Proszę o wycenę skutecznej
kampanii

Adres Twojej strony
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie obejmującym imię,nazwisko,telefon, elektroniczny adres e-mail, datę potwierdzenia rejestracji.
Wyrażam zgodę na zgoda na otrzymywanie informacji marketingowych.

Skuteczne kampanie AdWords

> Potrzebujesz stałego napływu klientów?

> Nie masz ochoty wydawać na to majątku?

Zróbmy to!

Skorzystaj z naszej wiedzy i zrób z AdWords dochodowe i stałe źródło nowych klientów.

Jak możemy Ci pomóc?

Agencja PPCefekt.pl to przede wszystkim grono certyfikowanych specjalistów AdWords, Analytics, Marketing Automation, a także programiści i graficy. To już 18 lat doświadczeń w marketingu internetowym i setki klientów, którym pomogliśmy. To także własne rozwiązania do algorytmicznej optymalizacji kampanii, które w sposób nieosiągalny dla człowieka ciągle podnoszą jakość naszych usług.

  • Sprawdzimy, czy Twoja strona jest gotowa na AdWords
  • Razem z Tobą określimy właściwe cele kampanii AdWords
  • Wdrożymy narzędzia do pomiaru stopnia
    realizacji Twoich celów
  • Sprawdzimy w eksperymentach AdWords kilka
    naszych najlepszych rozwiązań optymalizacyjnych
  • Zastosujemy w Twoich kampaniach te rozwiązania,
    które dały w eksperymentach najlepszy efekt
  • Zastosujemy optymalizację algorytmiczną
  • Wprowadzimy zaawansowaną segmentację produktów
  • Uwolnimy Twój czas i pełny potencjał kampanii

Pierwszych klientów możesz się spodziewać już po 2-3 dniach od rozpoczęcia naszych prac.
Jednak pełna optymalizacja kampanii AdWords to proces rozłożony na 3-4 miesiące.

Na jakie efekty możesz liczyć?

Dalej zobaczysz na konkretnych, realnych przypadkach, jaki efekt osiągnęliśmy dla naszych klientów.

Biuro tłumaczeń.

Dla biura tłumaczeń prowadzimy kampanię AdWords, której celem jest pozyskiwanie zapytań na tłumaczenia techniczne od klientów B2B. Przez 4 tygodnie prowadzenia optymalizacji udało nam się osiągnąć poniższe efekty (zrzut z interfejsu AdWords dla jednej z kampanii):

wyniki-tlumaczenia

Te same wyniki w liczbach:

  • Ilość wyświetleń wzrosła z 473 do 1328 na tydzień czyli o +280%
  • Koszt kliknięcia spadł z 8,51 zł do 2,79 zł czyli o -67%
  • Liczba konwersji wzrosła z 2 do 8 na tydzień
  • Koszt konwersji spadł ze 114 zł do 32 zł czyli o -71%
Usługi dla ludności – zapytania telefoniczne

Kolejny przykład to firma świadcząca masowe usługi rzemieślnicze dla ludności. Tu celem było zwiększenie ilości zapytań telefonicznych (zmierzonych za pomocą narzędzi pomiaru konwersji telefonicznych od Google). Poniżej widzisz wyniki trwającego 7 dni eksperymentu AdWords dla jednej z kampanii:

konwersje-detal

Nie widać tu oszałamiającego wzrostu ilości kliknięć, ale zwróć uwagę na koszt konwersji i poprawę trafności kampanii wyrażoną wzrostem CTR.

  • CTR wzrósł o ponad +100%
  • CPC spadło o -58%
  • Liczba konwersji wzrosła o +45%
  • Koszt konwersji spadł o z 2,55 do 0,87 zł, czyli o -65%
Sklep internetowy z branży wykończeniowej.

Ostatni przykład dotyczy sklepu internetowego z branży wykończeniowej. Jest to drastyczny przypadek, który pokazuje jak wiele można w krótkim czasie uzyskać w kampanii AdWords:

konwersje e-commerce

Od momentu rozpoczęcia optymalizacji do osiągnięcia najlepszych wyników, czyli w okresie 5 miesięcy udało się nam:

  • ograniczyć koszty 3-krotnie
  • zwiększyć sprzedaż prawie 2-krotnie
  • Poprawić stosunek przychodów do kosztów ponad 5-krotnie

 

Masz wątpliwości?

To dobrze, każdy je ma. Dzięki temu unikamy wielu błędów, ale też często tkwimy w miejscu, zamiast zmienić to, co nam przeszkadza. Aby ułatwić Ci przejście przez proces decyzyjny dotyczący przekazania nam zarządzania Twoją kampanią, w dalszej części przedstawię i mam nadzieję, rozwieję najczęstsze obawy moich klientów.

Jaki ma sens płacenie komuś za obsługę, jeśli kampania już teraz wychodzi słabo. Przecież to tylko pogorszy sytuację?

Koszty naszej obsługi kampanii AdWords to zazwyczaj od 10 do 20% wartości budżetu kampanii. Jeżeli myślisz, że nie ma sensu dopłacać tej kwoty za obsługę, to wróć do poprzednich stron. Zobacz dokładnie, jak zmieniły się wyniki. Zazwyczaj korzyść z wykonanej przez nas pracy jest przynajmniej 2-krotnie wyższa niż koszt naszej obsługi.

A co, jeśli się nie uda poprawić wyników?

Już teraz są złe. U 90% klientów, z którymi pracowaliśmy jednak taka poprawa nastąpiła i była na tyle wyraźna, że wyniki usprawiedliwiały poniesienie dodatkowych kosztów obsługi. Jeżeli Twoja kampania to wyjątkowo ciężki przypadek i jednak nie będziemy w stanie Ci pomóc, zawsze możesz zrezygnować z naszej obsługi. W umowach terminowych możemy określić punkt wyjścia, czyli przedział czasu, po którym możesz rozwiązać umowę bez konsekwencji, jeżeli nie poprawimy wyników.

Nie stać mnie!

A stać Cię na wydawanie pieniędzy, kiedy taki wydatek się nie zwraca w wystarczającym stopniu? Powierzając nam kampanię ryzykujesz 10-20% tego co wydajesz i to na stosunkowo krótki okres czasu. Jest 90% szans, że Twoja kampania AdWords wyjdzie wreszcie na plus, a ty odzyskasz czas poświęcany na obsługę i dobry nastrój J. Możesz nawet zmniejszyć budżet kampanii o te 10-20%, żeby nic nie dokładać. To i tak wystarczy, żeby uzyskać z kampanii więcej, niż było na początku.

Mam już umowę z inną firmą.

Czy umowa z jakąkolwiek firmą upoważnia Cię do tego, żeby ze spokojem wyrzucać pieniądze w błoto? Każdą umowę można rozwiązać (naszą też). Albo jest to jasno określone w umowie, albo na podstawie ogólnych przepisów prawa handlowego. Im szybciej zakończysz niekorzystną współpracę, tym mniejsza będzie Twoja strata. Nawet jeżeli umowa przewiduje karę za zerwanie przed terminem, jej wysokość może okazać się nieistotna w porównaniu do strat wynikających ze złego prowadzenia kampanii AdWords.

Czy wasza firma mnie nie wykorzysta?

Stawiamy na pełną otwartość naszych działań. W trakcie całej kampanii masz dostęp do konta AdWords, widzisz co robimy, czy w ogóle coś robimy, jak dysponujemy Twoim budżetem. Po zakończeniu współpracy, niezależnie od przyczyny, zostajesz administratorem swojego konta AdWords. Masz dostęp do całej historii, wszystkich ustawień i wypracowanych rozwiązań. W czasie współpracy dajemy Ci też wgląd w czytelne, indywidualnie przystosowane statystyki Google Analytics, które na bieżąco pokazują realizację Twoich celów.

Dla kogo pracowaliśmy?

W ciągu ostatnich 12 miesięcy nasi klienci powierzyli nam do zarządzania

1 343 568 zł

swoich budżetów.

Wśród nich znaleźli się:

pracowalismy

Chcesz dołączyć?

Jeżeli Ty również chcesz zrobić z reklamy AdWords stałe i efektywne źródło pozyskiwania nowych klientów, skontaktuj się z nami i poproś o indywidualną propozycję:

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.