Nowy interfejs AdWords - jak się w tym nie pogubić.
Nowy interfejs AdWords

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak wygląda nowy interfejs AdWords i za każdym razem odruchowo przełączasz się na stary widok, to obejrzyj to nagranie. Nowy interfejs jest faktycznie szybszy, a przy tym wcale nie taki straszny. Zapraszam do oglądania:

 

Jeżeli system reklamowy AdWords jest dla Ciebie nowością i nie wiesz, od czego zacząć, przeczytaj artykuł „Kampanie AdWords„. Tam wyjaśniam, o co w tym wszystkim w ogóle chodzi.

Nowy interfejs AdWords – dobry, ale niedopracowany

Google bardzo intensywnie pracuje nad nową, bardziej przyjazną powłoką dla swojego systemu AdWords. W chwili obecnej (początek stycznia 2018) praktycznie wszystkie konta są domyślnie przełączane na tą wersję.

Brakuje jej jednak nadal kilku ważnych funkcjonalności. Dla mnie największe braki to:

  • Brak plannera kampanii display
  • Niepoprawne kopiowanie niektórych elementów kampanii

Nie są to jednak krytyczne obszary systemu. To, co najważniejsze  – działa i to zauważalnie szybciej.

Z pozytywów:

  • Wszystkie widoki zyskały możliwość zmiany szerokości kolumn
  • Przy ekranie Full HD dla większości typowych zastosowań kolumny mieszczą się na jednym ekranie, bez przewijania w prawo.
  • Wykresy zyskały większą czytelność, a na głównym widoku przeglądu możliwość przedstawienia max 4 parametrów (o 2 więcej niż dotychczas)
  • Czytelny widget harmonogramu reklam, pokazujący statystyczny rozkład zadanego parametru, np konwersji lub kliknięć z podziałem na dni tygodnia i godziny.
  • Czytelne obrazowanie rozkładu parametrów z uwzględnieniem urządzeń.

Ogólnie, mniej zaawansowany użytkownik szybciej dotrze do parametrów i analiz, z których istnienia wcześniej nie zdawał sobie sprawy.

Jednym zdaniem – warto poświęcić kilka dni i przejść na nowy interfejs AdWords.

Nowy interfejs AdWords.
5 (100%) 2 votes

Polub nas na Facebooku!

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.