Pobierz bezpłatny poradnik:
„10 sposobów na zbudowanie efektywnej kampanii Google Ads”

Co dostaniesz?

  • 10 tematycznych lekcji z zakresu optymalizacji Google Ads
  • 23 strony eksperckich tekstów opartych na wieloletniej praktyce
  • 1,5 h praktycznych nagrań wideo
  • Uwagi pozwalające uniknąć typowych błędów
  • Nieszablonowe sposoby obniżenia kosztów kampanii
  • Linki do dodatkowych, autorskich artykułów

System Google Ads wydaje się prosty. Słowa kluczowe, reklamy, stawki za kliknięcia i wszystko działa. Owszem. Będzie działać, ale przy takim podejściu korzyść będzie przynosić tylko jednej firmie, i nie będzie to Twoja firma!

Co więc musisz wiedzieć i co zrobić, aby Twoje reklamy przyniosły konkretny efekt? Aby zysk był większy niż koszt? Piszę o tym w serii 10 artykułów zebranych w …

Bezpłatny poradnik Google Ads.


Dla kogo ten poradnik Google Ads?

  • Dla osób, które zamierzają rozpocząć własną kampanię, i nie chcą przepalić budżetu na błędy związane z samodzielną nauką
  • Dla wszystkich, którzy już prowadzą kampanię, ale nie są zadowoleni z efektów i szukają sposobów na poprawę wyników kampanii Google Ads
  • Dla właścicieli firm, którzy zlecają obsługę swoich kampanii na zewnątrz i chcieliby zweryfikować działania agencji

Co znajdziesz w poradniku ?

  • 10 tematycznych lekcji związanych z różnymi obszarami optymalizacji kampanii Google Ads
  • 23 strony tekstów opisujących poruszane zagadnienia
  • 1,5 godziny nagrań wideo, w których pokazuję krok po kroku, jak wdrożyć konkretne rozwiązania
  • Uwagi, które pozwolą Ci uniknąć najpoważniejszych błędów w kampanii Google Ads
  • Zadania do samodzielnego wykonania, które pozwolą szybko uzyskać poprawę wyników Twojej kampanii Google Ads

Jakie konkretnie tematy poruszam w poradniku AdWords?

  • Część 1 – Zarządzanie stawkami CPC słów kluczowych i pozycją reklam w kontekście efektywności kampanii Google Ads
  • Część 2 – Dopasowanie słów kluczowych w kampanii Google Ads do zawartości Twoich stron i reklam – wynik jakości słów kluczowych
  • Część 3 – Efektywność różnych typów dopasowań i stawek w kampanii Google Ads
  • Część 4 – Wpływ konstrukcji kodu strony na skuteczność kampanii.
  • Część 5 – Pomiar realnych efektów kampanii Google Ads (konwersji)
  • Część 6 – Pomiar skuteczność połączeń telefonicznych w kampaniach Google Ads
  • Część 7 – Analiza i wykorzystanie w kampaniach Google Ads dopasowania stawek w różnych segmentach
  • Część 8 – Zastosowanie remarketing w wyszukiwarce, czyli RLSA
  • Część 9 – Wykorzystanie Kampanii reklam dynamicznych w Google Ads (DSA)
  • Część 10 – modyfikacja struktury kampanii Google Ads pod kątem uzyskania większej kontroli i wpływu na skuteczność reklam

Forma poradnika

Poradnik Google Ads dostarczony będzie na podany w formularzu adres email. W wiadomości znajdziesz link do dokumentu PDF umieszczonego na naszym dysku Google.

To wszystko całkowicie bezpłatnie!

Ryzykujesz tylko tyle, że Twoje kampanie staną się bardziej opłacalne. Każdą z porad możesz sprawdzić na swoim koncie, a dla większości z nich możesz uruchomić eksperyment Google Ads, który da Ci absolutnie jednoznaczną odpowiedź co do skuteczności, jednocześnie minimalizując ryzyko nietrafionej zmiany.

Odbierz poradnik Google Ads już teraz!

Opinie o kursie

Prosto przedstawione porady, z których większość można wykorzystać natychmiast. Super sprawa.

Adrian Jańczuk

Bardzo dobry pomysł z nagraniami wideo. Wszystko w nowym interfejsie, więc aktualne. Widać, że autor jest wieloletnim praktykiem.

Anna Szczepaniak

Kurczę, myślałem że już wiem wszystko na temat Google Ads. A tu nagle dostaję kilka prostych uwag, które wdrażam i BUM – mam prawie 100% więcej ruchu za te same pieniądze!

Grzegorz Okapa

Ciekawe artykuły dodatkowe, szczególnie ten o nietypowym sposobie na tańszą reklamę. Niby wbrew logice, ale u mnie działa świetnie.

Marta 

O autorze

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem wszystkich indywidualnych certyfikatów AdWords i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w obsłudze kampanii AdWords.

Od kilku lat regularnie piszę artykuły i poradniki dotyczące różnych aspektów poprawy efektywności kampanii AdWords, które publikuję na moim blogu AdWords. W tej chwili rozpoczynam komercyjną sprzedaż zebranych w ciągu tych kilkunastu lat doświadczeń.

4.9/5 - (Głosów:28)