
W dniu 04.03.2020 przeprowadziliśmy webinar: „3 najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads”. Jeśli chcesz obejrzeć nagranie zarejestruj się przy pomocy formularza.
Po rejestracji, na podany adres email dostaniesz wiadomość z linkiem do tego filmu.
Co w programie?
✅ Brak mierzenia konwersji w kampanii i jego poważne konsekwencje
✅ Słowa kluczowe, a wyszukiwane hasła i wykluczenia – tu najłatwiej utopić nawet 80% budżetu!
✅ Niski udział w wyświetleniach, czyli jak przez nieświadomość lub pozorną oszczędność odpuścić najlepszych potencjalnych klientów
✅ Słowa kluczowe, a wyszukiwane hasła i wykluczenia – tu najłatwiej utopić nawet 80% budżetu!
✅ Niski udział w wyświetleniach, czyli jak przez nieświadomość lub pozorną oszczędność odpuścić najlepszych potencjalnych klientów

Prowadzi indywidualne doradztwo, szkolenia oraz analizy w zakresie promocji firm w Internecie. Stworzył algorytmiczny system zarządzania kampaniami Google Ads, który pozwala klientom realizować w zlecanych kampaniach przede wszystkim cele biznesowe ich firm. więcej>>
Zostaw komentarz