Czy twoja reklama AdWords jest opłacalna?

Reklama w Google AdWords to dla zdecydowanej większości firm konieczność. Jednak bardzo często inwestycja w taką reklamę nie przynosi oczekiwanych efektów.

  • Koszt reklamy jest wysoki, a sprzedaż bardzo niska
  • Nie dostajesz tyle zapytań, na ile liczyłeś, biorąc pod uwagę koszt reklamy
  • Wejść na stronę jest dużo, ale mało kto dzwoni do Twojej firmy

To bardzo irytujące …

Pewnie nie, ale dlaczego?

Powodów może być wiele. Najczęstsze to:

  • Brak wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu kampanii
  • Silna konkurencja, której nie jesteś w stanie przelicytować
  • Brak informacji o efektach kampanii, która jest niezbędna do optymalizacji technicznej konta AdWords.

Jednak najważniejszą przyczyną jest to, że …

Nie prowadzisz optymalizacji efektywności biznesowej!

Co to znaczy?

To znaczy, że nie masz pojęcia, gdzie ulokować swój budżet, żeby uzyskać większy zwrot z inwestycji w reklamę. Tracisz przez to prawdopodobnie nawet 80-90% swojego budżetu!

To również znaczy, że robiąc kilka prostych kroków możesz podnieść skuteczność swojej kampanii nawet o 150%,  praktycznie z dnia na dzień!
I to nie zmieniając budżetu kampanii!

Myślisz, że to zbyt trudne? Nie prawda!

Powiem ci, co trzeba zrobić. Musisz, po kolei:

  • Wprowadzić pomiar konwersji na swoim koncie Analytics,
  • Wyznaczyć wartość mierzonych celów
  • Zintegrować Analytics z AdWords
  • Zaimportować cele z Analytics do AdWords
  • Przygotować sobie w AdWords widok danych, na którym od razu zobaczyć, w które kampanie warto inwestować pieniądze, a skąd je jak najszybciej zabrać
  • Na podstawie tych danych przenieść budżety pomiędzy kampaniami i zmienić stawki dla odpowiednich słów tak, żeby przede wszystkim pracowały te elementy, które dają najlepszy zwrot z inwestycji

Trochę wiedzy, dzień pracy i masz natychmiastowy efekt.

W działalności agencyjnej to nasza codzienność.

Możesz pomyśleć, że skoro to takie proste, to dlaczego Google nie zrobi z tego automatu? Przecież ma te wszystkie swoje algorytmy do optymalizacji. Tak, tylko jaki interes ma Google w tym, żebyś wydawał na reklamę znacznie mniej, niż do tej pory?

Musisz sam zadbać o swój biznes i swoje pieniądze.

Nikt, tak jak ty, nie zatroszczy się o Twoje pieniądze i biznes. Rozumiem, że możesz nie wiedzieć, jak się za to zabrać. Jednak to nie może być powód, żeby odpuszczać i nie wycisnąć ze swojego budżetu znacznie więcej, niż do tej pory.

Dlatego przygotowałem dla Ciebie Poradnik AdWords!

Przygotowałem poradnik AdWords, który krok po kroku opisuje, z ilustracjami, jak przygotować wszystkie elementy takiej optymalizacji – samodzielnie.

Poradnik zawiera tylko praktyczną wiedzę, zebraną w ciągu kilku lat mojej pracy jako partnera Google i operuje tylko na konkretnych przykładach.

Z poradnika dowiesz się:

  • Jak ustawić mierzenie konwersji w sklepie internetowym i przy zbieraniu zapytań
  • Jak zintegrować konta Analytics i AdWords
  • Jak zaimportować cele z Analytics do AdWords
  • Jak na koncie AdWords przygotować widoki danych potrzebne do optymalizacji efektywności
  • Jak optymalnie podzielić dostępny budżet pomiędzy kampanie, kierując się obiektywnymi danymi o zwrocie z nakładów na reklamę.
  • Jak jeszcze bardziej podnieść skuteczność kampanii manipulując stawkami słów kluczowych.

Ale ten poradnik AdWords nie jest za darmo.

Z doświadczenia wiem, że jeżeli coś dostaniesz za darmo, to najpewniej za 10 minut o tym zapomnisz i nic nie zrobisz.

Chcę, żebyś jak najszybciej wdrożył to, o czym piszę i żebyś to Ty zaczął wreszcie zarabiać na swoich kampaniach AdWords!

Koszt poradnika wraz z gratisami, o których piszę dalej to jedynie 77 zł brutto.

Jednak daję 100% gwarancję satysfakcji.

gwarancja-zwrotu-pieniedzy

Tak, mam świadomość, że mnie nie znasz i nie wiesz, co warte są moje porady.
Dlatego daję Ci 100% gwarancję satysfakcji!

Jak ona działa?
Jeżeli uznasz, że ta wiedza nie jest warta 77 zł (chociaż wiem, że możesz dzięki niej zaoszczędzić tysiące,
a może nawet dziesiątki tysięcy) to napisz do mnie maila z prośbą o zwrot tych 77 zł.
Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

I wartościowe gratisy.

Możesz podnieść efektywność swojej reklamy AdWords na jeszcze wyższy poziom. W tym celu do poradnika dołączam dwa wartościowe gratisy:

  1. Gotowy skrypt AdWords wraz z instrukcją instalacji, który pozwoli Ci utrzymać reklamy w Twoich kampaniach na z góry założonych pozycjach i obniżyć dzięki temu średni koszt kliknięć nawet o 300%.

    Poradnik AdWords - optymalizacjaRóżnica w kosztach utrzymania tej samej reklamy pomiędzy pozycją pierwszą a np. trzecią sięga nawet 300%. To oznacza, że jeżeli uda ci się utrzymać średnią pozycję reklamy np. na pozycji 2.5 zamiast 1, możesz kupować kliknięcia nawet 3 razy taniej! Odrobinę mniejszy CTR związany ze spadkiem pozycji z dużą nawiązką zostanie zrekompensowany kilkukrotnie większą ilością kliknięć, które możesz kupić za te same pieniądze.Klienci, którzy chcą używać tego skryptu płacą jednorazowo za instalację i konfigurację 150 zł. Ty dostajesz go za darmo, wraz z instrukcją.
  2. Wideo poradnik AdWords– 7 sposobów na efektywne prowadzenie kampanii z ograniczonym budżetem.
    Poradni AdWords Video
    Problem ograniczonego budżetu dotyka większości reklamodawców AdWords. Jednak wielu z nich nie wie co zrobić, aby racjonalnie wydać swoje (bądź powierzone) pieniądze, kiedy Google cały czas sygnalizuje, że kampanie są ograniczone ze względu na budżet, a ich udział w wyświetleniach oscyluje grubo poniżej 50%. W tym poradniku, wyczerpująco (przez 30 minut) opowiadam, jakie są sprawdzone sposoby zarządzania kampanią w takiej sytuacji.Koszt miesięcznej optymalizacji takiego konta z ograniczonym budżetem to 250 zł. Ty dostajesz za darmo wskazówki do samodzielnej optymalizacji.

Gotowy na pozytywne zmiany?

Zamawiam poradnik AdWords „7 prostych kroków do zwiększenia sprzedaży w kampaniach AdWords,
bez powiększania budżetu”, za 77 zł brutto.

P.S.

Oczywiście wystawiam faktury VAT, więc zakup wliczysz sobie w koszty działalności Twojej firmy.

Kilka słów o autorze.

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem wszystkich indywidualnych certyfikatów AdWords i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w obsłudze kampanii AdWords.

Od kilku lat regularnie piszę artykuły i poradniki dotyczące różnych aspektów poprawy efektywności kampanii AdWords, które publikuję na moim blogu AdWords. W tej chwili rozpoczynam komercyjną sprzedaż zebranych w ciągu tych kilkunastu lat doświadczeń.

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.