W ostatnim tygodniu stycznia organizowaliśmy szkolenie „8 najczęstszych błędów w kampaniach Google Ads”. Na szkoleniu mówiliśmy o problemach powodujących niską opłacalność kampanii, szczególnie w sklepach internetowych.

Na czym polega problem?

Przyczyn niskiej opłacalności kampanii może być wiele. Jednak przez kilka lat działalności w branży i setki przeprowadzonych kampanii udało nam się wyodrębnić 8 najczęściej powtarzających się błędów, które obniżają skuteczność takich kampanii.

Jakie to błędy?

1.Błędna kalkulacja ceny
2.Brak odpowiedniego zaangażowania w przygotowanie oferty
3.Brak wiarygodności sprzedawcy
4.Asortyment nieodpowiedni do promocji w Google Ads
5.Brak opomiarowania lub błędy w opomiarowaniu konwersji
6.Brak świadomego zarządzania stawkami CPC w kampanii
7.Niewystarczający budżet
8.Niecierpliwość

Na czym dokładnie one polegają?

Zarejestruj się w poniższym formularzu i odbierz darmowy dostęp do tego szkolenia. Nagranie trwa około 2h. Po rejestracji możesz też zgłosić swoje kampanie do bezpłatnej konsultacji z naszymi specjalistami.

Podaj adres email na który otrzymasz link do nagrania:

Twoje imię
Adres e-mail
Wyrażam zgodę na przesyłanie bezpłatnych materiałów edukacyjnych dotyczących marketingu internetowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Polub nas na Facebooku!

1 Comment

Zostaw komentarz

*