Nie mogłem się powstrzymać i nie napisać o tym wyniku.

Nowy klient, sklep z asortymentem dla dzieci i nowa strategia. 4 dni kampanii, gdzie połowa rzeczy jeszcze nie jest ustawiona na koncie.

Efekt? ROAS, czyli zwrot z nakładów na reklamę doszedł do poziomu 2862 %!. Zobacz sam:

Co oznacza ROAS na poziomie 2862%? 100 zł wydane na reklamę daje 2862 zł sprzedaży. To bardzo dobry wynik.

I to wynik tylko z zestawu kampanii produktowych! Nie ma w tym żadnego zapytania brandowego (sprawdziłem). Natomiast widzisz, że nie jest to pojedyncza kampania produktowa, ale zestaw kampanii pracujących na różnych segmentach klientów. I to jest droga, która prowadzi do takich efektów. Oczywiście nie każdy może osiągnąć taki wynik. Wpływa na to wiele czynników.

Jeżeli chcesz porozmawiać z nami i dowiedzieć się, czy u Ciebie da się osiągnąć podobne wyniki, kliknij przycisk poniżej, wypełnij formularz i porozmawiamy.

 

Ostry start kampanii Google Ads. ROAS 2862% w 4 dni!

Polub nas na Facebooku!

4 Comments

  • jaki jest minimalny budżet aby zacząć współpracę ?

    Reply

    • Złe pytanie. Prawidłowe powinno brzmieć „Ile potrzeba pieniędzy, aby reklama była efektywna i dotarła do zainteresowanych?”, albo „Jaką wybrać grupę docelową przy danym budżecie”. Przykład: Mamy sklep internetowy z asortymentem 4000 produktów. Co oznacza budżet na poziomie 2000 zł/mc przy tym asortymencie? Że na promocję jednego produktu chcesz przeznaczyć 0,50 zł (słownie, 50 groszy)/ miesiąc. Czy to ma sens? Odpowiedz sobie sam. Opracuj jakąś strategię, wybierz 20 najlepszych produktów, które masz, zrób do nich super opisy, tytuły, zdjęcia i ceny i na nich się skup na początek. 2000 zł wydane na promocję 20 bestsellerów da na pewno lepszy efekt, niż po 50 groszy na wszystko. Jak zarobisz, to dołączysz kolejne produkty do promocji i będziesz testować ich „sprzedawalność”. Ale będziesz mieć na to finansowanie i komfort, że nie rzucasz wszystkiego na jedną szalę i albo się uda, albo zwijasz interes.

      Reply

  • Biorąc pod uwagę ROAS na poziomie 2862% i Twoje wyliczenia, to czy przychody nie powinny przekroczyć 14 tys pln?

    Reply

    • Na wykresie jasno widać, że ROAS wystartował od poziomu 0 i po 4 dniach doszedł do poziomu 2862%. Wyliczenie jest słuszne, ale gdyby to był średni ROAS. Ja pokazałem maksymalny wynik, do jakiego udało się dojść po 4 dniach.

      Reply

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.