internetowych

W tym szkoleniu pokazujemy m. in. , jak skonfigurować reguły w Merchant Center, które pozwalają podzielić cały asortyment sklepu na kategorie cenowe, aby przy konfiguracji kampanii ustawić dla nich odpowiednie stawki CPC

147 zł

GRATIS

Szkolenie – „Zaawansowana konfiguracja kampanii produktowych

W tym szkoleniu pokazuję, jak stworzyć rozbudowaną strukturę kampanii produktowych z uwzględnieniem różnej szczegółowości zapytań klientów i zapytań od klientów powracających.

147 zł

GRATIS

MEGA BONUS – „Szkolenie Google Ads Search Master

Jest to rozbudowane szkolenie, w którym pokazuję 5 elementów strategii prowadzącej do zwiększenia efektywności kampanii tekstowych w wyszukiwarce. Duża część wiedzy z tego szkolenia będzie również przydatna w kampaniach dla sklepów internetowych.

597 zł

GRATIS

Gdzie i kiedy się spotykamy?

Szkolenie będzie się odbywało na platformie clickmeeting w formie webinarów.

Część podstawowa to 5 spotkań, 2 x w tygodniu po 2 godziny, czyli 10 godzin intensywnego szkolenia, bez przerw na kawę czy obiad 😉

Planowana data startu – 27.sierpnia 2019, wtorek, godzina 20:00

Kolejne spotkania będą się odbywały w kolejne czwartki i wtorki, również o godzinie 20.00

Zakończenie części podstawowej – 10.09

Zakończenie rozszerzenia e-commerce – 17.09.

Gwarancja

gwarancja

Daję Ci 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po rozpoczęciu szkolenia, po zaliczeniu 2 pierwszych spotkań uznasz, że to nie dla Ciebie, po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

Uwaga! Gratisowe dodatki dostępne będą dopiero po zakończeniu 3-go webinaru, czyli dla uczestników, którzy nie skorzystają z gwarancji satysfakcji.

Zapisz się na szkolenie przez ten formularz

Podstawy Google Ads
499.00 zł brutto
Podstawy Google Ads + Rozszerzenie e-commerce
599.00 zł brutto

Cena: wybierz poziom zaawansowania

Po zakupie szkolenia otrzymasz na podany adres e-mail dalsze instrukcje.

Oni już skorzystali z mojej wiedzy

Szkolenia Dobry start z Google Ads -MW
























Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.